اشتراک گذاری

واکس زن

دستگاه براق کننده کفش آپارتمانی شوشاینر تک شیر مدل PH00

VN-22110
کارکرد: اتوماتیک
تعداد برس: 2 عدد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,796,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,796,000

تماس با تامین کننده
جاروبرقی سازه البرز
جاروبرقی سازه البرز
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه براق کننده کفش آپارتمانی شوشاینر تک شیر مدل PH00

ماهیت دستگاه براق کننده کفش آپارتمانی شوشاینر

ما مشتاق برطرف کردن نیازهای روزمره شما هستیم، بنابراین شما با دستگاه براق کننده کفش آپارتمانی همیشه ظاهر کامل تر و اعتماد به نفس بیشتری >خواهید داشت. تمیز بودن کفش یکی از مهم ترین نشانه های شخصیت و نظافت فردی به شمار می رود. دستگاه براق کننده کفش آپارتمانی شوشاینر در زمان، پول و هزینه های تمیز کردن صرفه جویی می کنند. دستگاه های براق کننده کفش آپارتمانی برای مراقبت از انواع کفش ها، ایده آل برای منزل، آپارتمان ها و مناطق مسکونی طراحی شده اند. شوشاینر برای کفش های چرمی و ورزشی مناسب است. این دستگاه برای نظاوت عمومی استفاده می شود و مناسب انواع کفش اسپرت، مجلسی و کالج می باشد.

ویژگی های دستگاه

دارای فیوز الکتریکی جهت جلوگیری از سوختن الکتروموتور می باشد
دارای قطع کن اتوماتیک دستگاه قابل تنظیم از 5 الی 30 ثانیه
دارای 1 مخزن مایع براق کننده
دارای استاندارد ملی ایران
کاربرد: رستوران، ویلا، آپارتمان

کاربرد و کارایی

دستگاه واکس زن برقی خانگی دارای کابین فلزی با رنگ الکترواستاتیک است که ضد خش می باشد. موتور و استاتور و رتور آن ساخت ایران می باشد و دارای مخزن مایع براق کننده است که مجهز به سیستم کنترل خروج مایع نیز است. همچنین در تولید این شوشاینر کفش خانگی از فیوز الکتریکی به منظور جلوگیری از سوختن الکتروموتور استفاده شده است. اصولا دستگاه واکس زن برقی خانگی با قرار گرفتن پا بر روی آن شروع به کار می کند و به راحتی به یک پریز ۲۲۰ ولتی متصل می شود. برای ایسادگی ایمن دستگاه شوشاینر خانگی معمولا دارای وزن زیادی هستند. دستگاه براق کننده کفش دارای نگهدارنده پولیش قابل تعویض است.
این دستگاه دارای ۲ عدد برس مشکی و قهوه ای است. برس کفش از قلم موی با کیفیت، نرم و الاستیک ساخته شده است و هیچ گونه صدمه ای به کفش نمی رساند و به شما اجازه می دهد سطح کفش کاملاً صاف و یکنواخت و شفافی داشته باشید. تنها چند دقیقه طول خواهد کشید تا کفش شما، عاری از گرد و غبار و کثیفی گردد و پولیش زه شود. دستگاه واکس زن برقی خانگی دارای قطع کن اتوماتیک است که در هر ۶۰ ثانیه دستگاه قطع می گردد و از ۵ الی ۳۰ ثانیه قابل تنظیم می باشد. این براق کننده کفش آپارتمانی دارای ۶ ماه ضمانت موتور و قطعات الکتریکی است تا خریداران گرامی از خرید خود اطمینان خاطر داشته باشند.

غالبا افراد برای تمیز کردن کفش های خود از واکس‌های قدیمی نفتی و پارافین رنگی و دستمال استفاده می کنند. این امر سبب می شود تا کفش های شما زودتر خراب گردند و طول عمر آنها کاهش می یابد. همچنین ظاهر کفش های شما به زودی تغییر می کنند و دیگر شبیه به روز اولی که آنها را خریداری کردید نیست. شاید در اماکن عمومی از شوشاینر استفاده کرده باشید و تفاوت آن را با سایر براق کننده های کفش احساس کرده باشید. باید به این نکته توجه کرد که واکس بی رنگ فاقد پارافین می باشد. مهم نیست کفش شما چه رنگی است براق کننده کفش آپارتمانی کفش های شما را در چند ثلنیه تمیز و براق می کند. بنابراین، واکس زدن و براق کردن کفش به روش سنتی و قدیمی را کنار بگذارید و به فکر یک دستگاه واکس زن جدید باشید.

همانطور که از نام این دستگاه پیدا است در مجتمع های مسکونی، منازل، آپارتمان ها، رستوران ها، مغازه های محلی، شرکت های کوچک و ویلا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای خرید شوشاینر آپارتمانی
اندازه کوچک و مناسب
بدون صدا
طراحی زیبا
حمل آسان
صرفه جویی در زمان
تمیز کردن کفش بدون دخالت دست ها
بدون انتشار بو و گرد و غبار
واکس بی رنگ
واکس زدن کفش بدون محدودیت رنگ و جنس کفش ها

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    800*650*400 سانتیمتر
  • ولتاژ
    220 ولت
  • کارکرد
    اتوماتیک
  • تعداد برس
    2 عدد
  • تعداد مخزن
    1 عدد
  • ظرفیت مخزن
    0.5 لیتر
  • وزن
    27 کیلوگرم
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز