اشتراک گذاری

نوار نقاله استیل

نوار نقاله استیل یک و نیم متری عرض 25 سانتیمتر با پایه

VN-19915
ابعاد: 120*25*15 سانتیمتر
طول نوار نقاله: 1.5 متر
عرض نوار نقاله: 25 سانتیمتر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات نوار نقاله استیل یک و نیم متری عرض 25 سانتیمتر با پایه

کاربرد و کارایی

نوار نقاله استیل یک و نیم متری با عرض 25 سانتی متر، یک دستگاه بارگیری قدرتمند و پرسرعت و از و ملزومات و تجهیزات بسته بندی است که برای کار انتقال و جابه‌ جایی محصولات را برای بارگیری و تخلیه به صورت مداوم و پشت سرهم استفاده می شود. این دستگاه قابلیت انتقال و جا به جایی انواع مختلفی از محصولات، کالاها و تولیدات با اشکال، اندازه و یا هر وزنی حتی سنگین و حجیم را دارد و می تواند در حمل محصول و حرکت دادن محصول در خطوط تولید کارخانجات و کارگاره های تولیدی مختلف با سرعت های متفاوت ثابت و قابل تنظیم به شما کمک کند.
این دستگاه نقش مهمی در سرعت بخشیدن به فرایند تولید و اتوماتیک کردن خطوط مونتاژ یا خطوط تولید و تخلیه انبار دارد و یک ابزار اساسی در بسیاری از صنایع از کشاورزی، صنایع غذایی، داروسازی و صنایع شیمیایی گرفته تا بطری و قوطی سازی یا چاپ و بسته بندی محسوب می شود. مخصوصا در کارخانه ها و کارگاه هایی که مسیرهای طولانی برای حمل مواد اولیه و محصولات وجود دارد، این نوار نقاله یا کانوایر کمک بسیار بزرگی برای جابجایی مواد خواهد بود. البته برای بهره‌ وری بیشتر دستگاه باید در زمان انتخاب فاکتورهایی مثل مثل شرایط حمل و نقل، سورتینگ و ذخیره سازی، اندازه مواد (سایز)، وزن و شکل آنها، مکان و نقطه تخلیه را حتما در نظر داشته باشید.

ماهیت دستگاه

طول این نوار نقاله یک و نیم متر و عرض آن هم 25 سانتی متر است. قدرت موتور دستگاه نیز با توجه Layout ونحوه استقرارماشین آلات در کارخانه و کارگاه تولیدی یا بسته بندی ما، مناسب سازی و بهینه سازی می شود. نوار نقاله ها همچنین بر اساس شرایط حمل و نقل، سورتینگ و ذخیره سازی، اندازه مواد (سایز)، وزن و شکل، مکان و نقطه تخلیه، ممکن است دارای تسمه مدولار، تسمه پی وی سی، تسمه نقاله منجید دار، تسمه زنجیری باشند. انتخاب مناسب تسمه نوار نقاله در طول عمر و ماندگاری آن نقش مهمی دارد. 
این نوار نقاله همچنین به یک الکتروگیربکس و یک شاسی قدرتمند مجهز است که بر روی تعدادی رولیک با نظم و با فاصله های یکسان قرار گرفته است و منبع تغذیه دستگاه برای به حرکت درآوردن نوار نقاله نیز جریان برق است. پایه های تعبیه شده در زیر دستگاه نیز قابلیت باز شدن به ارتفاع 10 سانتی متر را دارند و چنانچه نیاز داشته باشید می توانید با استفاده از پایه اضافی دستگاه ارتفاع نوار نقاله را افزایش هم بدهید. این دستگاه به سیستم های ایمینی خاصی مجهز است که پیشگیری از احتمال بروز حوادث در حین کار را تضمین می کند. ظرفیت اسمی اپراتورینگ این دستگاه کانوایر حدود 20 کارتن در دقیقه است.

ویژگی کالا

جنس نقاله این دستگاه از استیل ضد زنگ و ضد خش است و قابلیت شستشو دارد و می تواند مدت بسیار طولانی کار انتقال محصولات را در یک خط تولید یا بسته بندی با حجم کاری متوسط به بالا به خوبی انجام بدهد. ابعاد نوار نقاله استیل یک و نیم متری با عرض 25 سانتی متر، 150 در 25 در 120 سانتی متر است و نزدیک به 30 کیلوگرم هم وزن دارد. کارایی و بهره وری دستگاه واقعا فوق العاده ای است و قیمت بالاتر آن هم نسبت به قیمت نوار نقاله آهنی را توجیه می کند.

 

 

 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    120*25*15 سانتیمتر
  • طول نوار نقاله
    1.5 متر
  • عرض نوار نقاله
    25 سانتیمتر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز