اشتراک گذاری

جاروبرقی خاک

جارو برقی نیمه صنعتی تک موتور بی صدا هتلی مدل H3500

VN-22105
ابعاد: 550*380*380 سانتیمتر
حداکثر قدرت: 2000 وات
قدرت مکش: 21000 میلی متر اب
حجم مخزن زباله : 15 لیتر
قطر لوله ها: 5 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,133,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,133,000

تماس با تامین کننده
جاروبرقی سازه البرز
جاروبرقی سازه البرز
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جارو برقی نیمه صنعتی تک موتور بی صدا هتلی مدل H3500

ماهیت کالا

امروزه، تاثیر کیفیت بهداشت محیط و افراد در یک محیط بر هیچکس پوشیده نیست. اهمیت این امر در تمامی محیط ها دوچندان شده است. از این رو یکی از راه حل های بهینه برای حفظ بهداشت، نظافت منظم محیط می باشد. بنابراین جاروبرقی می تواند گزینه ی خوبی برای رفع آلودگی‌ها، ذرات و گرد و غبار  باشد. 

جاروبرقی سایلنت هتلی
همیشه اولین برداشت مهم است. این امر خصوصاً در تجارت هتل ها و رستوران ها بیشتر صدق می کند. نظافت اولین برداشت مهمانان از هتل است که می تواند مهم ترین گزینه برای بازگشت مجدد آنها در تعطیلات بعدی باشد. بهترین هتل ها و مهمانسرا ها برای بهداشت و نظافت خود روش ها و استانداردهای خاص خود را اتخاذ می کنند. این امر موجبات رفاه حال میهمانان و بازتاب تصویر شخصی هتل را شکل می دهد. مدیران آگاه از هزینه در سیستم های نظافتی بر روی جاروبرقی های نیمه صنعتی هتلی سرمایه گذاری می کنند زیرا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه، از نظر صدا، سایلنت عمل می کنند و فوق العاده طول عمر طولانی دارند.

جاروبرقی های زیادی در صنعت نظافت موجود است که هر کدام کاربری خاص خود را دارد، یکی از این دستگاه ها جاروبرقی سایلنت هتلی نام دارد که برای استفاده ی بهینه در هتل ها طراحی شده است و هتل ها و ارائه دهندگان خدمات پیشرو برای این امر می توانند به جاروبرقی هتلی اعتماد کنند.

ویژگی های بارز جاروبرقی هتلی
جاروبرقی سایلنت هتلی ساخت ایران
سطح صدای بسیار پایین (سایلنت هتلی) با کیفیت بالا
تک موتوره با کیفیت بالا
چرخ گردان 360 درجه
دارای مخزن تمام استیل
دارای لوله های فلزی استیل
گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش
دسته: جاروبرقی نیمه صنعتی

کاربرد و کارایی

جاروبرقی تک موتوره هتلی به همان اندازه که کم صدا است به همان اندازه نیز برای هتل ها کاربردی است.

 جاروبرقی هتلی محصول مناسبی برای مکش انواع پسماندها و ضایعات خشک محیط میباشد. بهترین راه برای تمیز کردن محیط هتل، استفاده از جاروبرقی کم صدا تک موتوره هتلی است که به طور خاص برای تمیز کردن فضاهای اقامتی طراحی شده است.

مخزن این جاروبرقی سایلنت هتلی دارای رنگ الکترواستاتیک ضد خش و کلگی دستگاه از بهترین مواد پلیمری ساخته شده است . علاوه بر این، این جاروبرقی مجهز به دو فیلتر و میکروفیلتر است تا علاوه بر کاهش میزان گرد و غبار، عمر کارکرد موتور دستگاه افزایش یابد.

همچنین دستگاه دارای چهارچرخ گردان ۳۶۰ درجه برای راحتی کار با آن و کابل دو شاخه استاندارد است. علاوه براین ؛این جاروبرقی دارای سیستم دمنده میباشد که برای سطوح درارتفاع یا کناره سطوح که قابلیت دسترسی کاربر به آن نقاط محدود میباشد استفاده میگردد و با اتصال خرطومی همراه با گوشه گیر هوا با فشار از جاروبرقی خارج میشود و سطوح مورد نظر را از گرد و غبار تمیز می نماید.

جارو برقی کم صدا تک موتوره هتلی دارای موتوری پرقدرت با توان ۲۰۰۰ وات می باشد. این جاروبرقی مجهز به فیلتری است که از ورود ذرات گرد و غبار به قسمت موتور و از آسیب به موتور دستگاه جلوگیری می کند. لوله تلسکوپی دستگاه قابلیت جمع شدن و تنظیم اندازه دارد و لوله خرطومی دستگاه با قابلیت انعطاف پذیری بالا استفاده کاربر از اتصالات دستگاه را آسان میسازد. از آن جایی که مصرف کنندگان جاروبرقی بیشتر کارکنان هتل می باشند، وزن و ابعاد دستگاه اهمیت بسیاری دارد. چرا که باید اتاق های مختلفی را در یک زمان تمیز کنند. از این رو، این جاروبرقی بسیار سبک وزن می باشد و قابلیت حرکت و جابه جایی راحتی بر روی زمین برای افراد ایجاد می کند.

از این جاروبرقی، علاوه بر هتل ها، می توان در مکانهای اقامتی و ویلاها، کلینیک ها و رستوران ها و باشگاه های ورزشی نیز استفاده کرد. البته این دستگاه برای فضاهای کوچک طراحی شده و مناسب است.

کاربرد جاروبرقی سایلنت هتلی
جاروبرقی سایلنت هتلی دستگاهی کاربردی برای جمع آوری و تمیز کردن گرد و غبار و آلودگی های خشک از سطوح مختلف در هتل ها و مهمانسراها می باشد.

مهم نیست برای تمیز کردن چند اتاق یا چه متراژی می خواهید جاروی هتلی بخرید. اگر می خواهید مدلی بخرید که نیاز شما به عنوان یک هتل دار را برآورده سازد، جاروی هتلی انتخابی مناسب برای شما خواهد بود زیرا خرید جارو برقی حرفه ای برای تجارت شما سود بیشتری دارد.

مشخصات دستگاه

قدرت مکش بالا
کم صدا
کیفیت بالا
وزن، ابعاد و ظاهری مناسب برای استفاده در هتل ها
در رنگ های مختلف نارنجی، آبی، طوسی، قرمز
گنجایش مخزن ۱۵ لیتری و قطر ۳۸ سانتی متری
دارای بدنه مقاوم با رنگ الکترو استاتیک ضد خش
کابل برق استاندارد و مقاوم برای استفاده در اتاق ها، راهروها، لابی و بخش های دیگر هتل
دارای چرخ گردان ۳۶۰ درجه
دارای خرطومی با کیفیت و انعطاف پذیری عالی
دارای پروانه خنک کننده مستقل الکتروموتور
دارای سیستم فوت زن (دمنده)
مجهز به دو فیلتر و میکروفیلتر


نحوه ی کارکرد جاروبرقی سطلی هتلی
اپراتور به راحتی می تواند دستگاه جاروبرقی هتلی را حمل کند و از اتاقی به اتاق دیگر برود. زیرا این جاروبرقی بسیار سبک می باشد و امکان جابه جایی آسان را فراهم می کند.کلید این دستگاه دو دور میباشد که کاربر میتواند از دستگاه در دو حالت با مکش متوسط و حالت مکش بالا استفاده نماید.پس از روشن نمودن دستگاه و مکش ضایعات؛ ضایعات در قسمت کف سطل جمع آوری می شوند و فیلتر و کیسه دستگاه هرگونه گرد و غبار را جذب مینمایند و هیچ ضایعاتی وارد موتور دستگاه نمی شود.

تفاوت بین جاروبرقی هتلی با جاروبرقی خانگی
جاروبرقی هتلی نسبت به جاروبرقی خانگی دارای قدرت مکش بالاتری دارد. همچنین در یک بار نظافت، مدت زمان بیشتری می توان از جاروبرقی هتلی استفاده کردو قدرت موتور جاروبرقی سایلنت هتلی نسبت به جاروبرقی خانگی بیشتر است. با جاروبرقی هتلی به راحتی می توان به نظافت اتاق ها، راهروها، لابی و بخش های دیگر هتل پرداخت. استفاده از این جاروبرقی به دلیل نوع کاربری سبب صرفه جویی در وقت، هزینه و نیروی انسانی در هتل ها می گردد. از آنجاییکه رفت و آمد در یک هتل به مراتب بیشتر از یک خانه است بنابراین جاروبرقی هتلی این امکان را فراهم می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید به تمام امور نظافتی بپردازید.

ما در تولید جارو برقی های نیمه صنعتی و صنعتی با به کار گیری آخرین تکنولوژی روز جهان و همکاری با ماهر ترین مهندسین ایرانی همیشه یک گام از سایر محصولات ایرانی و حتی وارداتی جلوتر بوده ایم .این محصول که دارای 1 موتور 1600 وات پر قدرت با عملکرد جمع آوری خاک است از قدرت مکش بالایی برخوردار است و در عین حال به شدت کم صدا میباشد و مناسبترین انتخاب برای استفاده در منازل ,ویلاها , هتل ها و اماکن اقامتی می باشد. مخزن این دستگاه با داشتن رنگ الکترواستاتیک هم باعث عمر طولانی تر و مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی شده و هم خاصیت ضد خش بودن را به بدنه دستگاه میدهد.همچنین طراحی زیبا و ابعاد کوچک جاروبرقی هتلی البرز آن را از سایر محصولات متمایز میکند.میکروفیلتر و فیلتر استفاده شده در این دستگاه مانع از ورود هرگونه درات ریز و درشت جمع آوری شده به داخل موتور جاروبرقی میشوند که باعث عملکرد بهتر دستگاه و عمر طولانی تر کارکرد دستگاه میشوند.در قسمت بالایی این دستگاه یک پریز قرار دارد که میتوان همزمان با استفاده از دستگاه از یک وسیله برقی دیگر نیز استفاده نمود.همچنین قسمت فوتزن یا دمنده دستگاه برای مکان هایی می باشد که دسترسی به آنها سخت است و با فشار هوای خروجی از جاروبرقی میتوان قسمت های مورد نظر را از گرد و خاک پاک نمود.این کالا دارای استاندارد ملی ایران می باشند.

 
مشخصات اصلی
ابعاد: 38*38*55 سانتی‌متر
وزن: 12 کیلوگرم
جنس بدنه: فلز
توان: 2000 وات
ولتاژ ورودی: 220 ولت
تعداد موتور: یک عدد
میزان فشار مکش هوا: 21 بار
ظرفیت مخزن اصلی: 15 لیتر
قابلیت جمع کردن آب: ندارد
پایه‌ی چرخ‌دار: دارد
جنس چرخ: پلاستیک
فیلتر: دارد
نوع فیلتر: فیلتر کاغذی 3 لایه مخصوص
قابلیت شستشوی فیلتر: ندارد
دستگیره جهت جابجایی: دارد
لوله تلسکوپی: دارد
حداکثر طول لوله: 90 سانتی‌متر
طول شلنگ: 1.80 متر
طول کابل برق: 5 متر
میزان صدای تولیدی: 70 دسی‌بل
اقلام همراه
لوله تلسکوپی
برس خاک
گوشه گیر
مبل پاک کن
خرطومی 1.80 متر با دوسر کوبلینگ
سایر توضیحات: این محصول مناسب استفاده در ویلا ها و هتل ها و اقامتگاه ها و خوابگاه ها و... می باشد.
شناسه کالا: H-3500
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    550*380*380 سانتیمتر
  • حداکثر قدرت
    2000 وات
  • قدرت مکش
    21000 میلی متر اب
  • حجم مخزن زباله
    15 لیتر
  • قطر لوله ها
    5 سانتی متر
  • طول کابل
    5 متر
  • طول لوله خرطومی
    90 متر
  • وزن
    12 کیلوگرم
  • ولتاژ- فرکانس
    220 ولت- هرتز
  • تعداد موتور
    1 عدد
  • میزان صدا
    70 دسیبل
  • لوازم همراه دستگاه
    گوشه گیر , مبل پاک کن
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز