اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

کندانسور برقی سایز 8 دو فن مدل 22244

VN-22244
نوع کندانسور: برقی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,800,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,800,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات کندانسور برقی سایز 8 دو فن مدل 22244

کاربرد و کارایی

کندانسور برقی سایز 8 لیتری دارای 2 عدد فن، یک تجهیزات الحاقی برای دستگاه‌های تقطیر و گلاب گیری است که وظیفه اش تبدیل بخار تولید شده توسط دستگاه گلاب گیری به مایع و عرق نهایی است. درواقع این دستگاه یک نوع مبدل حرارتی محسوب می‌شود که میعان را سرعت می بخشد و باعث خنک نگه داشته شدن دستگاه تقطر و دفع حرارت اضافه‌ در پروسه تبخیر می شود و امکان فرایند تقطیر و تولید عرقیات گیاهی در حد وسیع و کارگاهی را به شما می دهد. کندانسور برقی مذکور یک وسیله جانبی بسیار ضروری برای دستگا‌ه‌ های گلاب گیری صنعتی و کارگاهی است که به کمک آن می توانید تمامی عرقیات گیاهی و گلاب های فصلی را تولید کنید.

کندانسورهای تقطیر برقی معمولا در 3 سایز کوچک، متوسط و بزرگ ساخته می شوند که به ترتیب مناسب دستگاه تقطیر های با ظرفیت حداکثر 30، 70 و 150 لیتر هستند. این دستگاه خنک کننده برقی تقطیر نیز دارای حجم مخزن مناسبی است که می تواند بخار خارج شده از دستگاه های گلاب گیری تا حجم 100 لیتر و بیشتر را هم سرد و عصاره گیری کنند. یک شبکه از لوله های مسی موازی هم به این دستگاه‌ کمک می کند تا باد فن این کندانسور تقطیر را از میان شبکه بندی منظمی عبور بدهد و حرارت بخار تولید شده در حین تقطیر را گرفته و محصول نهایی را  به مایع تبدیل کنند تا فرآیند عرق گیری یا تقطیر انجام شود.



 

ماهیت دستگاه

این کندانسور برقی از یک فن یا پنکه قدرتمند و متناسب با سایز دستگاه و یک شبکه از لوله های مسی موازی هم تشکیل شده و برای انجام عملیات سرد‌سازی سیال به آب نیاز ندازد. زمانی که بخار از این لوله ها عبور داده می شود،  فن مکنده مذکور با توان 750 وات هوا را به سرعت در لوله ها به جریان می اندازد و سبب خنک شدن بخار می شود.  نتیجه این کار تبدیل بخار به مایع است. در نهایت پس از تبدیل بخار موجود در لوله ها به عصاره یا مایع، این محصول از قسمت پایینی این کندانسور برقی تقطیر خارج می شود. برق مصرفی دستگاه نیز 220 ولت است.

این دستگاه هدر رفت آب ندارد و نسبت به مدل آبی آن بسیار به صرفه تر و مناسب تر است. کندانسور برقی سایز  8 لیتری در اصل یک دستگاه کاملا مکانیزه با بازدهی بالاست که کار با آن نیز بسیار ساده است و تمامی پروسه مذکور را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. یعنی برای کنترل  فرآیند به حضور اپراتور در کنار دستگاه نیازی نخواهد بود. البته حتما پیش از کار باید از ایمن بودن اتصالات دستگاه اطمینان پیدا کنید.

ویژگی کالا

دستگاه همچنین مجهز به دیمربرای تنظیم دور فن الکتروژن مکنده و درجه خنک کنندگی فن است و با تمام گازهای فریونی سازگاری دارد. ضمن اینکه دستگاه دارای حفاظ و چهار طرف ورق گالوانیزه و قسمت جلو پره آلومنیومی نیز هست. ابعاد دستگاه نیز 30 سانتی متر در 30 سانتی متر است.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کندانسور
    برقی
  • ابعاد
    30*30 سانتی متر
  • قطر لوله
    10 میلی متر
  • متراژ لوله مسی
    7.5 متر
  • تعداد فن
    2 عدد
  • توان فن
    750 وات
  • توضیحات
    مناسب برای مخزن تقطیر 1۰۰ لیتر
  • قابلیت تنظیم فن
    دارد
  • جنس پروانه فن
    فلزی
  • گارانتی
    1 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز