اشتراک گذاری

دستگاه چوب خرد کن

دستگاه سرشاخه خرد کن استارتی بنزینیTP520

VN-20070
ابعاد: 180*90*147 سانتی متر
ظرفیت : 350 کیلوگرم در ساعت
حداکثر قطر ورودی قیف: 100 سانتی متر
حداقل سایز چوب خرد شده: 10 میلی متر
حداکثر سایز چوب خرد شده: 3 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
تماس با تامین کننده
شرکت فناب صنعت گلپا
شرکت فناب صنعت گلپا
تولید کننده / عضویت از 6 سال پیش
عضو ویژه الماس

عضو ویژه الماس

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 10 الی 15 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سرشاخه خرد کن استارتی بنزینیTP520

کاربرد و کارایی

دستگاه سرشاخه خردکن استارتی بنزینی TP520 با سیستم خردکن ترکیبی (دیسک و چکش)، برای خرد کردن انواع شاخه و سرشاخه و ضایعات چوب شامل تنه درختان، شاخه ها، ضایعات چوب و ریشه های کنده شده به سایز متوسط یا خیلی ریز مناسب است. این  خردکن باغی با موتور بنزینی، تجزیه زباله های کشاورزی و چوبی شما را بدون نیاز به سوزاندن و ایجاد آلودگی محیط‌زیستی تسریع می کند و در خرد کردن سرشاخه های حاصل از هرس درختان، ضایعات چوبی و چوب های اضافی از قطع درختان باغ و باغچه یا فضاهای سبز و باغات کوچک یا متوسط بهترین کارایی را دارد.

سیستم خرد کنندگی دستگاه می تواند دیسک یا درام باشد و چوب های چوب های چیپس شده یا خرد شده توسط آن دارای مش‌ بندی های مختلف هستند. خروجی این دستگاه در حقیقت یک بازیافت سالم و مطمئن از مواد چوبی با مصارف متنوعی از کودهای طبیعی، تولید تخته های نئوپان و ام دی اف یا کمپوست در مزارع تولید قارچ گرفته تا ایجاد بستر خشک در مرغداری ها، گاوداری ها و میدان های اسب دوانی یا ایجاد پوشش خاک جهت جلوگیری از فرسایش خاک و حفظ رطوبت خاک است. یعنی به کمک این دستگاه شما ضایعات چوبی باغ یا کارگاه نجاری و چوب بری خود را به گزینه‌ هایی برای مصارف کارخانه جات تبدیل می کنید و از آنها کسب درآمد خواهید داشت.

 


 

ماهیت دستگاه

دستگاه سرشاخه خردکن استارتی بنزینی TP520 استارتی است و منبع تغذیه آن هم بنزین است. این دستگاه نیروی محرکه لازم برای خرد کردن یا چیپس کردن انواع چوب را از یک موتور احتراقی بنزینی تامین می کند. تفاوت آن با انواع خرد کن در مدل های هندلی هم همین نحوه به کارگیری موتور بنزینی دستگاه با استفاده از استارت است. قدرت موتور این دستگاه 7/5 اسب بخار و میزان بازدهی یا ظرفیت خروجی آن هم 250 تا 300 کیلوگرم در ساعت است. دهنه ورودی دریچه این سرشاخه خردکن با شیب زیاد و بدون غلطک طراحی شده و چوب ها و سرشاخه هایی با حداکثر قطر 10 سانتی متر را قبول می کند. همچنین حداقل سایز چوب خرد شده توسط این دستگاه نیز 1 سانتی متر و حداکثر سایز چوب خرد شده توسط آن هم 3 سانتی متر خواهد بود.

 

 

ویژگی کالا

دستگاه به یک قیف شیب دار مجهز است که خوراک دهی آسان چوب را برای آن ممکن کرده است. سهولت در تعویض قطعات تحت سایش نیز، امکان کار با این سرشاخه خردکن استارتی را به هر کاربر و اپراتوری می دهد. دستگاه سرشاخه خردکن استارتی بنزینی TP520 سرعت قابل قبولی هم در خرد کردن چوب ها دارد و با  دور ورودی rpm 3000 دور کار می کند. این دستگاه دارای یک شوتر پر قدرت و تیغه های آلیاژی محکم و ضدزنگ نیز هست که کیفیت خروجی چیپسی دستگاه را تضمین کرده اند. وزن دستگاه 130 کیلوگرم و ابعاد آن هم 180 در 90 در 147 سانتی متر است ولی وجود چرخ‌های روی آن امکان حمل و نقل با نیروی دست را هم به شما می دهد تا بتوانید در تمامی مناطق باغ خود آن را جابه جا کنید.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • قطر چوب ورودی
    100 میلیمتر
  • ابعاد
    180*90*147 سانتی متر
  • حداکثر قطر ورودی قیف
    100 سانتی متر
  • ظرفیت
    350 کیلوگرم در ساعت
  • قدرت موتور
    7.5 اسب بخار
  • حداقل سایز چوب خرد شده
    10 میلی متر
  • حداکثر سایز چوب خرد شده
    3 سانتی متر
  • وزن
    130.0 کیلوگرم
  • جنس تیغه
    فولاد
  • نوع عملکرد
    استارتی
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • چرخ
    دارد
  • جنس بدنه
    آهن
  • نوع رنگ
    الکترواستاتیک
  • خروجی
    چیپسی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز