اشتراک گذاری

سایر ادوات و لوازم باغبانی

سرشاخه خرد کن برقی تک دریچه سه فاز مدل TP520

VN-20974
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

45,000,000 - 49,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

45,000,000 - 49,000,000

تماس با تامین کننده
شرکت فناب صنعت گلپا
شرکت فناب صنعت گلپا
تولید کننده / عضویت از 6 سال پیش
عضو ویژه الماس

عضو ویژه الماس

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سرشاخه خرد کن برقی تک دریچه سه فاز مدل TP520

کاربرد و کارایی

دستگاه سرشاخه خردکن7 اسب مدل TP520 یکی از قدرتمندترین سرشاخه‌ خردکن‌ها در بازار است که قابلیت خرد کردن سرشاخه ها یا انواع چوب های جمع شده شامل تنه درختان، شاخه ها، ضایعات چوب و ریشه های کنده شده را به سایز متوسط یا خیلی ریز دارد. این دستگاه برای خرد کردن سرشاخه های حاصل از هرس درختان، ضایعات چوبی و چوب های اضافی از قطع درختان باغ و باغچه یا فضاهای سبز زیر یک هکتار و باغات کوچک بهترین کارایی را دارد و با راندمان بالا تجزیه زباله های کشاورزی و چوبی شما را بدون نیاز به سوزاندن و ایجاد آلودگی محیط‌زیستی تسریع می کند.

چوب های چوب های چیپس شده یا خرد شده توسط سرشاخه خردکن مذکور با مش‌ بندی های مختلف، یک بازیافت سالم و مطمئن از مواد چوبی هستند که می توانند مصارف متنوعی از کودهای طبیعی، تولید تخته های نئوپان و ام دی اف یا کمپوست در مزارع تولید قارچ گرفته تا ایجاد بستر خشک در مرغداری ها، گاوداری ها و میدان های اسب دوانی یا ایجاد پوشش خاک جهت جلوگیری از فرسایش خاک و حفظ رطوبت خاک تا گزینه‌ های دیگری برای مصارف کارخانه جات تبدیل شود. درواقع شما به کمک این دستگاه می توانید از ضایعات چوبی باغ یا کارگاه نجاری و چوب بری خود کسب درآمد نیز داشته باشید.


 

ماهیت دستگاه

سرشاخه خردکن 7 اسب مدل TP520 از یک الکتروموتور برای دریافت نیروی محرکه لازم برای خرد کردن یا چیپس کردن انواع چوب استفاده می کند و منبع تغذیه آن هم برق تکفاز با ولتاژ 220  است. این مدل از دستگاه چوب خردکن برای ایمینی بیشتر به دکمه امرجنسی (قطع اضطراری) هم مجهز است. قدرت موتور این دستگاه 7 اسب بخار و ظرفیت خروجی آن هم 250 تا 300 کیلوگرم در ساعت است. دهنه ورودی دریچه این سرشاخه خردکن با شیب زیاد و بدون غلطک طراحی شده و حداکثر قطر ورودی قیف آن هم 10 سانتی متر است. همچنین حداقل سایز چوب خرد شده توسط این دستگاه نیز 1 سانتی متر و حداکثر سایز چوب خرد شده توسط آن هم 3 سانتی متر خواهد بود. تیغه های تر بر و خشک بر دستگاه برای حفاظت از چوب های برش داده شده در مقابل سایش و خم شدن، دارای سطح سخت و برای جلوگیری از شکستن دارای مغزی نرم هستند.


 

ویژگی کالا

خوراک دهی آسان چوب به واسطه داشتن قیف شیب دار و سهولت در تعویض قطعات تحت سایش، کار با سرشاخه خردکن برقی 7 اسب مدل TP520 را برای هر کاربر و اوپراتوری راحت کرده است. دور ورودی rpm این دستگاه 3000 دور است که سرعت قابل قبولی محسوب می شود. یک شوتر پر قدرت و تیغه های آلیاژی محکم و ضدزنگ نیز کیفیت خروجی چیپسی دستگاه را تضمین کرده اند. این دستگاه 155 کیلوگرم وزن دارد و سایز آن هم 150 در 90 در 130 سانتی متر است. با این حال وجود چرخ‌های قدرتمند با قطر 32 سانتی متر روی آن حمل و نقل با نیروی دست را هم برای آن ممکن کرده است تا بتوانید در تمامی مناطق باغ خود آن را جابه جا کنید.

 

 

سرشاخه خردکن مدل Tp520 جهت خرد نمودن سرشاخه هایی تا قطر حداکثر 10 سانتیمتر میباشد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
حجت ملکی / 20 بهمن 1400
تفاوتی بین دیزلی با بنزینی در قدرت خرد کردن وجود دارد ؟
پاسخ
ویترین نت / 20 بهمن 1400 12:32

باسلام.در قدرت موتور تاثیر داره و استهلاک موتور دیزلی پایین تر از موتور بنزینی است .

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز