اشتراک گذاری

دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

VN-19632
ابعاد دستگاه: 1.8*1.5*3 متر
ولتاژ مصرفی: 380 ولت
سرعت تولید: 600 عدد در ساعت
برق مصرفی: سه فاز
منبع تغذیه: برق
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

نوع کاربری دستگاه شیرینگ پک :
دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک ،جهت بسته بندی انواع کالاها با پلاستیک شیرینک به صورت پالت و نیم پالت، کاربرد وسیعی دارد. در ساخت تونل شیرینگ پک، سیرکوله صحیح هوای گرم با استفاده از دو موتور در کف و بالای تونل و همچنین زوایای شکست صحیح تونل پک، که با کاربرد صفحات المنت کم مصرف طراحی و ساخت ماشین سازی محبوب تکمیل گردیده است، امکان ساخت دستگاه شیرینگ پک کم مصرف فراهم آمده است. در مقایسه به دلیل همین تغییرات، ابعاد تونل شیرینک کوچک تر شده و تعداد و مصرف المنت شیرینک، بسیار پایینتر آمده است و سبب گردیده که مصرف برق دستگاه شیرینگ به زیر 8 کیلو وات کاهش یابد. در طراحی نوار نقاله شیرینگ، به جای استفاده از نوار نقاله توری فلزی از نوار نقاله های زنجیری با میله های روکش دار نسوز استفاده شده، که این امر سبب افزایش کیفیت شیرینک زیر بسته شده است زیرا بدلیل وجود روکش نسوز از چسبیدن پلاستیک شیرینگ به زیر بسته جلوگیری خواهد شد همچنین امکان تغییر طول در نوار نقاله توری وجود دارد که تعمیر و نگهداری آن را سختر و گرانتر خواهد کرد. در طراحی انواع شیرینگ های تونلی مانند شیرینگ اتوماتیک و شیرینگ نیمه اتوماتیک در انواع مدل های دوخت دروازه ای و L شکل، از این نوع تونل و نوار نقاله شیرینگ استفاده شده است.بسته به ابعاد بسته بندی و نوع محصول، دستگاه شیرینگ پک ساخته می شود مانند شیرینگ محصولات کارتن شده و شیرینگ سنگ و آجر و سرامیک و حتی شیرینگ مواد غذایی مانند شیرینگ ماست و رب گوجه فرنگی، که موید این مطلب است:  این مدل پرکاربردترین نوع شیرینک پک می باشد.
سایر مشخصات شیرینگ نیمه اتوماتیک:
1-  نحوه عملکرد: نوع بسته بندی به گونه ای می باشد که طرفین بسته حالت دستگیره دارد و باعث سهولت در حمل و نقل می گردد.طول و عرض و ارتفاع دستگاه ،بر اساس نوع محصول قابل طراحی می باشد.
2- دستگاه شیرینگ پک دارای موتور گیربکس دور متغییر به همراه اینورتر می باشد. کنترل دور نوار نقاله و طراحی بهینه المنت ها باعث کاهش مصرف انرژی و قابلیت شیرینک مناسب با انواع ضخامت پلاستیک گردیده است.
3- مزیت عملیاتی : بهینه سازی مصرف انرژی در دستگاه به گونه ای می باشد که از این نظر این دستگاه شیرینگ را ممتاز ساخته است.
-این دستگاه در ابعاد طول 3،عرض 1.5 ،ارتفاع 1.80.( ابعاد بر حسب متر می باشد)
-مصرف برق  9-8 کیلووات
-برق مصرفی  سه فاز 32 آمپر
-راندمان حدود 600 بسته در ساعت
-وزن دستگاه 600-650  کیلوگرم
-رنگ الکترواستاتیک
-سیستم عملکرد الکترومکانیک پنوماتیک

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    1.8*1.5*3 متر
  • منبع تغذیه
    برق
  • برق مصرفی
    سه فاز
  • ولتاژ مصرفی
    380 ولت
  • سرعت تولید
    600 عدد در ساعت
  • مکانیزم عملکرد
    پنوماتیک
  • نوع رنگ بدنه
    الکترواستاتیک
  • چرخ
    دارد
  • وزن دستگاه
    650 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز