اشتراک گذاری

دستگاه دوخت گونی

دستگاه دوخت گونی و سرکیسه دوز مکانیکی چینی

VN-21903
حداکثر سرعت: 11000 دور در دقیقه
حداقل عرض دوخت: 10 میلی متر
وزن: 8.4 کیلوگرم
نوع کیسه: پلاستیک , گونی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت گونی و سرکیسه دوز مکانیکی چینی

دستگاه سرکیسه دوز چینی
 
کاربرد و کارایی
 
دستگاه سرکیسه دوز چینی قابلیت دوخت انواع کیسه و گونی از جنس پلاستیک و گونی و غیره را دارد. با این دستگاه می توانید انواع گونی یا كیسه های پلاستیكی، كیسه های كاغذی ، كیسه های پروپیلن حاوی آرد، گندم، حبوبات، قهوه، شكر، نمك، مواد معدنی، کود شیمیایی، خوراک دام، ظروف پت (پریفرم، درب قوطی، قوطی) را دوخت زده و مهر و موم کنید. دستگاه سرکیسه دوز چینی برای زدن انواع دوخت یکطرفه، دوطرفه، ضربدری  و مهر و مومی مناسب است. دوخت های این دستگاه از یک طرف عدم پارگی کیسه و گونی و هدررفت محصولات را برای شما تضمین می کنند و از طرف دیگر چون اغلب به صورت اغلب به صورت زنجیره ای و با نخ و سوزن زده می شوند، هنگام باز کردن به راحتی و بدون دردسر اضافه باز خواهند شد. این سرکیسه دوز چینی همچنین دوخت هرگونه نوار روی سر کیسه یا تا کردن سر کیسه و دوخت همزمان آن، برای دوخت انواع کیسه‌های محتوی پودر را به خوبی انجام می دهد. این دستگاه دوخت سر کیسه، گونی و یا بسته، با سرعت بالای کار خود جهت استفاده درکارگاه های تولیدی و کار حرفه ‌ای بسیار مناسب است و مخصوصا یک گزینه ایده آل برای کشاورزان و انبارداران محصولات کشاورزی محسوب می شود.
 
ماهیت دستگاه
 
سرکیسه دوز و گونی دوز مخصوص دوخت کیسه هایی از جنس کاغذ یا کیسه‌ های از جنس پلی اتیلن و انواع گونی تا ضخامت ۱۰ میلی‌متر است و با عملکرد قوی خود به خوبی سر این کیسه‌ها را به هم مهر و موم می کند. درواقع دستگاه سرکیسه دوز چینی شبیه چرخ خیاطی های کوچک عمل می کند و دوخت توسط آن با عملکرد مکانیکی و با استفاده از نیروی دست صورت می گیرد. یعنی حرکت دستگاه توسط کاربر بر روی کیسه ها و گونی ها، عمل دوخت را انجام می دهد. نکته مهم هم اینکه چون مانند دستگاه های سیل و وکیوم از گرما استفاده نمی‌کند موقع دوخت زدن به محتوای محصول داخل کیسه آسیب نمی رساند و برای بسته بندی محصولات غذایی و دامی یک گزینه استاندارد و امن خواهد بود. 
کار با این دستگاه سرکیسه دوز هم بسیار ساده است و حتی یک اوپراتور و کاربر آماتور نیز تنها با چند دقیقه تمرین می تواند چندین کیسه را به سرعت با آن سر دوزی کند. توان این دستگاه 90 تا 140 وات و برق مصرفی آن هم برق تک فازی شهری با ولتاژ 220 است و با یک بار شارژ کامل می تواند به طور متوالی تا 250 سرکیسه را بدوزد. سرعت دوخت سرکیسه دوز مذکور هم 10500 تا 11000 rpm خواهد بود که سرعا قابل قبولی برای کارگاه‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است.
 
ویژگی کالا
 
جنس بدنه این دستگاه از چدن پلاستیک است و لوازم جانبی و اضافه مختلفی مثل پک زاپاس دسته‌، سوزن و تسمه، روغن، قاب دینام و زغال دینام هم دارد. دستگاه مذکور مجهز به سیستم نخ قطع کن خودکار و سیستم شارژ سیار است و قابلیت اتصال به هرگونه فنر به ‌منظور سهولت در استفاده را هم دارد. سرکیسه دوز چینی درواقع یک دستگاه پرتابل قابل حمل است که تنها 8/4 کیلوگرم وزن دارد و به راحتی می توانید آن را جابه جا کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • حداکثر سرعت
    11000 دور در دقیقه
  • حداقل عرض دوخت
    10 میلی متر
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    آهن
  • وزن
    8.4 کیلوگرم
  • نوع کیسه
    پلاستیک , گونی
  • کشور سازنده
    چینی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز