اشتراک گذاری

دستگاه کره گیر

دستگاه کره گیری برقی فروشگاهی با قدرت موتور 3 اسب

VN-18605
ابعاد: 60*40*30 سانتی متر
ظرفیت خروجی: 30 تا 35 کیلوگرم در ساعت
جنس بدنه: فولاد
وزن: 15 کیلوگرم
قدرت موتور: 3 اسب بخار
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه کره گیری برقی فروشگاهی با قدرت موتور 3 اسب

کاربرد و کارایی

دستگاه کره گیر 3 اسب بدنه فولاد رنگ استاتیک، درواقع یک تجهیزات فرآوری مواد غذایی کارگاهی یا فروشگاهی صنعتی است که قابلیت استخراج کره مغزیجات را دارد.  این دستگاه همچنین می تواند 100 درصد مغزها راهم  بدون هیچ ضایعاتی به کرم و کره تبدیل کند و حتی برای تولید کره یا ارده از کنجد، کره بادام زمینی، فندق، پسته، نارگیل را هم به کار گرفته می شود.  توان و ظرفیت خروجی این محصول معادل 30 تا 35 کیلوگرم در ساعت است.
سایز و اندازه این کره گیر برقی، کوچک و بعضا رومیزی است و ظاهر زیبا و لاکچری‌ای هم دارد و می توانید به راحتی آن را در فضاهای کوچک و جلوی چشم مشتری هم جانمایی کنید. از همه مهمتر اینکه دستگاه مذکور کاملا بی‌‌ صدا و بدون لرزش از انواع مغزیجات کره‌ ای سالم و ارگانیک با طعم دلخواه برای شما تولید می کند. حتی می توانید به کمک این دستگاه یک دوغ خوشمره هم درست کنید. وجود یک همزن مونوپلاستیک بهداشتی 3 پر صنعتی هم تضمین می کند تا هیچ ضایعاتی از مواد اولیه به‌ جای نماند و عملا همه مواد ورودی (دانه‌ های روغنی) توسط دستگاه به کره تبدیل شود. 



 

ماهیت دستگاه

به طور کلی با توجه به محل قرارگرفتن موتور، کره‌ گیرها را به دو دسته بالازن و پایین‌زن تقسیم بندی می کنند. این دستگاه مجهز به یک موتور از نوع موتور الکتروژن با قدرت 3 اسب بخار دارد که با برق تکفاز شهری و ولتاژ 220 ولت کار می کند. کره گیر مذکور فاقد اینورتر است اما با این وجود عملکردی کم مصرف و بهینه دارد. 
نحوه عملکرد دستگاه هم به این صورت است که برای تهیه و آماده ‌سازی یک کره کاملا طبیعی و ارگانیک از یک الکتروموتور استفاده می کند و پره های موجود در مخزن را می چرخاند تا با چرخش این تیغه ها، مایع ماست که گلبول های چربی را احاطه کرده است به حرکت درآمده و به مرور گلبول های چربی آن به یک دیگر بچسبند و سفت شوند. در مرحله نهایی هم این کره گرفته شده در قسمت بالایی دستگاه جمع‌آوری خواهد شد. جمع‌آوری این کره گرفته شده هم ابدا کار سختی نیست و به‌ راحتی انجام می شود. این دستگاه عمل کره گیری را کاملا اتوماتیک و خودکار پیش می‌ برد و به وسیله تایمر تعبیه شده روی آن می توانید مدت زمان کره گیری را هم تنظیم کنید. این محصول نهایتا در ۴۰ تا ۶۰ دقیقه کره مورد نظر شما را آماده می کند.
این کره گیر برقی همچنین امکان تنظیم نرمی و زبری دلخواه کره را به صورت کاملا تخصصی به شما می دهد و می توانید با مدیریت و کنترل فاصله بین تیغه‌ های آسیاب دستگاه نرمی و زبری کره خروجی دستگاه را بر اساس ذائقه خود تنظیم کنید.


 

ویژگی کالا

بدنه دستگاه کره گیر برقی مذکور از فولاد ضد زنگ با مقاومت سایشی بالا و عمر طولانی ساخته شده و تیغه ‌های آسیاب و تمام قطعات سیلندر دستگاه نیز از استیل گرید غذایی با قابلیت شستشو کار شده اند. باز و بسته کردن کره گیر مذکور برای تمیزکاری نیز به راحتی صورت می گیرد و کارکرد دستگاه در درازمدت بدون کوچک ‌ترین استهلاک خواهد بود. وجود یک کنترل دیجیتال و فن خنک‌ کننده روی محصول نیز کارایی و بهره وری ان را چندین برابر کرده است. همچنین وزن این دستگاه تنها 15 کیلوگرم و ابعاد آن هم 30 در 40 در 60 سانتی متر است.  

 


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    60*40*30 سانتی متر
  • ظرفیت خروجی
    30 تا 35 کیلوگرم در ساعت
  • جنس بدنه
    فولاد
  • وزن
    15 کیلوگرم
  • قدرت موتور
    3 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • اینورتر
    ندارد
  • سایر ویژگی ها
    قابلیت تنظیم نرمی و زبری کره
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز