اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

پودر مخصوص شستشو عرق گیر مدل 21760

VN-21760
5 (از 1 نظر)
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 100 گرم

150,000

حداقل سفارش: 100 گرم

150,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پودر مخصوص شستشو عرق گیر مدل 21760

کاربرد و کارایی

پودر متابی سولفیت سدیم، یکی از مواد مجاز و خوراکی در صنایع غذایی و تقطیر است که به عنوان آنتی اکسیدان یا استریل کننده و ... مورد استفاده قرار می ‌گیرد. درواقع کاربرد اول این ماده  نگهدارنده غذا به‌ عنوان مثال برای جلوگیری از تغییر رنگ میوه خشک و به عنوان آنتی اکسیدان است و در بسیاری از فرمولاسیون های دارویی استفاده می شود. ظرفیت آنتی اکسیدانی این ماده باعث شده تا به عنوان نگهدارنده به مواد غذایی پخته شده در انواع گلاب‌ ها و عرق ها، میوه های خشک و مربا اضافه شود. انواع خاصی از متابی سولفیت پتاسیم ها نیز برای ضدعفونی کردن بشکه‌ ها و تجهیزات عرق گیری و ... به کار گرفته می شوند و مخصوص شستشوی دیگ و کندانسور مسی و ... هستند. 
همچنین متابیسولفیت سدیم یک عامل کاهنده است که در خمیرگیری‌ ها و تولید کلوچه و کراکر هم استفاده می شود. این ماده به عنوان یک عامل کاهنده، خمیر را برای ایجاد ورقه های بهتر انعطاف پذیر می کند و با اسیدهای آمینه سیستئین موجود در خمیر واکنش نشان می دهد و در ساختار پروتئین باقیمانده های S-sulphocysteine ایجاد می کند که از ترمیم پیوندهای دی سولفید جلوگیری می کند. علاوه بر کمک به کنترل باکتری های فساد و مخمر که ممکن است از قبل روی میوه یا تجهیزات وجود داشته باشد یا استفاده به عنوان نگهدارنده و جلوگیری کننده از فساد در صنایع غذایی، این پودر در صنایع شیمیایی به عنوان احیا کننده و  در صنایع دارویی برای تولید استامینوفن نیز استفاده می شود.




 

ماهیت کالا

این پودر یک ترکیب یونی حاوی کاتیون سدیم (Na ) و آنیون متابی سولفیت (S۲O۵۲-) است و با فرمول مولکولی Na۲S۲O۵ شناخته می شود. جرم مولی این ماده ۱۹۰.۱۰۷ g/mol و نقطه ذوب آن هم ۱۵۰درجه سانتی گراد است. همچنین پودر متابی سولفیت سدیم در آب مخلوط انحلال‌پذیری دارد. یعنی با آب مخلوط می شود و یک محلول ضد عفونی کننده ایجاد می کند. البته پودر مذکور برای ضدعفونی كنندگی تجهیزات بدون نياز به آب كشی هم استفاده می شود و حکم یک استابیلایزر و از بین برنده باکتری های مضر -WILD BACTERIA را دارد. به این منظور می توانید از دو روش غرقابی و اسپری استفاده کنید که هر کدام به ترتیب به ده گرم در ۵ ليتر آب یا ده گرم بر ۱ الی ۲ لیتر آب ار پودر نیاز خواهند داشت.
وقتی پودر متابی سولفیت سدیم به دستگاه‌ های تفطیر و پروسه عرق گیری اضافه می شود، گاز دی اکسید گوگرد (SO۲) آزاد می کند. این گاز از رشد اکثر میکروارگانیسم های مضر و تهدیدکننده سلامتی جلوگیری کرده و در حکم یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند. ضمن اینکه رنگ و طعم های ظریف انواع عرق و گلاب هم محافظت می کند.




 

ویژگی کالا

این پودر سفید و بی بو و جامد به نوعی طعم گوگرد شور می دهد و در صنایع شیمیایی و دارویی نیز برای مقاصد مختلفی از جمله به عنوان عامل کاهنده در تصفیه و جداسازی آلدئیدها و کتون ها و از بین برنده زباله‌ های حاوی برم حاصل از تهیه رنگ استفاده دارد. پودر متابی مخصوص عرق گیر در اصل  یک افزودنی رایج است که برای حفظ و تثبیت گلاب ها و عرق ها ، سایدرها و ... یا  به عنوان یک نگهدارنده و آنتی اکسیدان در مواد غذایی خشک شده استفاده می‌شود.
 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • توضیحات
    پودر مخصوص شستشو دیگ و کندانسور خیلی واجب
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز