اشتراک گذاری

گریدر پشت تراکتوری

لولر 8 و 9 متری سنگین با تیغه 4 و 5 متر جک هیدرولیک کد2433

VN-22309
5 (از 1 نظر)
عرض تیغه: 400-500 سانتیمتر
میزان چرخش : 180 درجه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

175,000,000 - 213,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

175,000,000 - 213,000,000

تماس با تامین کننده
خیش ساز صنعت خراسان
خیش ساز صنعت خراسان
تولید کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات لولر 8 و 9 متری سنگین با تیغه 4 و 5 متر جک هیدرولیک کد2433

لولر کشاورزی یا لندلولر ابزاری است برای تسطیح زمین های کشاورزی که به نام های لندلولر، گریدر تراکتوری، همسطح کننده، زمین صاف کن و ماله هم معروف است. حداقل اجزاء تشکیل دهنده ان شامل شاسی اصلی، تیغه(باکت یا بیل)، کرسی (که تیغه به ان متصل می گردد) و تنظیم کننده های ارتفاع تیغه هستند.

کشت گندم در اکثر مناطق کشور ما به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود. یعنی از اولین مرحله خاکورزی و استفاده از گاوآهن تا آخرین مرحله که استفاده از بذرپاش یا کارنده می باشد تماما به صورت مکانیزه و با استفاده از ادوات و تراکتور صورت می گیرد. در کشت سنتی و مرسوم و معمولا آبی گندم به طور خلاصه باید گفت که ترتیب استفاده از ادوات بدین صورت می باشد. ابتدا گاوآهن شخم می زند و علف های هرز را نابود می کند، سپس دیسک کلوخ ها را خرد می کند، بعد از آن این دستگاه زمین را تسطیح و صاف می کند. بعد از لولر، بذر پاشی صورت می گیرد و بعد از آن فاروئر، در زمین جوی هایی ایجاد می کند تا برای آبیاری، آماده شود.

از لولر کشاورزی بنوان علاوه بر همسطح کردن پستی و بلندی های زمین، برای شیب بندی زمین و همچنین برف روبی نیز استفاده می گردد.  در مناطقی که از آبیاری سطحی استفاده می شود و آب باید بدون مانع روی سطح زمین حرکت کند، تسطیح زمین یکی از عملیات ضروری برای زراعت محصولات محسوب می شود. در مزراع دیم، همین طور در مزارعی که به صورت قطره ای یا بارانی آبیاری می شوند نیازی به لولرزنی نمی باشد. این دستگاه اسامی مختلفی مثل لندلولر، تیغه صاف کن و … دارند.

این ادوات در انواع مختلفی تولید می گردند که می توان با دیدگاههای مختلف ان را دسته بندی کرد.به عنوان مثال از نظر اتصال به تراکتور به گروه های سوار، نیمه سوار و کششی تقسیم می شود. نوع سوار همان بیل صاف کن می باشد که بیشتر در باغات کاربرد دارد. لولر کشاورزی بنوان از نوع کششی می باشد که انواع متداول هم به همین شکل هستند و دارای یک شاسی طویل که به وسیله دو یا چند چرخ حمل می شوند. در قسمت میانی این شاسی، تیغه ی تسطیح کننده ای تعبیه شده است. لبه تیغه تسطیح کن باید طوری تنظیم شوند که محلی بلند از زمین را بریده و قبل از رسیدن به محل بلند دیگر، خاک بریده شده را در قسمت های گود و پست زمین بریزد. در این ادوات برای تغییر عمق کار تیغه و یا تغییر میزان برداشت خاک، از دو سیستم مکانیکی یا دستی و هیدرولیکی استفاده می شود. در لولر کشاورزی هیدرولیک بنوان برای تغییر عمق کار تیغه و لولر، از سیستم هیدرولیکی انتخاب شده است تا سهولت بیشتری برای اپراتور داشته باشد. بدین ترتیب که توان هیدرولیکی یک جک را باز و بسته می کند و این جک به محور چرخ های عقب لولر متصل است که چرخ را بالا و پایین میبرد و عمق را زیاد و کم می کند.

تسطیح زمین در مزرعه معمولا بعد از دیسک زنی انجام می شود. در یک زمین حداقل دوبار لولرزنی انجام می شود. الگوی کاری برای بار اول باید عمود بر جهت آبیاری باشد. در مرتبه دوم، هم جهت با آبیاری و جهت حرکت آب در مزرعه انجام شود. البته این الگوی کاری بیشتر برای کاربران مبتدی کاربرد دارد و کاربران حرفه ای، حرکت خود را براساس پستی و بلندی های زمین تنظیم می کنند. به این صورت که خاک را از قسمت های مرتفع زمین به جاهای پست آن منتقل می کنند. در این روش ممکن است جاهایی از زمین ۲ یا ۳ مرتبه و حتی بیشتر لولر عبور کند و در جاهایی باشد که حتی یکبار هم عبور نکند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • عرض تیغه
    400-500 سانتیمتر
  • وزن
    1300 کیلوگرم
  • میزان چرخش
    180 درجه
  • سایر توضیحات
    دارای 18 ماه گارانتی
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
یوسف عیدک زاده / 16 مرداد 1400 09:46
یکی از تیغه هاش یک خورده کج شد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز