اشتراک گذاری

ضد عفونی کننده سطوح

کنسانتره ضدعفونی کف و سطوح 5 لیتری مراکز بهداشتی و درمانی Virobac S50

VN-17389
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کارتن

2,050,000

حداقل سفارش: 1 کارتن

2,050,000

تماس با تامین کننده
زرستان
زرستان
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کنسانتره ضدعفونی کف و سطوح 5 لیتری مراکز بهداشتی و درمانی Virobac S50

پاکسازی و ضدعفونی سطوح در قسمت های مختلف بیمارستان و به ویژه اتاق بیماران، برای کاهش عفونت‌های بیمارستانی امری ضروری است. مطالعات فراوانی نشان داده است که پاتوژن های بیمارستانی به طور معمول محیط پیرامون بیمار، اعم از سطوح متخلخل و غیر متخلخل را آلوده می کنند. این سطوح آلوده به عنوان مخزنی برای انتقال میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا، به طور مستقیم از طریق تماس بیمار با محیط و یا به طور غیرمستقیم از طریق آلوده‌سازی دست کادر درمانی و دستکش آنها عمل می کنند. پاکسازی و ضدعفونی به منظور کاهش آلودگی میکروبی سطوح و متعاقب آن کاهش عفونت‌های بیمارستانی امری مهم است. ویروبک اس 50 با دارا بودن فرمولاسیون جدید و خاصیت همزمان پاکسازی و ضدعفونی کمک قابل توجهی به کنترل عفونت در بخش های مختلف بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی، کلینیک‌ها و … می کند.از جمله کاربرد این محلول ضدعفونی و پاکسازی کف، دیوارها، میز، تخت ها، انکوباتور نـوزادان و… قــابل استفاده در کلیه بخـش‌های بیمارستانی نظیر بخش‌های حساس شامل اتاق عمل، اتاق ایزوله، ICU ،CCU ،NICU، بخش‌های سوانح سوختگی و ....میباشد.از ویژگی های مثبت این محلول میتوان به اثر همزمان ضدعفونی کنندگی و پاک‌کنندگی سطوح و فرمولاسیون منطبق با نسل جدید محصولات ضدعفونی و پاک کننده از کشور آلمان و ترکیب شیمیایی بدون آلدهید، فنل، کلر و سایر ترکیبات سمی و زیان آور
کاملا ایمن برای کاربران و اثربخشی بالا در غلظت های پایین و زمان اثر کوتاه و مقرون به صرفه بودن ان و قابلیت از بین بردن بیوفیلم‌ها و پایداری کنسانتره تا ۳۶ ماه و مدت زمان استفاده از محلول رقیق شده تا ۲۱ روز و بدون رنگ و بدون بو بودن آن و سازگار با سطوح مختلف نظیر PVC ، PE ، PP، Stainless steel،PVDF و انواع کفپوش و سرامیک ,بدون ایجاد چسبندگی روی سطوح را نام برد.هر بسته کارتن شامل 2 عدد محلول 5 لیتری میباشد. جهت ضدعفونی سطوح بزرگ با غلظت 25.0 - 2 درصد میباشد.
روش مصرف=2/5  تا ۲۰ میلی لیتر از کنسانتره ویروبک S50 را به هر لیتر از آب شهری اضافه کنید و با تی یا دستمال تمیز روی سطوح بکشید. برای انجام ضد عفونی، بسته به میزان رقیق سازی، ۵ تا ۳۰ دقیقه زمان دهید. 
(توجه: از استفاده همزمان این محصول با پاک کننده‌های آنیونیک پرهیز شود.)
طیف اثر این محصول =
-(انواع باکتری های گرم مثبت و گرم منفی مانند:Acinetobacter baumannii-E.coli – Pseudomonas aeruginosa Sataphylococcus aureus – Enterococcus hirae – Salmonell Mycobacterium tuberculosis TB)
-(ویروس‌ ها مانند:HBV – HIV – H1N1 – H3N8 – H5N1 – HCV)
-(قارچ‌ها و مخمرها مانند:A.niger ، C.albicans)و ....
ضدعفونی کننده

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز