اشتراک گذاری
ناموجود

دستگاه کره گیر فروشگاهی

دستگاه کره گیر برقی فروشگاهی لاکچری با ظرفیت 30 کیلویی 2 اسب

VN-20159
5 (از 1 نظر)
ابعاد: 62*32*68 سانتی متر
ظرفیت ورودی: 30 کیلوگرم در ساعت
جنس بدنه: استیل
توان دستگاه: 1500 وات
وزن دستگاه: 40 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه کره گیر برقی فروشگاهی لاکچری با ظرفیت 30 کیلویی 2 اسب

کاربرد و کارایی

دستگاه کره گیری برقی فروشگاهی با ظرفیت 30 کیلویی 2 اسب، استخراج کره از انواع مغزیجات می باشد. این دستگاه یک ماشین کره گیری فروشگاهی است که قابلیت تولید کره از انواع دانه های روغنی شامل: کنجد، کره بادام زمینی، فندق، پسته، نارگیل را دارد و می تواند 100 درصد مغزها را  بدون هیچ ضایعاتی به کرم و کره تبدیل کند. توان و ظرفیت خروجی دستگاه معادل 30 کیلوگرم در ساعت است.
سایز و اندازه کوچک و رومیزی این دستگاه و ظاهر زیبا و لاکچری آن به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی آن را در فضاهای کوچک و جلوی چشم مشتری هم جانمایی کنید. مخصوصا اینکه دستگاه مذکور کاملا بی‌‌ صدا و بدون لرزش کار می‌ کند و باعث آلودگی صوتی نمی شود. از این دستگاه می‌ توانید برای کره گیری از انواع مغزیجات استفاده کرده و کره‌ ای سالم و ارگانیک با طعم دلخواه تولید کنید. پوشش تمام استیل طلایی رنگ، این دستگاه را به یک دستگاه با ظاهری متفاوت و لوکس تبدیل کرده است.


 

ماهیت دستگاه

عمل کره گیری توسط این دستگاه کاملا خودکار انجام می شود و می توانید توسط تایمر تعبیه شده روی آن زمان پروسه کره گیری را هم مدیریت کنید. به طور کلی فرآیند کره گیری دستگاه نهایتا ۴۰ تا ۶۰ دقیقه بیشتر طول نمی کشد.
شما امکان تنظیم نرمی و زبری دلخواه کره  تولید شده توسط این کره گیر برقی را هم دارید و می توانید با تغییر فاصله بین ماردون های دستگاه نرمی و زبری کره خروجی دستگاه را بر اساس ذائقه خود تنظیم کنید. البته در اغلب دستگاه های کره گیر هایپری معمولا این عمل توسط اهرم زبری و نرمی انجام می شود و حتی در هنگام کار نیز امکان تغییر فاصله ماردون ها وجود دارد. منتها در این دستگاه حتما باید دستگاه را خاموش کرده و بعد برای تنظیم مجدد ماردون ها اقدام کنید. این دستگاه مجهز به اینورتر هم هست که کنترل دور موتور با کاهش 70 درصدی مصرف برق را برای شما تضمین می کند. اینورتر دستگاه همچنین موتور آن را در مقابل نوسانات برق و شوک های فیزیکی محافظت می کند.




ویژگی کالا

بدنه دستگاه کره گیر برقی مذکور از استیل ضد زنگ با مقاومت سایشی بالا و عمر طولانی ساخته شده و جنس قسمت های ماردون دستگاه از استیل سخت شده گرید غذایی با قابلیت شستشو است. باز و بسته کردن کره گیر مذکور برای تمیز کاری نیز به راحتی صورت می گیرد. کارکرد دستگاه نیز در درازمدت بدون کوچک ‌ترین استهلاک خواهد بود. برای کارایی و بهره وری بهتر نیز دستگاه یک کنترل دیجیتال و فن خنک‌ کننده هم دارد. همچنین وزن این دستگاه 38 کیلوگرم است و به‌ راحتی در فضاهای کوچک هم جانمایی می شود.


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    62*32*68 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    30 کیلوگرم در ساعت
  • جنس بدنه
    استیل
  • توان دستگاه
    1500 وات
  • وزن دستگاه
    40 کیلوگرم
  • قدرت موتور
    2.01 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • اینورتر (کنترل دور موتور)
    دارد
  • فن خنک کننده
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
خیام غفوری / 27 تیر 1400 10:05
۲۸ میلیون برای این دستگاه به نظرم خیلی باشه و دیگه در زمان کار باید کنار دستگاه باشی و مرتب با همون میله دانه را رد کنه بره اگه دهانه ورودی دانه گشاد تر بود و شیار ماردون هم بزرگتر بود به نظرم راحتتر دانه ها را میکشید داخل یا بهتر بود جای برای قرار دادن آچار آلن بر روی بدنه دستگاه تعبیه میشد من دستگاه گرفتم برای خانمم ولی برای یک خانم راحت نیست کار کردن باهاش مخصوصا باز و بسته کردن هد خروجی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز