اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

کندانسور آبی لوله مسی سایز 1 مدل 21852

VN-21852
نوع کندانسور: آبی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,100,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,100,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کندانسور آبی لوله مسی سایز 1 مدل 21852

کاربرد و کارایی

کندانسور آبی لوله مسی سایز 1، یک تجهیزات جانبی برای دستگاه‌های گلاب گیری است که وظیفه اش تبدیل بخار تولید شده توسط دستگاه گلاب گیری به مایع و عرق نهایی است. درواقع این دستگاه یک نوع مبدل حرارتی محسوب می‌شود،‌ که باعث خنک نگه داشته شدن دستگاه تقطر و دفع حرارت اضافه‌ در پروسه تبخیر می شود و به فرایند تقطیر خانگی و نیمه کارگاهی هم سرعت می ‌بخشد. بنابراین کندانسور آبی مذکور یک وسیله جانبی بسیار ضروری برای دستگا‌ه‌ های گلاب گیری خانگی و نیمه کارگاهی است که به این دستگاه‌ ها کمک می کند تا بخار تولید شده در حین تقطیر را به مایع تبدیل کنند و فرآیند عرق گیری یا تقطیر انجام شود.
این دستگاه خنک کننده آبی تقطیر از نوع دستگاه خنک کننده آبی کوچک با لوله داخلی مسی است و حجم مخزن آن به اندازه ای است که تنها می تواند بخار تولید شده توسط دستگاه های تقطیر با ظرفیت حداکثر 30 لیتر را سرد کند. البته دستگاه‌ های خنک کننده آبی بزرگ تر نیز وجود دارد که دارای مخزن یا سطل بزرگتری هستند و می توانند بخار خارج شده از دستگاه های گلاب گیری تا حجم 100 لیتر را هم سرد و عصاره گیری کنند.


ماهیت دستگاه

کندانسورها برای انجام عملیات سرد‌سازی سیال به سیال دیگری نیاز دارند، تا انرژی حرارتی سیال کاری را به آن انتقال بدهند و کندانسورهای آبی از آب برای این کار استفاده می کنند. مکانیزم کارکرد کندانسور آبی لوله مسی سایز 1 نیز به طور کامل به آب درون مخزن دستگاه وابسته است. یعنی سیال در حالت گاز داغ وارد کندانسور می شود و با طی کردن سه مرحله ترمودینامیکی به حرارت آن گرفته شده و تبدیل به مایعی قابل جمع‌آوری می شود. اولین مرحله این فرآیند کاهش دمای گاز است، سپس تبدیل گاز به مایع اتفاق می افتد و در نهایت هم کاهش دمای مایع صورت می گیرد. پس از خروج از کندانسور نیز سیال کاری دوباره برای استفاده در سیکل تبرید آماده خواهد بود.
اساسا در انواع کندانسور های آبی، گاز داغ از بالا به پوسته وارد می شود و پس از تبادل گرما با آب سرد داخل لوله یا کویل تقطیر شده و مایع مبرد نیز از پایین پوسته خارج می شود. آب داخل لوله ها نیز معمولا پس از جذب گرمای مبرد در چاه ریخته می شوند و یا توسط برج خنک کن خنک می شوند تا مجددا  مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین لوله‌ های مسی این دستگاه بدون درز و فین ‌دار هستند که از اختلاط دو سیال خنک ‌کننده و خنک ‌شونده جلوگیری کرده و سلامت دستگاه و مایع خروجی را تضمین می‌کند.


ویژگی کالا

نوع مخزن این دستگاه خنک کننده سطلی و جنس آن از آلومینیوم است. ظرفیت اسمی مخزن نیز حدود 20 لیتر است و نزدیک به 5 متر هم لوله مسی سایز 12 دارد. درواقع خنک کننده و لوله های این  کندانسور یا چگالنده از مس ساخته شده اند. وجود لوله های مسی CLF در دستگاه افزایش ضریب انتقال حرارت و کاهش نرخ رسوب پذیری آن را تضمین کرده است. جنس پوسته دستگاه نیز جنس آهن با ضخامت ۶ تا ۸ میلی متر، سند بلاست شده از هر دو طرف است و پوششی با دو لایه رنگ صنعتی اپوکسی ضخامت با ۱۲۰ میکرو متر هم دارد. ابعاد دستگاه نیز 30 سانتی متر در 30 سانتی متر است.


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کندانسور
    آبی
  • ابعاد
    30*30 سانتی متر
  • گارانتی
    1 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز