اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

مخزن دبه ای 20 لیتری 4 چفت مدل 21794

VN-21794
5 (از 2 نظر)
ظرفیت ورودی: 20 لیتر
ظرفیت خروجی: 3 لیتر در هر پارت
قطر دهانه: 2.1 سانتی متر
جنس مخزن: آلومینیوم
تعداد چفت: 4
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,040,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,040,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات مخزن دبه ای 20 لیتری 4 چفت مدل 21794

کاربرد و کارایی
 
مخزن دبه ای ۲۰ لیتری ۴ چفت، کار تولید عصاره گیاهان و تهیه نوشیدنی‌ها و عرقیات و همچنین نگهداری از خروجی دستگاه های عرق گیری را راحت تر می کند. یک مخزن دبه ای تقطیر ۲۰ لیتری گزینه ای ایده آل برای تولید عرقیات گیاهی در عطاری ‌ها، کارخانه های کوچک گلاب گیری و حتی خانه های حیاط دار محسوب می شود. این مخزن عرق گیری به شما کمک می کند تا به راحتی عصاره و عرق هر گونه گیاه دارویی و یا گل معطری را بگیرید و در سلامت کامل از آن ها برای مدت های طولانی نگهداری کنید. وجود قفل هوا مخزن مذکور را به گزینه ای کاملا مناسب برای نگهداری طولانی مدت انواع عرقیجات و مواد و مایعات تخمیری تبدیل کرده است.
این مخزن دارای ۴ چفت اضافه جهت آب بندی بهتر و طوقه آلمینیومی برای پایه دستگاه هم هست و به واشر سیلیکونی نسوز با گارانتی و خروجی مسی کاملا آب بندی شده مجهز است. درب این مخزن دبه ای ۲۰ لیتری به وسیله واشر های سیلیکونی نسوز آب بندی شده تا مانع از خروج بخار و هدر رفت انرژی شود. همه این ها باعث شده تا تولید عرقیات گیاهی وعصاره گیری از هر گونه گیاه دارویی یا گل معطری برای شما ممکن شود. ضمن اینکه مدل دبه ای مخزن های گلاب گیری و تقطیر، از آنجایی که فشار بالای درون مخزن را ممکن می کنند و آب بندی کاملی هم دارند، خروجی و عصاره با کیفیت و بیش تری را هم تولید می کنند. 
 
ماهیت دستگاه
 
ظرفیت ورودی این مخزن ۲۰ لیتر و ظرفیت خروجی آن هم ۳ لیتر در هر پارت است. همچنین  قطر دهانه مخزن دبه ای مذکور ۲۱ میلیمتر است و یک منبع حرارت گازی هم دارد. امکان نصب شیر تخلیه و قفل هوا روی مخزن نیز باعث شده تا انواع عرقیجات و مواد و مایعات تخمیری به خوبی و برای مدت طولانی در آن نگهداری شوند. مخزن دبه ای اساسا مهمترین قطعه دستگاه عرق گیری برای آغاز مرحله اول فرآیند تقطیر محسوب می شود. 
مواد اولیه و آب به این مخزن وارد شده و روی شعله قرار می گیرند. در قسمت فوقانی مخزن نیز یک لوله مسی برای خروج بخار تعبیه شده که از جمله مزیت های مهم این مخزن است. مخزن مذکور فاقد ترمومتر است اما محلی برای تعبیه ترمومتر روی ان درنظر گرفته شده تا در صورت نیاز از فشارسنج نیز روی آن استفاده شود.
 

 
ویژگی کالا
 
همان طور که از نام مخزن هم پیداست نوع این مخزن دبه ای است و جنس دیگ آن هم از آلومینیوم استاندارد و بهداشتی است. ظرفیت اسمی مخزن مذکور هم ۲۰ لیتر است که حجمی قابل توجه برای مصارف کارگاهی و خانگی محسوب می شود. به راحتی می توانید این مخزن دبه ای را در خط تولید گلاب و عرقی جات گیاهی استفاده کنید و نسبت به طول عمر و ماندگاری دیگ و سایر قطعات آن اطمینان داشته باشید. وجود چهار جفت محکم روی درب دستگاه از ورود هرگونه غبار و آلودگی به درون مخزن جلوگیری می کند و مانع هدر رفت و ریختن مایعات درون آن هنگام جابه جایی نیز می شود.
 
 


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت ورودی
    20 لیتر
  • ظرفیت خروجی
    3 لیتر در هر پارت
  • قطر دهانه
    2.1 سانتی متر
  • جنس مخزن
    آلومینیوم
  • تعداد چفت
    4
  • ترمومانومتر
    ندارد
  • منبع حرارت
    گازی
  • واشر سیلیکونی
    دارد
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
امیر جلوِِئی / 9 تیر 1400 11:12
دستگاه خیلی خوبیه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز