اشتراک گذاری

انواع تریلی و تانکر

بیل لودری 3 جک 285 تک دیفرانسیل

VN-18638
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

93,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

93,000,000

تماس با تامین کننده
خیش ساز صنعت خراسان
خیش ساز صنعت خراسان
تولید کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات بیل لودری 3 جک 285 تک دیفرانسیل

کاربرد و کارایی
 
بیل لودری ۳ جک ۲۸۵ تک دیفرانسیل با شیر هیدرولیک، درواقع یک ادوات متصل شونده به تراکتور یا بکهو لودر است که کاربرد اصلی آن در صنایع کشاورزی، دامپروری و راهسازی و برای مصارف ساختمانی و عمرانی است. می توانید این دستگاه را بر روی انواع تراکتورها اعم از تمام مدل های مسی فرگوسن، نیوهلند، رومانی و غیره نصب کنید، اما بهترین بازدهی آن با نصب روی تراکتورهای مدل فرگوسن 285 تک دیفرانسیل محقق می شود. بیل بولدوزری مذکور به ناخن هایی از جنس فولاد فورچ شده ضد سایش مجهز است که قدرت کندمان بسیار بالایی دارند و به شما امکان می دهد از آن برای کارهای عمرانی مختلفی مثل جابجایی خاک ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندق ها، خاکریزی اطراف لوله‌ های کارگذاشته شده در کانال ها، بار کردن کامیون ها، حمل بتن به محل قالب‌ ها و حتی بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی استفاده کنید.
همچنین طراحی ویژه پشت باکت این فرانت لودر، امکان رسیدن به حداکثر ارتفاع بارگیری (حدود 3 متر) و حداکثر دسترسی در حداکثر ارتفاع 150 سانتی متری را هم برای شما فراهم می کند. این ماشین آلات کشاورزی و راه سازی دارای باکت قابل تعویض هم هست و می توانید انواع باکت مختلف باکت ۴ کاره، باکت سیلوتراش، باکت میکسر بتن، باکت سنگ جمع کن یا باکت علوفه گیر، برف روب، خاک صاف کن، لیفتراک تراکتوری و غیره را روی آن نصب کنید. بنابراین برا استفاده در زمین های کشاورزی، دامداری ها، عملیات راه سازی ، معادن و ... مناسب است. 
 
ماهیت دستگاه
 
قطعات اصلی این دستگاه شامل تیغه، سه عدد جک، ناخن، کلنگ، گوشه و پوزه، چهار شاخه و ... هستند. این بیل لودری تک دیفرانسیل است و سیستم سه جکه تک فشار 6 سیلندره و فاقد پمپ دارد. وجود 3 جک هیدرولیکی دوطرفه در دستگاه تعادل کامل بیل را هنگام بارگیری تضمین می کند. مضاف بر اینکه این دستگاه دارای دو تکیه گاه برای نشیمنگاه بیل هم هست که کار با آن را بسیار راحت و امن کرده است. همچنین فیتینگ کامل (لقی در حد صفر) کلیه پین های جنس ck45 (فولاد برشی) دستگاه طول عمر بالا و کاربری قابل قبولی به آن داده است.
 
باز و بست سریع باکت های دستگاه تک نفره هم ممکن است و انجام این کار هم تنها چند دقیقه زمان وقت می گیرد تا در روند انجام کارهای مختلف عمرانی و ساختمانی و ... وقفه جدی ای به وجود نیاید.  وجود یک شیار مارپیچی بر روی پین ها هم تضمین می کند تا گریس کاری محل اتصالات دقیق و کامل صورت گیرد. عرض تیغه این بیل لودری 55 سانتی متر و  طول آن هم 200 سانتی متر است. همچنین عرض باکت دستگاه 135 سانتی متر و حجم آن هم حدودا 330 لیتر است.
 
ویژگی کالا
 
در بدنه و قطعات اصلی این بیل لودری از ورق های آلیاژی آهن آلات با کیفیت و شناسنامه دار به کار رفته است که مقاومت قابل قبولی در برابر عوامل آسیب زننده دارند. دستگاه برای کاربری راحت تر اوپراتور یک شیر هیدرولیک هم دارد. فرانت لودر مذکور همچنین دارای متعلقات و قطعاتی جانبی مثل شاسی، شیر و لیور، شیلنگ و پیچ و مهره هم هست. شیلنگ های دستگاه نیز از بهترین مواد با قابلیت تحمل ۳۳۰ بار فشار کاری ساخته و با دو لایه الیاف فلزی هم پوشانده شده اند. در ضمن کلیه شیلنگ های لودر در شرکت بست می خورند و به هیچ عنوان نشتی روغن نخواهند داشت.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز