اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

کندانسور برقی درجه 1 سایز 4

VN-22593
نوع کندانسور: برقی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,550,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,550,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 10 الی 15 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کندانسور برقی درجه 1 سایز 4

کندانسور یا معادل آن «چگالنده» همانطور که از نام آن مشخص است برای تبدیل حالت ماده از گاز به مایع در سیکل‌های تبرید مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این سیستم، گاز گرم و پرفشار خروجی از کمپرسور وارد لوله‌های کندانسور می‌شود و گرمای خود را از دست می‌دهد و درنهایت به مایع تبدیل می‌شود. 

کاربرد کندانسور
کندانسورها دستگاه های جانبی هستند که در کنار سایر دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. کندانسور برقی در کنار دستگاه عرق گیری هم استفاده می شود. در واقع این دستگاه یک نوع مبدل حرارتی محسوب می شود که میعان را سرعت بخشیده و باعث خنک نگه داشته شدن دستگاه تقطیر و دفع حرارت اضافه در پروسه تبخیر می شود و امکان فرایند تقطیر و تولید عرقیجات گیاهی در حد وسیع و کارگاهی را به شما می دهد و به کمک آن می توانید تمامی عرقیجات گیاهی و گلاب های فصلی را تولید کنید.

مشخصات دستگاه 
کندانسورهای تقطیر سایز 4، برقی می باشند. کندانسورهای برقی یکی از گزینه های صنعت تقطیر خانگی بوده که نیازی به مصرف آب ندارد. که با توجه به شرایط کم آبی کشور از هدر رفت آب جلوگیری می کند. 
عملکرد کندانسور به این صورت است که از قسمت بالایی کندانسور برقی، بخار حاصل از دستگاه تقطیر وارد لوله مسی شده و از قسمت پایینی آن مایع با دمای حدود 25-27 درجه خارج می شود. کندانسور برقی درجه 1 سایز4 برای 50 لیتر مایع مناسب می باشد. 

در کندانسورها، فن با شدت شروع به کار کرده و هوا را از سمت لوله های مسی به سمت خود می کشد و با وجود فن های موجود در اطراف لوله مسی بخار با شدت بالا تبدیل به مایع می گردد.در سایز 4 این کندانسورها تعداد 16 الی 17 ردیف لوله مسی به کار رفته است. عرض این دستگاه 22 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 25 سانتی متر است. 

در کندانسورهای فوق از فن با پره های فلزی استفاده شده است. فن به کار رفته شده در دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و به دلیل اطمینان  تولید کننده از کیفیت بالای فن به کار رفته شده در دستگاه، فن های کندانسورها دارای 18 ماه ضمانت هستند که این مساله به مصرف کننده نیز جهت خرید اطمینان بیشتری می دهد.
از مهمترین ویژگی های دیگر کندانسورهای برقی استیل کریمی می توان به وجود دیمر کنترل دور فن اشاره کرد. وجود دیمر باعث می شود که دور فن قابل کنترل و تنظیم باشد که متعاقبا کار را راحت تر کرده و پروسه قابل کنترل تر خواهد شد. 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کندانسور
    برقی
  • ابعاد
    2.2*2.5 سانتی متر
  • منبع حرارت
    برقی
  • دیمر
    دارد
  • تعداد فن
    1 عدد
  • قابلیت تنظیم فن
    دارد
  • جنس پروانه فن
    فلزی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز