اشتراک گذاری

دیسک کشاورزی

دیسک آفست سنگین 24 تا 32 پره 24 اینچ ترک لاستیک پهن کد 3405

VN-22568
چرخ: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

327,000,000 - 495,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

327,000,000 - 495,000,000

تماس با تامین کننده
خیش ساز صنعت خراسان
خیش ساز صنعت خراسان
تولید کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دیسک آفست سنگین 24 تا 32 پره 24 اینچ ترک لاستیک پهن کد 3405

دیسک آفست کششی ۳۲ پره ۲۴ اینچ خیش ساز صنعت خراسان جزء سنگین ترین دیسک ها در بین دیسک های کشاورزی می باشد که توان بالایی برای کشش نیاز دارند. دیسک سنگین یعنی دیسکی که هم دارای وزن بالایی است و هم تعداد پره های دیسک زیاد است و هم قطر هر پره بالاست. دیسک های سنگین می توانند تا حدودی برای خاکورزی اولیه و شخم هم مورد استفاده قرار بگیرند ولی خاک را مثل گاوآهن برگرداندار به طور کامل معکوس نمی کنند ضمن آنکه عمق کاری کمی هم دارند که در نمونه های سنگین بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر می باشد.

دیسک آفست کششی ۳۲ پره ۲۴ اینچ خیش ساز صنعت خراسان به صورت آفست کششی است که به مالبند تراکتور متصل می شود. دیسک های افست سنگین برای زمین های بزرگ هم به کار می روند چون به شعاع دور زدن بالایی احتیاج دارند. قطر هر پره در این دیسک ۲۴ اینچ معادل ۶۰ سانتی متر می باشد، جنس پره ها یا بشقاب های دیسک از فولاد ضد سایش می باشد که دوام و سختی بالایی در خاک دارد، همچنین از عمق کاری ۲۰ سانتی متر بر خوردار است.

دیسک افست کششی ۳۲ پره ۲۴ اینچ خیش ساز صنعت خراسان از شاسی های محکمی و با ابعاد سنگینی تولید شده است. شاسی اصلی دیسک از قوطی با ابعاد ۱۲۰*۱۲۰ و شاسی پره ها از ۸۰*۸۰*۶ می باشد تا دوام بالایی در کار دارا باشند. همچنین دارای ۸ عدد یاتاقان می باشد که باید به طور مرتب گریسکاری شوند. این دیسک دارای چرخ می باشد که با استفاده از جک هیدرولیک بالا و پایین می شود و از آن می توان برای حمل و نقل در بین مزارع و تنظیم عمق خاکورزی استفاده نمود.

قیمت دیسک آفست کششی ۳۲ پره ۲۴ اینچ خیش ساز صنعت خراسان در سایت تخصصی بنوان بسیار مناسب درج شده است تا کشاورزان و بهره برداران عزیز علاوه بر خرید یک دیسک با کیفیت نسبت به قیمت هم اطمینان کامل داشته باشند و از خرید دیسک آفست کششی ۳۲ پره ۲۴ اینچ خیش ساز صنعت خراسان رضایت داشته باشند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • چرخ
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز