اشتراک گذاری

دستگاه ساشه پودری

دستگاه بسته بندی پاکتی اتوماتیک مدل 21732

VN-21732
دقت دستگاه: 5 درصد
برق مصرفی: تک فاز
ولتاژ دستگاه: 220 ولت
جنس بدنه: استیل
جنس نازل: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

337,900,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

337,900,000

تماس با تامین کننده
سام رادان کوشا
سام رادان کوشا
تولید کننده / عضویت از 5 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی پاکتی اتوماتیک مدل 21732

این سری از محصولات به صورت تخصصی در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی، بهداشتی و شیمیایی فعالیت دارد. این مجموعه ارائه دهنده خطوط کامل تولید و بسته بندی انواع مایعات شامل: انواع میکسر، مخازن، پرکن، درب بند، لیبلینگ و ماشین آلات سفارشی ساز با توجه به نیاز مشتریان از طراحی تا ساخت، نصب و راه اندازی می باشد. امروزه ثابت شده که روش های بسته بندی سنتی، توانایی پاسخگویی به نیاز های خطوط با ظرفیت بالا و متنوع را ندارند. نیاز های این روزها از جمله تولید محصولات متنوع با ظرفیت بالا و تعویض محصولات متعدد را درک کرده و با توجه به این، بر روی ماشین آلات انعطاف پذیر و چند منظوره تمرکز نموده است، در نتیجه این ماشین آلات رنج وسیعی از محصولات را پوشش می دهند، زمان توقف را کاهش داده و از اتلاف وقت و نیروی کار جلوگیری میکند. در نهایت ظرفیت تولید و سطح بهره وری سیستم را بالا برده و کمک مینماید در کمترین زمان نسبت به بازار واکنش نشان دهند و مزیت رقابتی محصولات خود را حفظ کنند.

دستگاه بسته بندی پودر پاکتی جهت بسته بندی انواع مواد پودری و گرانولی همزمان در یک بسته پاکتی یا کارتن کاربرد دارد. جهت بسته بندی پودر لباس شویی، پودر ژله، قهوه، کاکائو، مواد داروئی، شیمیایی و ... دستگاه بسته بندی پاکتی کاربرد دارد. تنوع اجناس قابل بسته بندی، سرعت بالای دستگاه، شکل بسته بندی، دقت بسیار بالا وکیفیت اجناس به کار رفته در آن سبب تمایز این دستگاه با دستگاه های بسته بندی دیگر شده است .

برای درج اطلاعات محصول نهایی بر روی پاکت ها و یا کارتن ها در این دستگاه جت پرینتر نیز تعبیه گشته، این دستگاه مجهز به نمایشگر لمسی 7 اینچی HMI الکتروموتور با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی که کار با دستگاه را به آسان ترین سطح رسانده است.میتوانید برای سهولت در اپراتوری، اطلاعات مربوط به محصولات پرتیراژ را در حافظه دستگاه ذخیره نمایید. همچنین این دستگاه دارای سیتم PLC در جهت کنترل کلیه عملکرد های دستگاه، سیستم کنترل سرعت در بسته بندی میباشد و قابلیت نصب غبارگیر و نوار نقاله 5 متری و 10 متری به صورت سفارشی از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • دقت دستگاه
    5 درصد
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ دستگاه
    220 ولت
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس نازل
    استیل
  • جنس دستگاه
    استیل
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز