اشتراک گذاری

دستگاه خمیر گیر

دستگاه خمیر گیر 20 کیلویی تقویت شده مدل 21971

VN-21971
ظرفیت خروجی خمیر: 15 کیلوگرم
قدرت موتور: سه چهارم اسب بخار
جنس بدنه: چدن
جنس پارو: آلومینیوم
دور موتور: 1400 دور در دقیقه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

7,150,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

7,150,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه خمیر گیر 20 کیلویی تقویت شده مدل 21971

کاربرد و کارایی

دستگاه خمیرگیر 20 کیلویی یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه ای محسوب می شود که از آشپزخانه های صنعتی گرفته تا نانوایی ها و شیرینی پزی ها و حتی فست فود ها می توانید از آن استفاده کنید. ظرفیت خمیر این دستگاه 20 کیلوگرم است و گنجایش آرد آن هم نزدیک به 12 تا 13 کیلوگرم است. یعنی از مخلوط آب با چیزی حدود ۱۲ تا ۱۳ کیلو آرد در مدت زمانی کوتاه یک خمیر عالی به دست می دهد. پاروهای به کار رفته در این دستگاه سه شاخه هستند و قابلیت چرخش در سه حالت متفاوت را دارند. به همین دلیل هم آب و آرد و سایر مشتقات را در بهترین کیفیت با یکدیگر ترکیب کرده و بافتی نرم و یکدست را به شما تحویل می دهد. پس یک گزینه عالی برای تهیه خمیر در نانوایی ‌های سنتی، نان فانتزی ‌ها، و کلوچه ‌پزی ‌ها خواهد بود.

خمیرگیر صنعتی 20 کیلویی همچنین برای تهیه انواع خمیر نان پیتزا نیز بسیار مناسب است و می توانید در فست فود ها نیز از آن استفاده کنید. علاوه بر اینها دستگاه خمیرگیر 20 کیلویی کار ميکس کردن مخلوط پياز و ادويه به گوشت و ورزآوری مخلفات انواع کباب را بدون جداسازی چربی گوشت به خوبی انجام می دهد و برای همین یک انتخاب عالی به عنوان میکسر گوشت و همزدن خمیر و مخلوط کردن مخلفات کباب در رستوران ها و کبابی ها است.



 

ماهیت دستگاه

دستگاه های خمیرگیر صنعتی از موتور، پارو و پاتیل ساخته شده اند و معمولا  از چنگک و یا همان همزن ها یا پاروهای دو الی سه شاخه برای مخلوط کردن مواد استفاده می کنند و هم زدن مخلوط هم با زاویه نسب به مرکز مخزن خمیر صورت می گیرد. پس نوع و جنس جنس پاروی دستگاه و اینکه سه شاخه یا دو شاخه است در میزان بهره وری و کارایی آن بسیار موثر خواهد بود. این خمیرگیر صنعتی 20 کیلویی به دو پارو یا شاخک آلومینیوم صنعتی مرغوب مجهز است و معمولا چرخ دنده ای از جنس برنج یا فسفر و برنز دارد که قابلیت تحمل فشارهای بالا را دارد و دچار خوردگی هم نخواهد شد.

قدرت موتور این خمیرگیر 3.4 اسب بخار است و با  هردو برق مصرفی تک فاز و سه فاز در ولتاژ 200 ولت کار می کند. دور موتور آن هم 1400 دور در دقیقه است که باعث می شود در کمترین زمان حجم خروجی بالایی به شما تحویل داده شود. درواقع زمان آماده سازی خمیر توسط دستگاه تنها 15 دقیقه است.


ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه خمیرگیر 20 کیلویی  از چدن است و دیگ یا مخزن با گنجایش 20 کیلوگرم خمیر آن هم از استیل 304 مناسب برای صنایع خوراکی ساخته شده است. قطر دهانه این دیگ ۳۶ سانتی‌متر و  قطر داخلی آن هم 40 سانتی متر است. پاتیل یا مخزن دستگاه قابل جداسازی است تا نظافت و شست و شوی آن راحت و بی دردسر باشد.


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع خمیرگیر
    صنعتی
  • ظرفیت خروجی خمیر
    15 کیلوگرم
  • قدرت موتور
    سه چهارم اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز و سه فاز
  • دور موتور
    1400 دور در دقیقه
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس دیگ
    استیل
  • جنس پارو
    آلومینیوم
  • زمان آماده سازی
    15 دقیقه
  • ولتاژ دستگاه
    220 ولت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز