اشتراک گذاری

علف زن

دستگاه علفتراش پشتی KNC-BG-کد محصول۱۱۰۴۲۰۰۰

VN-21757
حجم موتور: 40 سی سی
نوع سوخت مصرفی: بنزین
نوع علفزن: دوشی
وزن: 8 کیلوگرم
قدرت موتور: 2 اسب بخار
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه علفتراش پشتی KNC-BG-کد محصول۱۱۰۴۲۰۰۰

کاربرد و کارایی

دستگاه علفتراش پشتی KNC-BG، یک داس موتوری کاربردی و قدرتمند و جایگزین مناسبی برای تجهیزات سنتی نظیر داس و اره دستی محسوب می‌شود. از این دستگاه می‌توانید برای انجام طیف وسیعی از کارهای باغبانی، کشاورزی و جنگلداری اعم از درو کردن و چیدن علوفه جاتی نظیر یونجه، گندم، جو، برنج، یونجه، ذرت، شبدر و کشت های علوفه ای و کوتاه کردن علف های هرز داخل باغات و حاشیه فضای سبز استفاده کنید. این علفتراش کوله ای مذکور بسیار هم راحت و خوش دست است و تنها 8 کیلوگرم وزن دارد. البته یک کوله پشتی راحت با بندهای چرمی نرم و پهن قابل تنظیم فشار این وزن روی اپراتور را به حداقل می‌ رساند. دسته های دو چرخه ای آن نیز حمل آسان  و استفاده راحت تر و بدون خستگی از آن را تضمین می کنند. 
علفتراش مذکور سرعت عمل بی نظیری در تراشیدن و هرس کردن علف ها یا برش و کوتاه کردن گیاهان دارد و به راحتی می‌توانید آن را در زمین های شیب دار هم به کار بگیرید. دور موتور بالای این علف تراش و تیغه های فولادی با دوام و باکیفیت آن، به شما اجازه می دهد تا با خیال راحت در انجام پروژه های سنگین و زدن علف های ضخیم یا چمن های با حجم بالا روی این دستگاه حساب کنید. مخصوصا در مناطق محدود و مکان هایی که امکان استفاده از چمن زن وجود ندارد. به طور کلی این علفتراش یک گزینه ایده آل برای انجام وظایف طولانی و فعالیت های پرفشار در فضا های زراعی است. 

ماهیت دستگاه

دستگاه علفتراش پشتی KNC-BG شامل 3 قسمت اصلی است: موتور علفزن، میله یا بخش انتقال نیرو به گیربکس و گیربکس.  این علفتراش پشتی به یک موتور 2 به قدرت 2 اسب بخار مجهز است که قدرت و گشتاور خروجی بالاتری نسبت به مدل های چهار زمانه دارد. حجم موتور علفتراش پشتی KNC-BG 40 سی سی و ظرفیت موتور آن هم 40 میلی لیتر است. نوع عملکرد موتور دستگاه نیز دو زمانه و تک سیلندر است.  سوخت مصرفی این علف زن دوزمانه بنزین است و نیازی به مخلوط کردن روغن و بنزین ندارد. البته در مدل های جدیدتر علف زن ها از باتری به جای موتور بنزینی استفاده می شود.


این دستگاه دارای یک مخزن یا باک سوخت با ظرفیت 9/0 لیتر است و سوخت مصرفی از طریق شیلنگ بنزین به کاربراتور منتقل می شود و برای سوخت رسانی به کاربراتور نیازی به پمپ نخواهید داشت.  در این نوع علفتراش موتور با استفاده از کمربند بر پشت اپراتور بسته می شود و یک شفت انعطاف پذیر نیرو محرکه موتور را به گیربکس پایین انتقال می‌ دهد.

ویژگی کالا

دستگاه علفتراش پشتی KNC-BG، یک محافظ پشت با یک پشتی بلند دارد تا حداکثر راحتی اپراتور را حین کار تامین کند.  تیغه های دستگاه از فولاد آبکاری ساخته شده اند و تیغه و هد نایلون قابل تعویض هم دارد. همچنین نوع استارت علف مذکور هندلی و دستی است و یک گیربکس سنگین و با طول عمر بالا و تیغه 3 لبه هم دارد. ابعاد کارتن موتور دستگاه 335 در 315 در 320 میلی متر و ابعاد کارتن شفت آن هم 1662 در 124 در 103 میلی متر است. همچنین کورس پیستون در موتور این علفتراش 32 میلی متر است و می تواند با سرعت 2600 دور در دقیقه فعالیت کند.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع علفزن
    دوشی
  • حجم موتور
    40 سی سی
  • قدرت موتور
    2 اسب بخار
  • ظرفیت موتور
    40 میلی لیتر
  • نوع سوخت مصرفی
    بنزین
  • نوع عملکرد
    دو زمانه
  • چرخ محرک
    ندارد
  • وزن
    8 کیلوگرم
  • ابعاد کارتن موتور
    32*31.5*33.5 سانتی متر
  • ابعاد کارتن شفت
    10.3*12.4*166.2 سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز