اشتراک گذاری

دستگاه دربند

دستگاه تشتک زن دستی مدل AG-DBCAB

VN-20608
ابعاد: 11.5*19*50 سانتی متر
مکانیزم عملکرد: دستی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تشتک زن دستی مدل AG-DBCAB

کاربرد و کارایی
 
درب بند بطری نوشابه، درواقع یک دستگاه پلمپ کن دستی درب فلزی است که برای بستن و محکم کردن درب فلزی یا تشتک انواع بطری های شیشه ای، پلاستیکی به کار گرفته می شود. این دستگاه برای پلمپ کردن و بست درب فلزی یا تشتک انواع ظروف شیشه ای که برای بسته شدن به فشار عمودی و پرس کردن نیاز دارند، استفاده می شود و می تواند درب بطری هایی برای بسته بندی نوشیدنی های مختلف اعم از بطری نوشابه، دوغ ، دلستر یا آب معدنی با دهانه ۲۸ را بسته و مهرومهوم کند. البته دستگاه درب بند بطری نوشابه قابلیت استفاده برای پلمپ بطری هایی حاوی انواع مایعات رقیق و غلیظ اعم از آبلیمو و آبغوره را هم دارد.
درب بندهای بطری نوشابه معمولا دارای هد درب بندی در سایز ۳ سانتی متر هستند و می توانند محصولاتی تا قطر ۳۰ میلی متر را با ارتفاع ۵/۰ میلی متر درب بندی کنند. این تشتک زن نوشابه نیز قادر است درب های فلزی بطری با سایز سری ۳۰ میلی متر را در ۱/۰ ثانیه پلمپ و پرس کند. درب بند بطری نوشابه، همچنین به یک سیستم کلاج مگنتی مجهز است که اوپراتور به کمک آن می تواند میزان محکم بودن درب ها را تنظیم کند. درب بند بطری نوشابه مذکور سرعت بالایی هم در پرس تشتک بطری ها دارد و امکان پرس حدودی ۴۰ عدد درب فلزی بطری ۱/۵ لیتری در  یک ساعت را به اوپراتور می دهد. 
کار با این دستگاه کاملا دستی و بسیار ساده است و پرس درب های فلزی بطری ها و پلمپ کردن تشتک ها هم با کمترین فشار و کاملا بدون ورود هوا به بطری صورت می گیرد. بنابراین این دستگاه یک گزینه مناسب برای استفاده در تمامی کارگاه ها و تولیدی ها یا کارخانه جات تولید کننده ای که محصولات خود را داخل بطری قرار می دهند و برای بستهن درب محصولات خود به فشار عمودی و پرس کردن نیاز دارند، خواهد بود.
 
ماهیت دستگاه
 
دربندهای کریمپ معمولا به صورت دستی٬ پنوماتیک یا اتوماتیک عمل می کنند. نوع عملکرد درب بند بطری نوشابه، نیز برای پلمپ درب های فلزی و تشتک های بطری ها دستی است. تنها کافی است تا اپراتور درب فلزی را به دقت بر روی روی شیشه و زیر محل طراحی شده برای تشتک قرار داده و فکیس کند و بطری را به زیر نازل دستگاه هل بدهد و نهاینا با اهرم دستی نازل را پایین آورده تا تشتک بطری بر روی آن پرس بشود. پس از محکم شدن تشتک نیز چرخش دستگاه متوقف شده و اوپراتور می تواند سراغ درب بعدی برای بستن و پلمپ کردن درب آن برود. تشتک ها یا درهای محکمی فلزی که با این دستگاه پرس می شوند با پیچاندن باز نمی شوند و هوای داخل شیشه را حبس می کنند.
 
ویژگی کالا
 
بدنه دستگاه درب بند بطری نوشابه از آلیاژ آلومینیوم ضد خش و ضد زنگ ساخته شده و ماشین کاری آن نیز با یک هد استیل ۳۱۶ صورت گرفته است. این درب بند بطری نوشابه استفاده راحت و سرعت بالایی در کار دارد و ازآنجایی اتومات نیست نیازی هم به آموزش تکنسین ندارد و یک اوپراتور  مبتدی و آماتور هم می تواند به سرعت با این دستگاه کار کرده و نوشیدنی ها را پلمپ کند.  دستگاه همچنین به دلیل استهلاک پایین، امکان کارکرد مداوم را به اوپراتور می دهد و یک ابزار تخصصی بسیار کارآمد و اقتصادی محسوب می شود. ابعاد دستگاه نیز ۵۰۰ در ۱۹۰ در ۱۱۵ میلی متر است. 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    11.5*19*50 سانتی متر
  • مکانیزم عملکرد
    دستی
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز