اشتراک گذاری

دستگاه آبگیری چندکاره

دستگاه آبگیری استیل مدل 21882

VN-21882
ابعاد: 980*50*90 سانتی متر
ظرفیت : 700 کیلوگرم در ساعت
قدرت موتور: 3 اسب بخار
برق مصرفی: تکفاز و سه فاز
تفاله گیر: اتوماتیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
48,000,000
6%

45,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه
48,000,000
6%

45,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آبگیری استیل مدل 21882

کاربرد و کارایی
 
دستگاه آبلیموگیری استیل مدل 21882، قابلیت آبگیری از غوره، لیمو، انگور و انار دان شده را دارد. این دستگاه دارای ماردون ریختگی حدودا 25 کیلویی استیل نگیر 316 کار آبگیری از لیمو و غوره و دیگر موارد نام برده شده را با بالاترین کیفیت و با به‌ جای گذاشتن کمترین تفاله انجام می دهد. آب لیموی گرفته شده توسط این دستگاه با پوسته و دانه لیمو ترش مخلوط نمی شود و به همین دلیل بسیار شفاف و خوش طعم خواهد بود و بر اثر خرد شدن دانه های لیمو تلخ نشده است. تفاله به جا مانده از آبلیموگیری و آبغوره گیری توسط دستگاه نیز کاملا خشک به خروجی تحویل می شود تا عملیات آبگیری بدون هدررفت و دورریز صورت گیرد.
آبلیموگیری استیل مذکور به دو خروجی مجزا برای آب و تفاله مجهز است و عملیات تخلیه تفاله را به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می دهد. این ویژگی باعث شده تا آبگیری از محصولات مختلف توسط این دستگاه با سرعت بالایی انجام شود و بتوانید از راندمان حداکثری دستگاه به خوبی استفاده کنید. این دستگاه می تواند تا 700 کیلوگرم لیمو و 400 کیلوگرم غوره را در هر ساعت آبگیری کند و البته به دلیل استهلاک و مصرف انرژی پایین قابلیت کار کردن و روشن ماندن به صورت مداوم و 24 ساعته را هم دارد. بنابراین یک گزینه استاندارد و عالی برای راه اندازی یک خط تولید و کارگاه آبلیموگیری با حجم تولیدی متوسط به بالا خواهد بود. ضمن آنکه از آنجاییکه دستگاه فوق علاوه بر آبگیری از لیمو و غوره، امکان گرفتن آب محصولات مختلفی مثل انگور، زرشک، گوجه و انار را به هم به شما می دهد، به کمک آن می ‌توانید برای تولید رب انار و آب زرشک هم اقدام کنید.


 
ماهیت دستگاه
 
آبلیموگیری استیل مذکور، درواقع یک دستگاه آبگیری چندکاره با سیستم عملکرد پولی پرس برای آبگیری از لیمو و غوره در حجم بالاست. آبگیری توسط این دستگاه به صورت مارپیچی صورت می گیرد و به جای له کردن و یا خرد کردن مواد غذایی ورودی به کمک سیستم مارپیچ و توری پرس می شوند و آب و تفاله نیز از دو مسیر مجزا خارج می شود. این دستگاه یک الکتروموتور از نوع موتوژن با قدرت موتور 2 اسب بخار دارد و برق مصرفی آن نیز می تواند تکفاز یا سه فاز باشد. این آبلیموگیر استیل با ولتاژ 380 - 220 ولت کار می کند و یک کلید پویای ضد آب هم دارد. 

 

داخل توری دستگاه  نیز یک به ماردونی چرخان تعبیه شده که بر اثر چرخش آن، لیموترش ها به درون توری، فشار داده می شوند تا با پرس شدن و له شدن آب آنها گرفته شود. محصول نهایی از کنار دستگاه وارد منبع می شود و این یعتی تفاله این لیموهای آبگیری شده نیز چرخ نشده باقی می ماند و ابدا قاطی آب لیموی خروجی نخواهند شد. سوراخ پانجی استیل دستگاه نیز یک مانع مطمئن برای جلوگیری از ورود هسته های لیمو ترش به محصول نهایی است و هسته ها را همراه با تفاله های لیمو به دریچه خروجی جلوی دستگاه هدایت می کند.

 

ویژگی کالا
 
جنس بدنه این دستگاه از استیل استنلس ضدزنگ و خش است که متریالی استاندارد در صنایع غذایی محسوب می شود. تیغه های دستگاه نیز از فلز آبکاری شده ساخته شده اند که امکان شتستشو و نظافت راحت دستگاه را به شما می دهند. تفاله گیر اتوماتیک دستگاه سرعت و راندمان کاری دستگاه را در بالاترین میزان مورد انتظار نگه می دارد و کمک می کند تا هر اوپراتور مبتدی و تازه‌ کاری هم بتواند با آن کار کند. ابعاد دستگاه نیز 98 در 50 در 90 سانتی متر است. یعنی به راحتی می توانید آن را در یک کارگاه آبلیموگیری با فضاهای کوچک یا حتی آشپرخانه منزل تان هم جانمایی کرده و یک کسب و کار خانگی برای خودتان راه اندازی کنید. ضمن آنکه برای جابه جایی راحت دستگاه نیز چرخ های قوی در اندازه استاندارد زیر آن نصب شده اند.


 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    980*50*90 سانتی متر
  • ظرفیت
    700 کیلوگرم در ساعت
  • جنس روکش دسته
    فلز
  • قدرت موتور
    3 اسب بخار
  • نوع موتور
    چینی
  • دور موتور
    500 دور در دقیقه
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس ماردون
    استیل نگیر 316
  • تفاله گیر
    اتوماتیک
  • چرخ
    دارد
  • برق مصرفی
    تکفاز و سه فاز
  • جنس گیربکس
    چدنی
  • ضخامت ورق
    هشت دهم میلی متر
  • جنس مخزن
    استیل نگیر
  • نوع گیربکس
    تیپ 110 اصفهان
  • کاربرد دستگاه
    آبگیری غوره , آبگیری لیمو , آبگیری انگور , آبگیری انار دان شده
  • ولتاژ
    220 ولت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز