اشتراک گذاری

دستگاه مغزی زن

دستگاه مغزی زن(تزریق شکلات)

VN-19653
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه مغزی زن(تزریق شکلات)

دستگاه مغزی زن یا دستگاه تزریق شکلات، جهت تولید کیک های مغزدار مانند: کیک شکلاتی، کیک چند لایه، کیک کاستارد، کاپ کیک و ....بکار می رود. مغز کیک شامل انواع مواد مختلف، مانند: شکلات، شربت، عسل، مربا، خامه، سس، ادویه ، فلفل و... می شود. دستگاه دیپازیتور تزریق شکلات کیک ،در دو مدل ساخته شده است: مدل اول، دستگاه دیپازیتور شکلات عمودی می باشد، در مدل دیپازیتور عمودی، عملیات تزریق و پرکردن شکلات یا کاکائو از بالا انجام می شود در این مدل نیازی به خروج کیک ها از سینی نیست و دیس کیک، مستقیم از فر به دیپازیتور شکلات منتقل می شود و به تعداد کیک موجود در سینی، نازل برای تزریق موجود می باشد. مدل دوم، دستگاه دیپازیتور شکلات افقی می باشد، در مدل دیپازیتور افقی، عملیات تزریق و پرکردن شکلات و کاکائو از کنار انجام می شود در این مدل کیک ها به صورت تک تک، روی نوار نقاله دستگاه تزریق شکلات قرار می گیرد و بسته به راندمان، تعداد نازل ها متفاوت می باشد. بعد از مغز دار شدن کیک، محصول آماده انتقال به دستگاه بسته بندی افقی پیلوپک می باشد. سیستم پرکن دستگاه دیپازیتور شکلات از نوع پرکن پیستونی می باشد.
سایر مشخصات دستگاه دیپازیتور شکلات :
1-  نوار نقاله دستگاه مغزی زن، دارای موتور گیریبکس دور متغییر به همراه اینورتر می باشد و سرعت نوار نقاله و مقدار تزریق مواد در کیک قابل تنظیم می باشد.
2- دیپازیتور شکلات دارای میکسر و گرم کن شکلات (یا مواد قابل تزریق در کیک) می باشد.
3- دستگاه دپوزیت تزریق شکلات از کنار در مدلهای 2 نازل و 4 نازل و 6 نازل ساخته می شود. دستگاه تزریق شکلات عمودی متناسب با سینی کیک، مثلا 15 نازل برای دیس 15 تایی ساخته می شود.
4- نحوه عملکرد: با قراردادن سینی روی نوار نقاله دستگاه(و یا قراردادن کیک ها به صورت تکی روی نوار نقاله دستگاه)، بقیه فرآیند اتوماتیک انجام می شود.
5- دستگاه تزریق شکلات، قابل طراحی برای انواع سینی های کیک با هر تعداد قالب می باشد.
6-  مزیت عملیاتی : کاهش چشمگیر عملیات کارگری ، دقت بالا در تزریق ،عدم چکه شکلات، دقت خوب در تنظیم وزن شکلات، راندمان بالا،کاربری آسان و پایین بودن قیمت از جمله مزایای متعدد دستگاه دپوزیت تزریق شکلات به شمار می آید.
-این دستگاه در ابعاد طول 4،عرض 1.2 ،ارتفاع 1.7( ابعاد بر حسب متر می باشد)
-مصرف برق 3-5 کیلووات
-برق مصرفی  3 فاز 25 آمپر .
-راندمان دستگاه حدود 2000-1500 کیک در ساعت( بسته به تعداد نازل دارد)
-وزن دستگاه 350 کیلوگرم
-رنگ  الکترواستاتیک با کاورکشی تمام استیل
-سیستم عملکرد الکترومکانیک و پنوماتیک پیستونی

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز