اشتراک گذاری

دستگاه آسیاب قهوه

آسیاب قهوه نوا مدل NEWFACE-3660

VN-20599
ظرفیت ورودی: 2 کیلوگرم در ساعت
توان: 250 وات
دور موتور: 10000 دور در دقیقه
جنس بدنه: آلومینیوم
وزن: 3 کیلو گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,400,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,400,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آسیاب قهوه نوا مدل NEWFACE-3660

کاربرد و کارایی
 
از دستگاه آسیاب قهوه با مخزن استیل برای خرد کردن و آسیاب کردن دانه های قهوه قبل از مصرف استفاده می شود. کاربرد اصلی این دستگاه کافه های کوچک و مصارف خانگی است و می تواند دانه های قهوه را برای انواع قهوه ساز ها از جمله اسپرسو ساز برقی، فرنچ پرس ، موکاپات و غیره آسیاب و آماده کند. درواقع دستگاه آسیاب قهوه مذکور، امکان آسیاب کردن قهوه به صورت یکدست در 8 درجه مختلف را به شما می دهد و می توانید قهوه آسیاب شده توسط آن را در تمامی دستگاه های  اسپرسوساز صنعتی، دستگاه اسپرسوساز نیمه صنعتی، دستگاه خانگی بسته به قدرت دستگاه، قهوه ساز روگازی (موکاپات) و فرنج پرس، به‌ اصطلاح دم کنید. اصطحکاک دستگاه در حین کار بسیار کم بوده که مانع داغ شدن پودر قهوه به دست آمده شده و از تعییر احتمالی طعم قهوه خروجی جلوگیری می کند.
تیغه های استیل درجه یک و بسیار قوی و مستحکم آسیاب قهوه مذکور، کار کردن با این دستگاه را برای اوپراتورهای مبتدی و آماتور هم ممکن کرده است و باعث می شود تا دانه های قهوه بدون هیچگونه هدررفتی، در اندازه مناسب دستگاه قهوه ساز شما پودر و آسیاب شوند. دستگاه آسیاب قهوه مذکور دارای یک موتور به قدرت 1.5 اسب بخار است اما موقع کارکردن لرزش اضافی و سروصدای زیادی ندارد و گرد و غبار هم تولید نمی کند. امکان جانمایی راحت این دستگاه در فضاهای کوچک نیز به شما این این امکان را می دهد تا به راحتی آن را در کافه ها و فروشگاه های متوسط و کوچک به کار بگیرید.

 
ماهیت دستگاه
 
دستگاه آسیاب قهوه با مخزن استیل، دارای یک تیغه در مرکز دستگاه است و با چرخش تیغه و برخورد آن به قهوه باعث شکستن و ریز شدن دانه های قهوه می شود. تنها کافی است تا دانه های قهوه را داخل دهانه آن بریزید و کیسه مخصوص خروجی آسیاب را هم ببندید؛ دانه های قهوه درون دستگاه پس از پودر شدن وارد مخزن استیل دوم می ‌شوند و به راحتی در دسترس شما قرار می گیرند.
نیروی محرکه موتور این دستگاه برق تک فاز است و با توان 2500 وات عملیات آسیاب و پودر کردن دانه های قهوه را انجام می دهد. حجم مخزن دستگاه نیز 25/0 کیلوگرم است و گنجایش ۲۵۰ گرم دانه قهوه را دارد. یک مخزن استیل هم جهت نگهداری قهوه های آسیاب شده در دستگاه تعبیه شده است. تیغه های این دستگاه آسیاب ضد سایش هستند و شاسی بسیار قدرتمندی هم دارد که راندمان و توانایی بازدهی در استاندارد بالایی به آن داده اند. دستگاه آسیاب قهوه مذکور به سرعت هم تمیز می شود و روش نگهداری و سرویس بسیار ساده ای دارد که با آن باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. 

 
ویژگی کالا
 
تیغه ها یا چکش های این دستگاه از استیل ضد زنگ با مقاومت بالا در برابر سایش  هستند و بدنه ای از جنس آلومینیوم ضد زنگ با رنگ الکترواستاتیک و قابل شست و شو دارد. جنس دهانه و بدنه آن هم از استیل است و بدنه دستگاه نیز با رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است. دستگاه آسیاب عطاری مذکور یک مخزن استیل ضد زنگ هم دارد تا جمع آوری دانه های قهوه آسیاب و پودر شده با سرعت بیشتری و در بهداشتی‌ ترین وضعیت انجام شود. این دستگاه آسیاب قهوه همچنین قطعات جانبی شامل 2 عدد فیوز اضافه  و ظرف مخزنی استیل هم دارد تا بتوانید از بیشترین ظرفیت و توان دستگاه استفاده کنید. این دستگاه آسیاب تنها 3 کیلوگرم وزن دارد اما می تواند عطر و بوی قهوه تازه را برای شما تضمین کند.
 


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت ورودی
    2 کیلوگرم در ساعت
  • توان
    250 وات
  • دور موتور
    10000 دور در دقیقه
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • وزن
    3 کیلو گرم
  • جنس تیغه
    استیل
  • جنس دهانه
    استیل
  • تعداد تیغه
    2 عدد
  • حجم مخزن
    0.25 کیلوگرم
  • رنگ بدنه
    الکترواستاتیک
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز