اشتراک گذاری

دیسک کشاورزی

دیسک آفست نیمه سنگین 24تا 36 پره 22 اینچ ترک یاتاقان جفت کد 4111

VN-22576
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

279,000,000 - 413,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

279,000,000 - 413,000,000

تماس با تامین کننده
خیش ساز صنعت خراسان
خیش ساز صنعت خراسان
تولید کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات دیسک آفست نیمه سنگین 24تا 36 پره 22 اینچ ترک یاتاقان جفت کد 4111

دیسک آفست کششی ۳۲ پره ۲۲ اینچ خیش ساز صنعت خراسان

دیسک ها به عنوان یک از مهمترین ادوات خاکورزی است که به طور عمده برای خاکورزی ثانویه استفاده می شود. مهمترین اجزای دیسک شامل شاسی اصلی، شاسی پره ها، محور پره ها، پره ها یا بشقاب های دیسک، یاتاقانها، فاصله اندازه ها، چرخ و جک و شیلنگ هیدرولیک می باشد. هممانطور که مشخص است دیسک قطعات زیادی دارند که از خیلی از ادوات خاکورزی بیشتر است و به همین دلیل هم نگهداری مهمتری داشته و هم قیمت بالاتری دارند. یکی از مهمترین نگهداری در دیسک ها، گریسکاری منظم یاتاقان ها می باشد که باعث عمر طولانی تر یاتاقان و بلبرینگ می شود.

دیسک آفست کششی ۳۲ پره ۲۲ اینچ خیش ساز صنعت خراسان یکی از دیسک های نیمه سنگین می باشد که به صورت کششی و به مالبند تراکتور متصل می شود. دیسک های آفست معمولا دیسک های سنگین تری از دیسک های تاندوم می باشند که عمق کاری بیشتر داشته و به توان بالاتری هم نیاز دارند. شاسی اصلی این دیسک از قوطی صنعتی با ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ استفاده شده تا استحکام بالایی در خاک داشته باشد. از وسط گره های دیسک محور فولادی چهار گوشه ای با ابعاد ۳۰*۳۰ عبور می کند که هر گروه از دیسک ها را هم هماهنگ می کند. دیسک افست کششی ۳۲ پره ۲۲ اینچ خیش ساز صنعت خراسان با بشقاب های با قطر ۲۲ اینچ یا ۵۵ سانتی متر است که نسبت به ۲۰ اینچی، عمیق تر کار می کنند. جنس دیسک ها برای اینکه سخت بوده و دوام بالایی در خاک سنگین داشته باشند از فولاد ضد سایش و ساخت کشور ترکیه می باشد. این دیسک دارای چرخ و جک و شیلنگ هیدرولیک می باشد که برای تنظیم عمق کاری و حمل و نقل دیسک استفاده می شود.

در فروشگاه اینترنتی ادوات کشاورزی بنوان می توانید با توجه به قیمت دیسک آفست کششی ۳۲ پره ۲۲ اینچ خیش ساز صنعت خراسان که بسیار به صرفه و مناسب برای بهره برداران محترم در نظر گرفته شده است نسبت به خرید دیسک آفست کششی ۳۲ پره ۲۲ اینچ خیش ساز صنعت خراسان اقدام کنید تا برای شما ارسال شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز