اشتراک گذاری

جت پرینتر اتوماتیک-صنعتی

جت پرینتر هیتاچی مدل UX-D160W

VN-20613
ارتفاع چاپ: 10 میلی متر
جنس بدنه: استیل
اندازه صفحه نمایش: 10.4 اینچ
زبان: فارسی
تعداد سطر قابل چاپ: 6
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جت پرینتر هیتاچی مدل UX-D160W

سیستم کاهش مصرف حلال (اورجینال هیتاچی) به طور قابل توجهی از هزینه چاپ را کاهش می دهد. کنترل بازیافت جوهر و کنترل دمای دستگاه که به وسیله تکنولوژی جدید سیستم کاهش مصرف مایع حلال تهیه گردیده است. از تبخیر مقداری از حلال جلوگیری کرده و مصرف حلال را به کمترین سطح در مقایسه با پیشروی‌های این صنعت می رساند.

تقریبا ۵۰ درصد کاهش در مقایسه با مدل قبلی 
استفاده از جوهر و حلال به صورت کارتریجی کار با چاپگر را آسان تر و مناسب تر نموده و موجب صرفه جویی در منابع می گردد.
دستگاه راحت مناسب و صرفه جویی در منابع را همراه دارد. تعویض راحت و سریع کارتریج های جوهر و حلال بدون کثیف شدن دست ها یک آلارم جدید پیشگیرانه جهت استفاده از برچسب های شناسایی و در هنگام تعویض جوهر و حلال اضافه گردیده است. ساده‌سازی چک کردن سطح تعویض را موثر تر ساخته است.

آیکون روی صفحه نشان دهنده مقدار باقیمانده جوهر و حلال میباشد. این آیکون همچنین زمان درست به تعویض کارتریج را مشخص نموده که این خود کاربری دستگاه را بالا می‌برد. جوهر و حلال در بطری کارتریج می‌تواند درست تا آخرین قطره مصرف گردد. استفاده کردن کامل جوهر و حلال نیاز دفع جوهر حلال و کارتریج هایشان را به صورت جداگانه از بین می‌برد.

جوهر و حلال در بطری کارتریج می تواند دو روز تا آخرین قطره مصرف گردد استفاده کردن کامل جوهر و حلال نیاز به دفع جوهر حلال و کارتریج هایشان را به صورت جداگانه از بین میبرد.

تکنولوژی جدید چاپ در ۶ گسترش وسیعی از نیازها را پاسخ می دهد.
تنها با یک هد اجازه چاپ تا 6 خط را دارد سیستم کنترل چاپ پیچیده هیتاچی اورجینال حروف را به صورت واضح و جدا از هم چاپ می‌کند. همچنین سیستم کنترل چاپ جدید قادر به چاپ سرعت بالا در ۱۷ با کیفیت چاپ عالی می باشد.

 صفحه ارتباطی کاربر خصوصیات گوناگونی را تامین نموده یک صفحه نمایش TFT LCD با زاویه دید گسترده به راحتی قابل دیدن بوده و انواع تماس با حساسیت بالا می باشد.

تقویت سازگاری با شبکه توسعه سازی توسعه سازگاری با سیستم HOST
اینترنت به عنوان یک مشخصه استاندارد سیم کشی را کاهش می دهد. علاوه بر آن شبکه باز را پشتیبانی کرده و اجازه ساده سازی ساختار سیستم را می دهد مدیریت به هم پیوسته از طریق سیستم  host دو یا چند دستگاه را به راحتی قادر به ایجاد شبکه می کند.

جت پرینتر هیتاچی مدل UX-D160W
سایز نازل ۶۵ میکرون و با قابلیت چاپ ۶ سطر انگلیسی 4 سطر فارسی امکان چاپ با فونت های 4*5/5*5 /5*7/ 7*9 /7*10 /11*11/10*12/ 12*16/18*24 /24*32 /30*40 /36848 میباشد. ارتفاع چاپ کاراکترها ۲تا ۱۰ میلیمتر دارای صفحه نمایش لمسی رنگی با ابعاد ۱۰ / ۴ اینچ که باعث سهولت بیشتر اپراتوری می گردد. زبان های صفحه نمایش (دارای قابلیت انتخاب دو زبان )فارسی, انگلیسی ,عربی و روسی, ترکی ,کره ای ,ژاپنی, چینی آلمانی ,اسپانیایی و فرانسه می باشد .سرعت چاپ دستگاه تا ۱۴۸ ,1 کاراکتر در ثانیه(قابل ارتقا تا ۲۲۹۶ کاراکتر در ثانیه) می باشد.چاپ بارکدهای code39, ITF, NW-7, EAN-13, EAN-8, UPC-A, UPC-E, code128/EAN-128, GS-1 DataBar , چاپ بارکدهای دو بعدی Data Matrix, QR, Micro QR code .دارای تائیدیه های CE, UL, cUL, C-Tick, FCC, ICES قابلیت ذخیره ۳۰۰ پیام (قابلیت ارتقا تا ۲۰۰۰ پیام) امکان چاپ تاریخ تولید, تاریخ انقضا, شماره سریال ,سری ساخت و ....امکان چاپ کاراکتر تا ۱۲۰ کاراکتر درصد (قابلیت ارتقا تا ۱۰۰۰ کاراکتر) قابلیت طراحی هرگونه لوگو توسط نرم افزار. دستگاه سهولت جابجایی دستگاه بین خطوط .قابلیت کارکرد تا دمای ۵۰ درجه سانتیگراد( جوهر  ۱۰۶۷K) با قابلیت کارکرد در محیط‌های مرطوب و (رطوبت نسبی حداکثر ۹۰ درصد ) شستشوی اتوماتیک نازل و گاتر قبل از خاموش شدن .ابعاد دستگاه ۵۲۷ * ۳۲۰*۴۰۰ میلیمتر می باشد و وزن تقریبی دستگاه ۲۷ کیلوگرم است.


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    52.7*32*40 سانتی متر
  • ارتفاع چاپ
    10 میلی متر
  • وزن
    27 کیلو گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • قابلیت چاپ لوگو و بارکد
    دارد
  • تعداد هد
    1
  • قابلیت ذخیره سازی
    دارد
  • اندازه صفحه نمایش
    10.4 اینچ
  • زبان
    فارسی
  • تعداد سطر قابل چاپ
    6
  • کشور سازنده
    ژاپن
  • شمارنده چاپ
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
هادی صدری زاده / 6 آذر 1400
چجوری میتونم لوگوی استاندارد رو پیدا کنم؟
پاسخ
ویترین نت / 13 آذر 1400 13:43

این دستگاه قابلیت چاپ لوگو داره و از طریق فلش مموری می تونین لوگوی مورد نظرتونو به دستگاه انتقال بدین

نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز