اشتراک گذاری

دستگاه چوب خرد کن

کراشر یا چوب پودر کن تراکتوری Tp850

VN-20064
5 (از 1 نظر)
ابعاد: 1.7*1.6*2.5 متر
حداکثر توان: 60 وات
قدرت موتور: 40 اسب بخار
حداقل سایز چوب خرد شده: 5 میلی متر
حداکثر سایز چوب خرد شده: 2 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
تماس با تامین کننده
شرکت فناب صنعت گلپا
شرکت فناب صنعت گلپا
تولید کننده / عضویت از 6 سال پیش
عضو ویژه الماس

عضو ویژه الماس

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 15 الی 20 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کراشر یا چوب پودر کن تراکتوری Tp850

کاربرد و کارایی

کراشر یا چوب پودرکن تراکتوری Tp850 قابلیت پودر کردن انواع چوب های جمع شده شامل تنه درختان، شاخه ها، ضایعات چوب و ریشه های کنده شده را دارد و می تواند سرشاخه های باقی مانده از هرس درختان یا دیگر ضایعات چوبی و چوب های اضافی از قطع درختان باغ و باغچه یا فضاهای سبز در باغات متوسط و بزرگ را به خاک اره تبدیل کند. درواقع این دستگاه تجزیه زباله های کشاورزی یا کارگاه‌ های نجاری و چوب بری شما را تسریع کرده و همزمان یک بازیافت سالم و مطمئن از مواد چوبی به شما تحویل می دهد که می تواند به کود آلی و گزینه‌ های دیگری برای بهینه کردن آبیاری و حفظ رطوبت خاک، غنی کردن خاک یا مصارف کارخانه جات تبدیل شود. این چیپر پودرکن با استفاده از سیستم چکشی تلفیقی و دو غلطک دنده کوسه‌ ای با قدرت هرکدام 15 اسب بخار، می تواند چیپس چوب و سر شاخه ها تا قطر 15 سانتی متر را به پودر چوب تبدیل کند تا برای مصارفی مثل تولید تخته های نئوپان و ام دی اف یا کمپوست در مزارع تولید قارچ یا ایجاد بستر خشک در مرغداری ها، گاوداری ها و میدان های اسب دوانی استفاده شوند.

 


 

ماهیت دستگاه

کراشر یا چوب پودرکن تراکتوری Tp850 قابلیت اتصال به ماشین آلات کشنده را دارد و نوع عملکرد آن هم مکانیکی است. یعنی نیروی محرکه آن برای خرد کردن یا چیپس کردن انواع چوب توسط یک موتور با قدرت 40 اسب بخار و حداکثر توان 60 وات تامین می شود.  اوپراتور سرشاخه های درخت یا چیپس های چوب را وارد قیف شیب دار دستگاه می کند تا توسط غلطک محرک دنده کوسه ای وارد آن شده و خرد شوند. نهایتا هم خروجی کار توسط دمنده در قسمت جلوی دستگاه دپو می شود. ظرفیت خروجی آن هم 300 تا 1000 کیلوگرم است. حداکثر قطر ورودی قیف دستگاه 15 سانتی متر است. حداقل سایز چوب خرد شده توسط این دستگاه نیز 5 میلی متر و حداکثر سایز چوب خرد شده توسط آن هم 2 سانتی متر خواهد بود.

این چوب پودر کن تراکتوری دارای فولو کنترل جهت کنترل خوراک دهی به دستگاه است و یک دسته ایمنی با قابلیت خلاص کردن و دنده معکوس غلطک ها جهت جلوگیری از گیرکردگی و رفع اختلال دستگاه دارد. تیغه های تر بر و خشک بر دستگاه نیز برای جلوگیری از سایش و خم شدن، دارای سطح سخت و برای جلوگیری از شکستن دارای مغزی نرم هستند. یک سیکلون غبارگیر با یک مکنده دارای الکترو موتور 7 اسب و دو سیلیکون اولیه و ثانویه نیز استفاده بهتر و حرفه ای تر از کراشر را تضمین می کند.

 

ویژگی کالا

خوراک دهی آسان چوب و سهولت در تعویض قطعات تحت سایش کار با این دستگاه کراشر را بسیار راحت کرده است و یک شوتر پر قدرت و تیغه های فولادی محکم و ضدزنگ نیز سرعت عمل آن را بالا برده اند. این دستگاه 750 کیلوگرم وزن و ابعادی به سایز 250 در 160 در 170 سانتی متر دارد اما قابلیت کشش توسط تراکتور و همچنین دو چرخ جهت جابه جایی راحت تر دستگاه، حمل و نقل آن را تسهیل کرده است.

کراشر خرد کن چوب مخصوص نخل و چوب مرکبات

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    1.7*1.6*2.5 متر
  • حداکثر توان
    60 وات
  • قدرت موتور
    40 اسب بخار
  • حداقل سایز چوب خرد شده
    5 میلی متر
  • حداکثر سایز چوب خرد شده
    2 سانتی متر
  • وزن
    750 کیلوگرم
  • جنس تیغه
    فولاد
  • نوع عملکرد
    مکانیکی
  • چرخ
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز