اشتراک گذاری

نوار نقاله

نوار نقاله آهن 1 متری عرض 25 سانتیمتر با پایه

VN-19990
1 (از 1 نظر)
ابعاد: 120*25*100 سانتی متر
جنس نقاله: آهن
طول نوار نقاله: 1 متر
عرض نوار نقاله: 0.25 متر
قدرت موتور: متناسب با سفارش
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات نوار نقاله آهن 1 متری عرض 25 سانتیمتر با پایه

کاربرد و کارایی

نوار نقاله آهن ۱ متری با عرض ۲۵ سانتی متر، درواقع یک دستگاه بارگیری و از ملزومات و تجهیزات بسته بندی برای انتقال و جابه‌ جایی محصولات در مراحل بارگیری و تخلیه به صورت مداوم و پشت سرهم است. کاربرد این دستگاه انتقال و جا به جایی انواع مختلفی از محصولات، کالاها و تولیدات با اشکال، اندازه و یا هر وزنی حتی سنگین و حجیم است و حمل محصول و حرکت دادن محصول در خطوط تولید کارخانجات و کارگاره های تولیدی مختلف را با سرعت های متفاوت ثابت و قابل تنظیم انجام می دهد.
این دستگاه نقش مهمی در سرعت بخشیدن به فرایند تولید و اتوماتیک کردن خطوط مونتاژ یا خطوط تولید و تخلیه انبار دارد و در بسیاری از صنایع از کشاورزی، صنایع غذایی، داروسازی و صنایع شیمیایی گرفته تا بطری و قوطی سازی یا چاپ و بسته بندی به کار گرفته می شود. مخصوصا در کارخانه ها و کارگاه هایی که مسیرهای طولانی برای حمل مواد اولیه و محصولات وجود دارد، این نوار نقاله یا کانوایر کمک بسیار بزرگی برای جابجایی مواد خواهد بود. معمولا هم با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مثل شرایط حمل و نقل، سورتینگ و ذخیره سازی، اندازه مواد (سایز)، وزن و شکل آنها، مکان و نقطه تخلیه درباره انتخاب نوع نوار نقاله آهنی مورد نیاز تصمیم گیری می شود.

ماهیت دستگاه

طول این نوار نقاله ۱ متر و عرض آن هم ۲۵ سانتی متر است و قدرت موتور آن متناسب با سفارش شما بر اساس Layout ونحوه استقرارماشین آلات در کارخانه و کارگاه تولیدی یا بسته بندی تان، بهینه سازی و می شود. نوار نقاله ها بر اساس شرایط حمل و نقل، سورتینگ و ذخیره سازی، اندازه مواد (سایز)، وزن و شکل، مکان و نقطه تخلیه، می توانند دارای تسمه مدولار، تسمه پی وی سی، تسمه نقاله منجید دار، تسمه زنجیری باشند و انتخاب مناسب تسمه نوار نقاله طول عمر و ماندگاری آن را بیشتر خواهد کرد.
این نوار نقاله به یک الکتروگیربکس و یک شاسی قدرتمند مجهز است که بر روی تعدادی رولیک با نظم و با فاصله های یکسان قرار گرفته است و منبع تغذیه أن برای به حرکت درآوردن نوار نقاله جریان برق است. پایه های تعبیه شده در زیر دستگاه نیز قابلیت باز شدن به ارتفاع ۱۰ سانتی متر را دارند و در صورت نیاز می توانید به کمک پایه مخصوص آن ارتفاع نوار نقاله را افزایش هم بدهید. این دستگاه به سیستم های ایمینی خاصی مجهز است که پیشگیری از احتمال بروز حوادث در حین کار را تضمین می کند. ظرفیت اسمی اپراتورینگ این دستگاه کانوایر حدود ۲۰ کارتن در دقیقه است.

ویژگی کالا

جنس نقاله این دستگاه از آهن است و قابلیت شستشو ندارد. منتها اگر به خوبی از آن مراقبت شود، مدت بسیار طولانی کار انتقال محصولات را در یک خط تولید یا بسته بندی با حجم کاری متوسط به بالا به خوبی انجام می دهد. ابعاد نوار نقاله آهن ۱ متری با عرض ۲۵ سانتی متر، ۱۰۰ در ۲۵ در ۱۲۰ سانتی متر است و نزدیک به ۳۰ کیلوگرم هم وزن دارد. این دستگاه کارایی و بهره وری فوق العاده ای دارد و نسبت به نوار نقاله استیل  قیمت مناسب تری دارد.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    120*25*100 سانتی متر
  • نوع نوار نقاله
    پایه دار
  • جنس نقاله
    آهن
  • طول نوار نقاله
    1 متر
  • عرض نوار نقاله
    0.25 متر
  • قدرت موتور
    متناسب با سفارش
  • وزن
    30 کیلوگرم
  • قابلیت شستشو
    ندارد
  • کاربرد
    صنایع غذایی , صنایع دارویی , و... , بطری
  • پایه
    دارد
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • رنگ دستگاه
    کوره ای
  • گارانتی
    24 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز