اشتراک گذاری

دستگاه دربند

دستگاه دربند اتوماتیک 2 یا 3 هد مدل 21726

VN-21727
مکانیزم عملکرد: اتوماتیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

209,999,000 - 250,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

209,999,000 - 250,000,000

تماس با تامین کننده
سام رادان کوشا
سام رادان کوشا
تولید کننده / عضویت از 5 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دربند اتوماتیک 2 یا 3 هد مدل 21726

این سری از محصولات به صورت تخصصی در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی، بهداشتی و شیمیایی فعالیت دارد. این مجموعه ارائه دهنده خطوط کامل تولید و بسته بندی انواع مایعات شامل: انواع میکسر، مخازن، پرکن، درب بند، لیبلینگ و ماشین آلات سفارشی ساز با توجه به نیاز مشتریان از طراحی تا ساخت، نصب و راه اندازی می باشد. امروزه ثابت شده که روش های بسته بندی سنتی، توانایی پاسخگویی به نیاز های خطوط با ظرفیت بالا و متنوع را ندارند. نیاز های این روزها از جمله تولید محصولات متنوع با ظرفیت بالا و تعویض محصولات متعدد را درک کرده و با توجه به این، بر روی ماشین آلات انعطاف پذیر و چند منظوره تمرکز نموده است، در نتیجه این ماشین آلات رنج وسیعی از محصولات را پوشش می دهند، زمان توقف را کاهش داده و از اتلاف وقت و نیروی کار جلوگیری میکند. در نهایت ظرفیت تولید و سطح بهره وری سیستم را بالا برده و کمک مینماید در کمترین زمان نسبت به بازار واکنش نشان دهند و مزیت رقابتی محصولات خود را حفظ کنند.

این دستگاه مناسب بستن درب انواع بطری شامل پت، پلی اتیلن و شیشه در سایز ها، ابعاد و شکل های متفاوت میباشد. این دستگاه میتواند دارای 2 یا 3 هد باشد و آن را برای بطری با ارتفاع 25 تا 300 میلیمتری با توجه به نیاز مشتری مناسب مینماید.این دستگاه پرتال و کم جا قابلیت جابجایی به نقاط مختلف را دارد و فضای کمی را اشغال میکند وبرای مواردی که از نظر فضا با کمبود مواجه هستند بسیار مناسب است. قابلیت تعویض هد در سریع ترین زمان ممکن، کلاج برای تنظیم فشار بستن درب، سنسور ترافیک، سیستم سروو موتور و بال اسکرو و تنظیم نرم افزاری مقدار پلمپ و سرعت دستگاه میباشد.

از صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچ با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی و سیستم PLC استفاده نموده که کار با دستگاه را به آسان ترین سطح رسانده است. سرعت بستن درب بطری ها از طریق صفحه نمایش قابل تنظیم میباشد. همچنین میتوانید برای سهولت اپراتوری، اطلاعات مربوط به محصولات پرتیراژ را در حافظه دستگاه ذخیره نمایید. قابلیت نصب نوار نقاله 5 متری و 10 متری به صورت سفارشی از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • مکانیزم عملکرد
    اتوماتیک
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز