اشتراک گذاری

دستگاه دوخت ریلی عمودی

دستگاه دوخت ریلی عمودی استیل بدون تاریخ زن

VN-20819
5 (از 1 نظر)
ابعاد: 955×345×625 میلی متر
عرض دوخت: 10 میلی متر
توان: 50 وات
توان دوخت: 300 وات
سرعت: 16 متر بر دقیقه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت ریلی عمودی استیل بدون تاریخ زن

کاربرد و کارایی

دستگاه دوخت ریلی عمودی یا دستگاه دوخت غلطکی امکان بسته بندی محصولات به صورت ایستاده را به شما می دهد و برای بسته بندی محصولات محصولاتی که پودری یا آبکی هستند مثل خیارشور (آبدار) یا زیتون (آبدار) یا  بسته بندی ادویه های پودری به کار گرفته می شود. دوخت ریلی عمودی معمولا برای بسته بندی مواد با وزن‌های کم استفاده می شود اما امکان دوخت و بسته بندی محصولات بزرگتر و با ارتفاع بیشتر را به شما می دهد. این دستگاه در عرض دوخت محدودیتی ندارد و می ‌تواند کیسه‌ هایی با هر عرضی را بسته بندی کند. البته بسیاری از دستگاه های دوخت 2 حالته هستند و  قابلیت تبدیل از حالت عمودی به حالت افقی را دارند. درواقع به کمک دستگاه دوخت ریلی عمودی می توانید هم محصولات ساده و گرانول مثل قطعات صنعتی و قند و شکر و حبوبات را بسته بندی کنید و هم محصولاتی پودری و آبکی یا دارای ارتفاع زیاد. هنگام کار با دستگاه دوخت ریلی عمودی مذکور امکان تنظیم ارتفاع از قسمت دوخت تا میز نوار نقاله را از ۱۵ سانتی متر تا ۲۷ سانتی متر، خواهید داشت. این دستگاه نسبت به دستگاه های دوخت پدالی و دستی سرعت بالاتری در بسته بندی دارد و به همین دلیل برای کسب و کارهایی که تیراژ تولید بالایی دارند بهترین گزینه است.

ماهیت دستگاه

دستگاه دوخت ریلی عمودی، به یک کیت تنظیم ارتفاع مجهز است که به اوپراتور اجازه می دهد تا بسته های حاوی محتوای آبکی یا پودری را به صورت ایستاده روی ریل دستگاه قرار داده و دوخت بزند. برق مصرفی این دستگاه تکفاز با توان 50 وات است و با ولتاژ 220 ولت شهری کار می کند. همچنین توان دوخت این دستگاه ریلی عمودی 300 وات و سرعت کار آن هم 16 متر بر دقیقه است. این دستگاه ساخت کشور چین است و بسته بندی با عرض دوخت 10 میلیمتر که به وسیله آن انجام می ‌شود بسیار یکنواخت و دارای استحکام قابل قبولی است و بهترین انتخاب برای بسته بندی مواد غذایی خواهد بود. 
اصول کار این دستگاه مثل دیگر دستگاه های دوخت ایجاد حرارت و پرس همزمان جهت دوخت دو لایه پلاستیک به هم توسط یک المنت حرارتی است و برای کنترل دمای لازم برای بسته بندی نیز دارای سیستم تنظیم حرارت تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد است.

ویژگی کالا

جنس بدنه این دستگاه دوخت ریلی عمودی از استیل ضد زنگ و مقاوم است و با رنگ الکترواستاتیک هم پوشانده شده است. یکنواختی و استحکام دوخت، مهمترین ویژگی این دستگاه است که بسته بندی انواع بسته و پاکت‌ های حاوی مایعات و یا مواد ریز بیرون ریختنی مثل شکر و ادیویه جات را در بهترین کیفیت تضمین می کند. ابعاد دستگاه نیز 625 در 345 در 955 میلی متر است و 37 کیلوگرم هم وزن دارد. یعنی از لحاظ ابعاد، دستگاه درای حجم استاندارد و مناسبی برای انواع کارگاه های نیمه صنعتی و خانگی است. لوازم و قطعات جانبی و اضافی دستگاه نیز شامل تسمه و پارچه نسوز یدکی می شود و امکان نصب پایه هم دارد.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    955×345×625 میلی متر
  • عرض دوخت
    10 میلی متر
  • توان
    50 وات
  • توان دوخت
    300 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    استیل
  • سرعت
    16 متر بر دقیقه
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    37 کیلوگرم
  • میز نگهدارنده
    ندارد
  • کشور سازنده
    چین
  • تاریخ زن
    ندارد
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
جعفر الماسی / 11 دی 1400 12:06
دستگاه آسیب کوچیکی دیده بود
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز