اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

شیلنگ سیلیکونی

VN-20909
4.5 (از 2 نظر)
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 متر

95,000

حداقل سفارش: 1 متر

95,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات شیلنگ سیلیکونی

کاربرد و کارایی

شیلنگ سیلیکونی، از سیلیکون 100% خالص ساخته می شود و عمده کاربرد آن در انتقال سيالات یا وکیوم است. به‌طور کلی این شلنگ برای انتقال انواع سیالات و مایعات از جمله سوخت، آب، روغن، هوا، انواع گاز، مواد غذایی و مواد شیمیایی بسیار مناسب است. همچنین به دلیل نداشتن بو و مزه و همچنین غیر سمی بودن باعث شده تا شلنگ سیلیکونی کاربرد وسیعی در صنایع مختلف داشته باشد. از صنایع پزشکی، آزمایشگاهی و غذایی گرفته تا صنایع پتروشیمی و بسیاری از ماشین آلات و کوره های صنعتی همه از کارایی‌ هایی این نوع شلنگ استفاده می کنند. 
شیلنگ سیلیکونی مقاومت بالایی هم در مقابل پارگی، ضربه و خوردگی و همین‌طور در برابر برخی مواد شیمیایی و عدم جذب مایعات دارد. به همین دلیل هم کاربرد مهمی در تجهیزات پزشکی نظیر سرم، سوند، دستگاه دیالیز و … یا در صنایع غذایی و آزمایشگاهی دارد. خاصیت عدم جذب مایعات نیز باعث شده در صنعت دامداری  نیز برای انتقال شیر از این نوع استفاده شود. به علت داشتن قابلیت خمیدگی بسیار بالا نیز این شلنگ بهترین گزینه برای استفاده در محیط هایی با دسترسی پایین محسوب می شود. علاوه بر همه این‌ها شیلنگ سیلیکونی در صنایع خودروسازی یا و دستگاه فروش اتوماتیک وندینگ نوشیدنی گرم و سرد و عرق گیری نیز جایگاه ویژه ای دارد.




 

ماهیت دستگاه

شیلنگ سیلیکونی معمولا در دو نوع شفاف و شیری یا سفید رنگ ساخته و عرضه می شود و  قابلیت ضد اشتعال بودن و مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش یا مواد شیمیایی و خوردگی دارد. انعطاف پذیری بسیار بالای این شلنگ‌ها و تضمین عدم تغییر شکل آن‌ ها به مرور زمان باعث شده تا به آسانی و راحتی برای جایگزینی، برش و سازگاری با نیازهای لوله کشی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. دمای عملیاتی قابل تحمل برای این شلنگ نیز بسیار گسترده است و از دمای منفی 60 درجه سانتی گراد تا مثبت 180 درجه سانتی گراد را شامل می شود. یعنی در دما های بسیار بالاتر از دمای محل زندگی میکروب ها و قارچ ها نیز از خود مقاومت نشان می دهند و یک گزینه استاندارد در ساخت تجهیزات پزشکی هستند.

شیلنگ های سیلیکونی همچنین به طور مستقیم در محدوده وسیعی از برنامه های کاربردی در خودورسازی اعم از کامیون ها، اتوبوس ها، ماشین هایی با کارایی بالا، اتومبیل های فرمول یک و حتی مسابقات اتومبیل رانی جهانی هم کاربرد دارند. شیلنگ سیلیکونی تقویت شده با پلی استر نیز در برنامه های رادیاتور و خنک کننده به کار گرفته می شود. 


 

ویژگی کالا

شیلنگ سیلیکونی یک متر طول دارد و رنگ آن سفید است. این شیلنگ می تواند در صورت نیاز و خواست مشتری در سختی های مختلف و با خاصیت تاخیر انداز شعله - Flame Retardant – تولید شود. استحکام کششی فوق العاده این شنگ نیز باعث شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی در طول های مختلف داشته باشد و عملا کاربری آن از شیلنگ های لاستیکی معمولی متمایز شود. هر شخصی می تواند به راحتی هر اندازه از این شلنگ را به طول مورد نیازش برش بدهد و استفاده کند.


مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز