اشتراک گذاری

دستگاه بوجاری

دستگاه بوجاری حبوبات و غلات مدل 21470

VN-21470
ابعاد: 1.7*1.1*2.5 متر
ظرفیت : 450 کیلوگرم در ساعت
توان: 1000 وات
برق مصرفی: تک فاز و سه فاز
ولتاژ: 380 ولت
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بوجاری حبوبات و غلات مدل 21470

آشنایی با بوجاری

دستگاه بوجاری حبوبات از جمله ملزومات کارخانه‌ای و کارگاهی برای تصفیه حبوبات است. این وسیله، علاوه بر حذف خاک و شن و دیگر ذرات اضافه، برگ‌های خشک و زواید باقی‌مانده از ساقه گیاه را نیز از حبوبات جدا می‌کند. ماندگاری بیشتر ظاهر بهتر و دوام بسته‌بندی حبوبات بعد از عمل بوجاری، از جمله مزایای کاربرد این دستگاه است.این دستگاه در خط بسته بندی حبوبات و غلات کاربرد زیادی دارد.

بوجاری حبوبات

به عمل جدا کردن ذرات اضافه و سایزبندی حبوبات بوجاری می‌گویند. این کار فواید مختلفی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم. اما پیش از آن یادآوری می‌شود که انجام بوجاری به وسیله افراد، بسیار سخت و وقت‌گیر است و به‌هیچ عنوان صرفه اقتصادی ندارد. اما انجام این کار با دستگاه بوجاری حبوبات کاری آسان است.

فواید دستگاه
با بوجاری، ماده غذایی از گرد و غبار پاک شده و ظاهر آن تمیزتر و زیباتر می‌شود. حذف شاخه خشک، سنگریزه و زواید اضافه، باعث می‌شود بسته بندی حبوبات پاره نشده و نگهداری آن در بسته آسان‌تر شود. بوجاری، به دوام حبوبات کمک کرده و طول زمان نگهداری آنها را بیشتر می‌کند. دستگاه بوجاری، کار دشوار و طولانی کارگران را در پاک کردن حبوبات به‌راحتی و در قالب دستگاهی صنعتی انجام می‌دهد. با استفاده از دستگاه بوجاری، حبوبات سوپر مارکتی، جلوه بهتری داشته و با استقبال بهتری از طرف مشتریان مواجه می‌شوندو همچنین با استفاده از دستگاه بوجاری حبوبات می‌تواند بوجاری غلات و خشکبار را نیز انجام داد. فن و سرند نیز از دیگر ملزومات کمکی هستند که همراه با این دستگاه، در مجموع به پاکیزه کردن مواد غذایی کمک می‌کنند. با مجموعه این وسایل، می‌توان خشکبار را در ۴ مرحله، به طور کامل پاکسازی و آماده بسته‌بندی نمود.

مشخصات محصول
ما با عرضه انواع ماشین‌آلات پاکسازی و بوجاری حبوبات و خشکبار، گام‌های خوبی در مسیر تهیه و بسته‌بندی صنعتی و بهداشتی مواد غذایی، حبوبات، غلات و خشکبار برداشته ایم. این دستگاه، ضمن کاهش زمان پاک‌سازی و آماده کردن این مواد غذایی برای انجام مرحله نهایی بسته‌بندی، باعث تمیز و خوش‌نما شدن ظاهر حبوبات نیز می‌گردد. وجود خاشاک و گرد و غبار، ظاهر مواد خوراکی را کهنه و نازیبا جلوه می‌دهد. با استفاده از این دستگاه، همراه با حذف سنگریزه و غبار از خشکبار و حبوبات، آنها را برای قرار گرفتن در بسته‌های سلفون شفاف و بهتر می‌کند. هم‌چنین در صورت وجود دانه‌های خراب و پوسیده، دستگاه بوجاری حبوبات آنها را حذف و محصولاتی باکیفیت را برای عرضه به فروشگاه آماده می‌کند. استفاده از ماشین‌آلات مخصوص به بهبود کیفی و ظاهری محصولات بسته‌بندی شده به کسانی که قصد راه‌اندازی مشاغل خانگی را دارند کمک شایانی می‌کند.دستگاه بوجاری دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.

 

 

دستگاه بوجاری یکی از ماشین‌آلات زیرمجموعه خط فراوری و بسته‌بندی انواع حبوبات و غلات است. این دستگاه با 3 مش (الک) مجزا یک‌قدم از رقبای خود که تنها دارای 2 مش هستند جلوتر است. این دستگاه قابلیت پاک کردن انواع حبوبات و غلات را تا 85% دارد. دستگاه بوجاری با طول 170، عرض 110 و ارتفاع 180 قابلیت کار با برق تک فاز (220 ولت) یا سه فاز (380 ولت) را دارد. این قابلیت امکان استفاده از این دستگاه را برای کارآفرینان و مشاغل نوپا فراهم می‌کند. دستگاه بوجاری با وزن تقریبی 450 کیلوگرم، در هر ساعت توانایی بوجاری و پاک کردن 400 تا 500 کیلوگرم انواع حبوبات و غلات را دارد.و درنهایت سیستم عملکرد این دستگاه تصفیه و بوجاری حبوبات، بوجاری غلات(گندم، جو و ..) و بوجاری خشکبار، در 4 مرحله توسط فن و سرند میباشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    1.7*1.1*2.5 متر
  • ظرفیت
    450 کیلوگرم در ساعت
  • توان
    1000 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز و سه فاز
  • ولتاژ
    380 ولت
  • وزن
    450 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
رضاحسینی / 15 آذر 1400
سلام وقت بخیر.دستگاه بوجار واسه سبزی خشک میخام. آیاحذف کامل و100درصدی گردوغبارونوع درجه سبزی که میخام بهم بده روانجام میده یانه؟
پاسخ
ویترین نت / 16 آذر 1400 09:06

سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید


02191001170 _ 09921603901

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز