اشتراک گذاری

دستگاه دربند

دستگاه درب بند دستی پنوماتیک

VN-20607
مکانیزم عملکرد: پنوماتیک
مناسب برای ظروف: پت و پلاستیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه درب بند دستی پنوماتیک

کاربرد و کارایی

درب بند پنوماتیک، درواقع یک دستگاه پلمپ بادی است که برای بستن و محکم کردن درب انواع بطری های شیشه ای، پلاستیکی و پت به صورت دستی، به کار گرفته می شود. درب بندهای پنوماتیک معمولا دارای هد درب بندی از سایز 1 تا 9 سانتی متر هستند و چهار سایز لاستیک سلیکونی هم دارند تا بتوانید درب های بطری در سایز ها و سری های مختلف را پلمپ کنید و ببندید. درواقع آچار آلن تعویض هد دستگاه قابلیت تعویض کلاهک را به شما می دهد تا به کمک آن بتوانید درب بطری با هر سایزی از سری 10 میلی متر تا سری 48 میلی متر را در 1/0 ثانیه پلمپ کنید. محدودیتی هم در اندازه دقیق درب و سری هد وجود ندارد، چراکه لاستیک های درب بندی این دستگاه به صورت خزانه ای طراحی شده اند و هر لاستیک سلیکونی قابلیت درب بندی چند سایز را دارد. این دستگاه به هد مخصوص درب های آسان ریز هم مجهز است.
درب بند پنوماتیک مذکور سرعت بالایی هم در درب پیچی بطری ها دارد و امکان پرس 25 تا 35 عدد بطری در ساعت را به اوپراتور می دهد. درواقع حداقل سرعت کارکرد دستگاه 25 عدد بطری در ساعت و حداکثر سرعت کار آن هم 35 عدد بطری در ساعت خواهد بود. بستن درب بطری ها و پلمپ کردن آنها هم بسیار ساده با کمترین فشار و کاملا بدون ورود هوا به بطری و کج شدن درب ها صورت می گیرد. بنابراین این دستگاه یک گزینه مناسب برای استفاده در تمامی کارگاه ها و تولیدی ها یا کارخانه جات تولید کننده ای که محصولات خود را داخل بطری قرار می دهند، محسوب می شود.

ماهیت دستگاه

دربندهای کریمپ معمولا به صورت دستی٬ پنوماتیک یا اتوماتیک عمل می کنند. نوع عملکرد این دستگاه نیز برای پلمپ درب در سایز های مختلف پنوماتیک است و از طریق فشار لاستیک سلیکونی داخل هد و به کمک نیروی حاصله از باد کمپرسور دستگاه، عملیات درب بندی را انجام می دهد. یعنی با اتصال این دستگاه به نیروی باد قدرت لازم برای به حرکت درآمدن هد دستگاه شکل می گیرد.
کمپرسور مورد استفاده درب بند بطری حداقل ۵۰ لیتر با ۷ بار فشار است و میزان مصرف هوای آن 25/0 مترمکعب در دقیقه است. درواقع دستگاه فشار 4/0 تا 6/0 MPA را تحمل می کند و حداکثر فشار آن نیز روی 7 کیلوگرم در سانتی متر مکعب تنظیم شده است. نکته مهم درباره مکانیزم بادی این دستگاه این است که خطر برق گرفتگی به دلیل احتمال رطوبت و خیس شدن دریل ندارد. یک کلاج تنظیم کننده نیز جلوگیری از آسیب دیدن درب و ساییده شدن و پارگی درون درپوش روی دستگاه را تضمین می کند تا به محض این که درب محکم شد، چرخش دستگاه به طور خودکار متوقف شود.

ویژگی کالا

بدنه دستگاه درب بند پنوماتیک از استیل ساخته شده و ماشین کاری آن نیز با یک هد استیل ۳۱۶ صورت گرفته است. این درب بند بطری پنوماتیک یا بادی استفاده راحت و سرعت بالایی در کار دارد و به دلیل استهلاک پایین، امکان کارکرد مداوم را به اوپراتور می دهد و یک دستگاه بسیار کارآمد و اقتصادی محسوب می شود. همچنین وزن این دستگاه تنها 850 کیلوگرم است و یک بالانس برای آویز کردن درب بند روی میز هم دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • مکانیزم عملکرد
    پنوماتیک
  • مناسب برای ظروف
    پت و پلاستیک
  • وزن
    0.85 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
محمدعلی لکزایی / 15 شهریور 1401
سلام لکزایی هستم میخواستم ببینم شماقوطی عطروادکلن هم دارین
مهدی محمدی / 18 اردیبهشت 1401
سلام این برای بستن درب ادکلن هم مناسبه؟
پاسخ
ای جی / 18 اردیبهشت 1401 14:20
سلام، دستگاه درب بند ادکلن با این دستگاه متفاوت هست، به صورت دستی کار می‌کنه و قیمتش 4 میلیون و 200 هزار تومنه.
سید علی اکبر مساوات / 23 بهمن 1400
سلام ببخشید سری که وصل میشه به دستگاه با دستگاه است یا باید جداگانه خرید انجام بشه سری بطری ما سایر 28 است
پاسخ
ویترین نت / 23 بهمن 1400 16:50

باسلام.سری که وصل میشه به دستگاه با دستگاه است

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز