اشتراک گذاری

ترولی

ترولی پلاستیکی سه طبقه

VN-16901
5 (از 2 نظر)
ابعاد: 80*50*90 سانتی متر
ظرفیت حمل: 50 کیلوگرم
جنس بدنه: پلاستیک
نوع ترولی: تخت
ضخامت بدنه: 3.5 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد

1,750,000

حداقل سفارش: 1 عدد

1,750,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات ترولی پلاستیکی سه طبقه

کاربرد و کارایی

ترولی پلاستیکی سه طبقه، درواقع یک چرخ دستی سبک و جادار است که در رستوران ها، فست فودها، هتل ها، بیمارستان ها و مراکز بزرگ درمانی، هواپیماها، کافی شاپ ها، سفره خانه ها و اساسا هر فضایی که سرو غذا و نوشیدنی در آن صورت می گیرد، استفاده می شوند. کاربرد اصلی ترولی پلاستیکی معمولا حمل و جابه جایی ظروف غذا و ظروف کثیفی است که از سرو بر می گردند. این وسیله یکی از تجهیزات و ملزومات اصلی برای پذیرایی و سرو غذا سر میزها محسوب می شود و در در سالن های پذیرایی و خط سلف سرویس هم به کار گرفته می شود.

ترولی پلاستیکی مذکور علاوه بر دارای بودن سه طبقه با ظرفیت بزرگ و جادار، جهت پذیرایی برای سرو شکیل تر غذا در سمت چپ و راست خود به سبد یا جایگاه مخصوص قاشق و چنگال، کارد، نمک پاش یا بسته های مواد غذایی مانند نان، سبزی سالاد، ماست و ... که در زمان سرو باید بر روی میز قرار گیرند نیز، مجهز است. این ترولی همچنین دو عدد سطل جمع آوری زباله در قسمت جلو و عقب هم دارد. یعنی به کمک ترولی پلاستیکی سه طبقه، غذاها و وسیله های پذیرایی و خوراکی هامی توانند در تعداد زیاد به میزها منتقل شوند تا علاوه بر نظم و ترتیب بخشی به محیط کسب و کار شما، شاهد بالا رفتن توانایی و سرعت در امر خدمت رسانی به مشتریان تان هم باشید.



 

ماهیت دستگاه

ترولی پلاستیکی سه طبقه یک ترولی از نوع تخت است که برای حمل ظروف غذا و ظروف کثیف توسط انسان به حرکت درمی آید و برای جابه جایی راحت و سریع بین میز و صنلی های رستوران ها یا هواپیما، دارای چهار چرخ بلبرینگی، روان و بدون صدا مخصوص ترولی است و دو دسته پلاستیکی هم دارد. این وسیله دارای سه طبقه مستطیلی شکل کاملا پلاستیکی اما بسیار مقاوم و محکم است. ظرفیت حمل و جابجایی این ترولی پلاستیکی در هر طبقه 50 کیلوگرم است. یعنی با داشتن سه طبقه و امکان تعبیه سطل های بیشتر در اطراف، در هر نوبت می تواند تعداد و حجم قابل قبولی از ظروف غذای آماده برای سرو یا ظروف کثیف برای برگرداندن به کنار سینک های شستشو را در خود جای دهد.



 

ویژگی کالا

ترولی پلاستیکی سه طبقه طراحی زیبا و کلاسیکی دارد و دارای شکل و شمایلی لوکس و شیک با بدنه ای به رنگ مشکی است. بدنه این ترولی از پلاستیک درجه یک سنگین ساخته شده و 5/3 میلی متر هم ضخامت دارد. همچنین جنس شاسی های آن از پروفیل پلاستیک است که یک متریال استاندارد برایکارایی در رستوران محسوب می شود.طبقات و بدنه این ترولی پلاستیکی نیز دارای سطح صاف جهت تمیز کردن و نگهداری آسان هستند تا خیالتان بابت رعایت موارد بهداشتی در رستوران و کافه یا فست فود راحت باشد. ابعاد و سایز این چرخ دستی سه طبقه نیز 90 در 50 در 80 سانتی متر است.این ترولی پذیرایی سه طبقه، در عین حال که جادار و مستحکم است، در زمان حرکت و جابه جایی، سر و صدایی تولید نمی کند و بدون لرزش و خیلی راحت حرکت داده می شود تا آزار و اذیتی برای مشتریانی که مشغول صرف غذا هستند ایجاد نشود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع ترولی
    تخت
  • ابعاد
    80*50*90 سانتی متر
  • ظرفیت حمل
    50 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ضخامت بدنه
    3.5 میلی متر
  • تعداد طبقات
    3
  • رنگ بدنه
    مشکی
  • جنس شاسی
    پروفیل پلاستیک
  • سطل اضافی
    دارد
  • تعداد سطل اضافی
    2
  • چرخ محرک
    دارد
  • تعداد چرخ محرک
    4
نظرات خریداران 2 نظر
نظرات خریداران
داود دینی / 22 آذر 1400 07:28
از زمان ارسال و پرداخت اضافه برای بار ناراضی ام
رضا بهارلو / 17 آذر 1400 11:57
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز