اشتراک گذاری

راندمان حرارتی

سرشاخه خرد کن موتور بنزینی استارتی مدل TP520

VN-20975
5 (از 1 نظر)
مکانیزم دستگاه: اتوماتیک
نوع سوخت: بنزین
توان: 9-18 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

45,000,000 - 55,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

45,000,000 - 55,000,000

تماس با تامین کننده
شرکت فناب صنعت گلپا
شرکت فناب صنعت گلپا
تولید کننده / عضویت از 6 سال پیش
عضو ویژه الماس

عضو ویژه الماس

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سرشاخه خرد کن موتور بنزینی استارتی مدل TP520

کاربرد و کارایی

دستگاه سرشاخه خردکن مدل TP520 برای خرد کردن سرشاخه های حاصل از هرس درختان، ضایعات چوبی و چوب های اضافی از قطع درختان باغ و باغچه یا فضاهای سبز زیر یک هکتار مناسب است. دستگاه مذکور انواع چوب های جمع شده شامل تنه درختان، شاخه ها، ضایعات چوب و ریشه های کنده شده را به سایز متوسط یا خیلی ریز تبدیل می کند. یعنی به کمک این دستگاه تجزیه زباله های کشاورزی تسریع شده و نیازی به سوزاندن سرشاخه‌های درختان نخواهید داشت. همچنین این سرشاخه خردکن یک بازیافت سالم و مطمئن از مواد چوبی به شما تحویل می دهد که می تواند به کود آلی و گزینه‌ های دیگری برای مصارف کارخانه جات تبدیل شود.

چوب های چوب های چیپس شده یا خرد شده توسط سرشاخه خرد کن مدل TP520، مصارف مختلفی دارند و از تولید تخته های نئوپان و ام دی اف یا کمپوست در مزارع تولید قارچ گرفته تا ایجاد بستر خشک در مرغداری ها، گاوداری ها و میدان های اسب دوانی کاربرد دارند. مش بندی های مختلف دستگاه با سایزهای متفاوت به شما این امکان را می دهد تا قطعات چوب خرد شده توسط آن را برای مواردی مثل ایجاد پوشش خاک جهت جلوگیری از فرسایش یا به عنوان کفپوش در مسیرهایی که گل و لای رفت و آمد را مشکل می کند، استفاده کنید. براده های چوب به جا مانده هم در حفظ رطوبت خاک، جلوگیری از ایجاد گل و لای در پیاده رو و حفظ زیبایی شهری کاربرد خواهند داشت.

 


 

ماهیت دستگاه

سرشاخه خردکن مدل TP520 در سه مدل با موتور بنزینی، موتور دیزلی و الکتروموتور مدل  TP510 طراحی شده است و نیروی محرکه آن برای خرد کردن یا چیپس کردن انواع چوب توسط یک موتور بنزینی یا دیزلی یا یک الکتروموتور تامین می شود. مدل برقی این دستگاه برای ایمینی بیشتر به دکمه امرجنسی (قطع اضطراری) مجهز است. قدرت موتور این دستگاه 10 اسب بخار و ظرفیت خروجی آن هم 250 تا 300 کیلوگرم است. همچنین منبع تغذیه برق این سرشاخه خرد کن با برق تکفاز با ولتاژ 220 کار می کند.

این سرشاخه خردکن به دو دریچه ورودی مجهز است که در دریچه اولی سرشاخه هایی تا قطر 10 سانت و در دریچه دوم انواع برگ و علف هرز ریخته می شوند. دهنه ورودی دریچه ها نیز با شیب زیاد و بدون غلطک طراحی شده اند. حداکثر قطر ورودی قیف دستگاه 10 سانتی متر است. حداقل سایز چوب خرد شده توسط این دستگاه نیز 1 سانتی متر و حداکثر سایز چوب خرد شده توسط آن هم 3 سانتی متر خواهد بود. تیغه های تر بر و خشک بر دستگاه نیز برای جلوگیری از سایش و خم شدن، دارای سطح سخت و برای جلوگیری از شکستن دارای مغزی نرم هستند.

 

سرشاخه خردکن مدل Tp520 جهت خرد نمودن سرشاخه هایی تا قطر حداکثر 10 سانتیمتر میباشد

 

ویژگی کالا

خوراک دهی آسان چوب و سهولت در تعویض قطعات تحت سایش برگ برنده این دستگاه محسوب می شود و یک شوتر پر قدرت و تیغه های آلیاژی محکم و ضدزنگ نیز کار با آن را بسیار راحت کرده اند. این دستگاه 155 کیلوگرم وزن دارد اما به واسط تعبیه چرخ‌های قدرتمند با قطر 32 سانتی متر روی آن قابلیت حمل و نقل با نیروی دست هم دارد.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • مکانیزم دستگاه
    اتوماتیک
  • نوع سوخت
    بنزین
  • توان
    9-18 وات
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
بهرام حیدری / 25 بهمن 1400 10:22
دستگاه عالی هستش. ممنون از پشتیبانی خوب شما
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
محمد کعب عمیر / 11 خرداد 1401
چوبی بکجا بفروشم آیا شرکت مخصوص برای خرید آنها هست
پاسخ
شرکت فناب صنعت گلپا / 20 مهر 1401 08:55
شرکت های نئوپان
تولید زغال و....
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز