اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

دستگاه تقطیر و دستگاه عرق گیری برقی

VN-16778
4.5 (از 2 نظر)
نوع کندانسور: آبی
جنس مخزن: استیل
نوع جوش: آرگون
ترمومانومتر: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تقطیر و دستگاه عرق گیری برقی

دستگاه تقطیر – گلابگیری – عرقگیری انواع میوه ها و سبزیجات و غیر توسط دستگاه های تقطیر برقی میتوانید بدون نیاز به هیچگونه دانش قبلی این کار را انجام دهید . کافی است آب و گیاه مورد نظرتان را داخل دستگاه ریخته و درجه را تنظیم کنید و منتظر تولید عرق بمانید.توسط دستگاه عرق گیری میتوانید انواع عرقیجات گیاهی از جمله گلاب آویشن آلوئه ورا بابونه برگ گردو بیدمشک چهار عرق دارچین شوید پونه و… تولید کنید. بازدهی دستگاه های تقطیر  ۷۰ درصد میباشد. توسط دستگاه های عرق گیر میتوانید در حضور مشتری عرق گیری کنید. کسب و کاری پردرآمد برای خود  ایجاد کنید.تقطیر اتوماتیک مصرف بهینه برق قدرت بسیار بالا در جداسازی مایعات قابلیت عرق گیری از هر نوع گل و گیاه را دارا میباشد.یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی که در صنعت ماشین آلات صنایع غذایی استفاده می شود، دستگاه های تقطیر عرقیات گیاهی یا گلاب گیر برقی می باشند که در صنایع گلاب گیری و عرق گیری گیاهان استفاده می شود. گیاهانی که به عنوان گیاهان دارویی شناخته شده اند و یا گیاهانی که به صورت نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله مهمترین مواد اولیه در این صنعت قلمداد می شوند. روش عرق گیری یکی از روش های کاملا قدیمی می باشد که برای تولید گیاهان دارویی استفاده می شد و بعدها برای تولید انواع نوشیدنی ها مورد استفاده قرار گرفت.در این روش با استفاده از یک دیگ و دستگاه خاصی که در بالای دیگ قرار می گرفت عمل عرق گیری انجام می شد و کار تقریبا سخت و پر زحمتی بود. امروزه به ویژه در بخش های صنعتی از دستگاه های پیشرفته ای استفاده می شود که کار با آنها بسیار ساده و روش نصب و راه اندازی بسیار ساده و راحتی دارنددستگاه های تقطیر در صنایع غذایی با نام های دیگری از قبیل دستگاه تقطیر خانگی، دستگاه عرق گیری، دستگاه عرق گیر خانگی، دستگاه گلاب گیری و دستگاه عرق گیری صنعتی شناخته شده هستند.این دستگاه از به روزترین سیستم هایی می باشد که ساخته شده است. این سیستم از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و شکیل می باشد و در ابعاد کوچکی طراحی شده است و به راحتی در هر محیطی می توان از آن استفاده کرد.از این دستگاه برای عرق گیری از هر نوع گیاهی می توان استفاده کرد و برای هر نوع اسانسی در هر نوع غلظتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این دستگاه نیازی به مهارت خاصی ندارد و هیچ گونه پیچیدگی در عملیات نصب آن وجود ندارد در واقع می توان گفت از جمله بهترین دستگاه های عرق گیری می باشدشما بدون نیاز به هیچ گونه تجربه ی خاصی میتوانید با دستگاه عرق گیر برقی کار کنید .از مزایای دستگاه گلاب گیر برقی ۴ لیتری میتوان مناسب برای عرق گیری از هر نوع گیاهی و دارای کاربرد بسیار آسان برای عرق گیری و دارای مجوز رسمی از سازمان بهداشت قابلیت نصب و راه اندازی آسان همچنین قابلیت تنظیم دما بدون نیاز به خنک کننده را نام برد.از جمله ویژگی های دستگاه تقطیر برقی گلاب گیر برقی دارای بازدهی بیش از ۷۰ درصد می باشد


انواع روش تقطیر در گلاب گیر برقی
- تقطیر ساده
- تقطیر آنی

تقطیر ساده به روش جداکردن مایع از مواد دیگر گفته می شود که خود این روش نیز به دو روش آنی و جزء به جزء انجام می گیرد، این شیوه برای عرق گیری از هر نوع گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد. در روش تقطیر آنی، مایع به صورت آنی با سرعت بالا تقطیر می شود، به این صورت که دستگاه مایع را با فشار بالا به صورت ناگهانی در معرض فشار پایین قرار می دهد و باعث ایجاد واکنشی جهت تبدیل آب به بخار می شود، این بخار آب بر روی سطح سردی جمع و به شکل مایع تقطیر شده در می آید و درون محفظه ذخیره می شود.

پوشش داخلی این دستگاه استیل ۳۰۴ میباشد.پوشش خارجی ان پلاستیک است و بویلر استیل ۳۰۴ میباشد.جنس ظرف خروجی از جنس شیشه و درب استیل میباشد و قدرت ان ۷۵۰ وات میباشد.


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کندانسور
    آبی
  • جنس مخزن
    استیل
  • نوع جوش
    آرگون
  • ترمومانومتر
    دارد
  • منبع حرارت
    برقی
  • واشر سیلیکونی
    دارد
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
علی جابری / 17 بهمن 1400 09:18
اگر محتویات داخلش تموم شه خودکار قطع نمیشه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز