اشتراک گذاری

میکسر قنادی

دستگاه میکسر قنادی رومیزی 5 کیلویی مدل 10036

VN-17122
4 (از 2 نظر)
ابعاد: 50*47*27 سانتی متر
ظرفیت : 5 کیلوگرم
توان: 380 وات
وزن: 15 کیلو گرم
جنس پاتیل: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

12,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

12,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میکسر قنادی رومیزی 5 کیلویی مدل 10036

کاربرد و کارایی

میکسر قنادی رومیزی 5 کیلویی مدل 10036 یک همزن نیمه صنعتی محسوب می شود که علاوه بر رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و قنادی ها، می تواند کاربرد خانگی هم در پخت انواع کیک و شیرینی یا دیگر خوراکی ها در کسب و کارهای خانگی و خانوادگی داشته باشد. این میکسر رومیزی کار مخلوط کردن، ورز دادن و خمیر گرفتن را برای آماده سازی هر نوع مواد غذایی که باید مخلوط یا هم زده شوند و تولید انواع خمیرهای سفت و خمیرهای روان، خامه و سس به خوبی انجام می دهد. یعنی به کمک این میکسر مواد اولیه برای خوراکی مورد نظر شما به ‎خوبی با یکدیگر مخلوط می شوند و مایه یا خمیری با بافت نرم و یکسان در اختیار خواهید داشت.

این همزن نیمه صنعتی دارای 3 مدل مختلف شاخک یا پاروی مارپیچ و ضربی و سیمی است که به شما امکان می دهد با سرعت های مختلف (پایین، متوسط و زیاد) برای هم زدن خامه، سفیده یا زرده تخم مرغ و انواع خمیر در قنادی ها و شیرینی پزی ها و پودر کردن حبوبات و مخلوط کردن مواد گوشت در رستوران ها یا آماده سازی مایعاتی مانند کرم ها و سس ها در فست فودی ها و کافی شاپ ها از آن استفاده کنید. این دستگاه قابلیت ترکیب انواع مواد جامد و مایع را دارد و برای همین می توانید این میکسر قنادی رومیزی را در بستنی فروشی ها و برای مخلوط کردن طعم های مختلف بستی نیز به کار بگیرید.



ماهیت دستگاه

برق مصرفی میکسر قنادی رومیزی 5 کیلویی مدل 10036 هم مثل دیگر نمونه های نیمه صنعتی و خانگی این دستگاه ها تکفاز است و توانی معادل380 وات دارد. این همزن همچنین به یک موتور با قدرت ؟؟ وات مجهز است و شما می توانید سرعت و دور موتور را تنظیم کنید تا برای تهیه انواع خوراکی های قابل سرو از رستوران و فست فود گرفته تا کافی شاپ و قنادی از این دستگاه استفاده کنید.

چنگک این میکسر رومیزی کاسه دار 5 کیلویی به صورت عمودی داخل مخزن یا کاسه قرار می گیرد و قابلیت حرکت به طرف بالا را هم دارد و می توانید آن را از کاسه خارج کنید. البته کاسه‎ دستگاه قابلیت جداسازی از بدنه را هم دارد تا بتوانید به راحتی آن را شسته و تمیز کنید. یک پایه ضد لغزش نیز در آن تعیبه شده تا دستگاه حین کار کردن نلرزد و از روی سطح سقوط نکند. چرخ های دستگاه نیز جابه جایی و حمل و نقل آن را برای کاربر راحت تر کرده اند.



 

ویژگی کالا

ظرفیت این دستگاه میکسر 5 کیلوگرم است و یک پاتیل به حجم 7 لیتر هم دارد. جنس بدنه و پاتیل و جنس پاروی میکسر رومیزی 5 کیلویی مدل 10036 هم استیل است و نزدیک به 15 کیلوگرم وزن دارد. ابعاد دستگاه نیز 27 در 47 در 50 سانتی متر است. یعنی برای جانمایی آن در فضای شیرینی پزی و آشپزخانه رستوران یا کافی شاپ خود و حتی آشپزخانه خانه ‌تان مشکل کمبود جا نخواهید داشت.

 
 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    50*47*27 سانتی متر
  • ظرفیت
    5 کیلوگرم
  • توان
    380 وات
  • وزن
    15 کیلو گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس پاتیل
    استیل
  • جنس پارو
    استیل
  • تعداد پارو
    3
  • حجم پاتیل
    5 لیتر
  • چرخ
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز