اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی چدنی 45 سانت دو فک

VN-21220
توان دوخت: 350 وات
حداکثر توان دوخت: 1640 وات
زمان دوخت: 2 ثانیه
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 3 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی چدنی 45 سانت دو فک

کاربرد و کارایی
 
دستگاه دوخت پدالی چدنی 45 سانت دو فک، برای دوخت پلاستیک یا پرس پلاستیک بسته‌ بندی محصولات مختلفی اعم از انواع خشکبار، آجیل، حبوبات، بیسکویت، چیپس و مواد پودری مانند پودر شکلات، قهوه و چای، ادویه‌ جات و ... به کار گرفته می شود. این دستگاه دوخت پدالی سریع و قوی برای دوخت انواع پاکت های پلاستیکی و نایلونی از نازک ترین تا ضخیم ترین نایلون ها و حتی پاکت‌ ها و کیسه‌ هایی از جنس فویل ‌های آلومینومی، سلفون، لمینت، ترسبافون، متالایز مناسب است. این دستگاه سرعت بالا و استهلاک پایینی دارد و می تواند به صورت تمام وقت کار کند و انواع دوخت ساده، چند خط، شطرنجی را در بهترین کیفیت و با زمان دوخت بین 0.2 ثانیه تا ۲ ثانیه روی بسته های محصولات شما بزند.
سایز بسته های قابل دوخت توسط دستگاه دوخت پدالی چدنی 45 سانت دوفک،  ۳۰۰ تا۱۰۰۰ میلی متر و عرض دوخت آن هم 3 میلی متر است و می تواند نایلون هایی با حداکثر ضخامت 0.2 تا 2.8 میلی متر را بدوزد. یعنی می توانید از این دستگاه دوخت در هر کارخانه‌ و کارگاه‌ تولیدی یا فروشگاه‌ و کسب ‌و کار خانگی که برای عرضه بهتر محصولات خود نیاز به پلمپ کامل درب پاکت‌ های پلاستیکی محصولات شان دارند، مثل فروش و عرضه فله ‌ای حبوبات، ادویه ‌جات و قهوه استفاده کنید. 
 
ماهیت دستگاه
 
این دستگاه‌ دوخت یا پرس پدالی، به یک پدال در زیر پای اپراتور مجهز است که کار دوخت یا پرس و بسته ‌بندی محصولات مختلف را انجام می دهد. درواقع اوپراتور باید با فشردن پدال دستگاه را بر روی دو لبه بسته‌بندی فشار وارد کند تا عمل دوخت صورت گیرد. برای انجام این کار کافی است تا پاکت محصول را بین دو فک حرارتی با روکش تفلون قرار داده و به کمک فشار وارده با نیروی پا به پدال، فک بالا را به سمت فک پایین برای انجام پرس پاکت و دوخت هل بدهید. با این کار المنت حرارتی تعبیه شده در فک پایین دستگاه پاکت عملیات دوخت و پرس را نهایی و مستحکم می‌ کند.
دستگاه های دوخت پدالی المنتی امکان تنظیم دما توسط زمان را دارند و می توانید با توجه به ضخامت پاکت دمای مناسب را برای دوخت انتخاب کنید. درجه حرارت  دستگاه دوخت پدالی چدنی 45 سانت دو فک  نیز روی ؟؟درجه قرار دارد ولی قابل تغییر و تنظیم مجدد با توجه به نوع بسته بندی و دوخت مورد نظر شماست. 
 
ویژگی کالا
 
جنس بدنه دستگاه دوخت پدالی چدنی 45 سانت دو فک از چدن و رنگ آن الکترواستاتیک ضد زنگ است. این دستگاه تولید کشور ایران و حداکثر توان دوخت آن 1640 وات است. همچنین توان دوخت دستگاه 350 وات و برق مصرفی آن هم برق تک‌فاز با ولتاژ 220 شهری‌ است. این دستگاه دوخت پدالی از باکفیت‌ ترین متریال موجود در بازار برای بسته بندی بهره می برد و یک کارایی و کاربرد ایده‌آل در بسته‌ بندی بهداشتی مواد غذایی دارد. دستگاه قابلیت دوخت بسته ها با طول بالا را دارد و برای راحتی کار اوپراتور به یک میز کار هم مجهز است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • توان دوخت
    350 وات
  • حداکثر توان دوخت
    1640 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • زمان دوخت
    2 ثانیه
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    3 میلی متر
  • حداکثر سایز قابل دوخت
    100 سانتی متر
  • ضخامت پوشش
    2.8 میکرون
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز