اشتراک گذاری

تیلر کولتیواتور

دستگاه تیلر کلتیواتور استارتی WM1100-AE

VN-22632
ابعاد دستگاه: 78*57*105 سانتی متر
نوع سوخت مصرفی: دیزلی
نوع موتور: دیزلی
قدرت موتور: 7 اسب بخار
انتقال قدرت: گیربکسی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تیلر کلتیواتور استارتی WM1100-AE

دستگاه تیلر کلتیواتور استارتی WM1100-AE که سوخت مصرفی آن دیزلی می باشد ابعادی به اندازه  78*57*105 سانتی متر دارد و موتور آن ۷ اسب بخار قدرت دارد. موتور دستگاه تیلر کلتیواتور استارتی مدل WM1100-AE  دیزلی می باشد و مخزن سوخت آن ۳.۵ لیتر ظرفیت دارد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی در رابطه با دستگاه تیلر کلتیواتور استارتی WM1100-AE و خصوصیات آن خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در مورد این دستگاه افزایش دهید.

دستگاه تیلر کلتیواتور استارتی WM1100-AE 

شروع به کار دستگاه تیلر کلتیواتور استارتی مدل WM1100-AE به حالت استارت می باشد و تعداد ۳ دنده در آن وجود دارد که ۲ مورد آن در جلوی دستگاه و‌ یک مورد در عقب آن قرار دارد. گیربکس این دستگاه دنده ای می باشد و انتقال قدرت آن نیز به صورت گیربکسی می باشد. عرض تیغه شخم زنی دستگاه تیلر کلتیواتور استارتی مدل WM1100-AE به اندازه ۱.۱ متر می باشد. با ورود به سایت ویترین نت نمودار قیمت دستگاه را می توانید مشاهده کنید و برای خرید آن تصمیم گیری نمایید.

 

خرید دستگاه تیلر کلتیواتور استارتی
برای خرید دستگاه تیلر کلتیواتور استارتی WM1100-AE به صورت آنلاین می توانید اقدام کنید. از هر کجای ایران که باشید و در هر ساعتی از شبانه روز قادر به ورود به سایت ویترین نت و مشاهده جزییات این دستگاه خواهید بود. مشاوره تلفنی به منظور راهنمایی مشتری قرار داده شده است تا مشتری مشاوره های لازم را دریافت کند و اطلاعات کافی از دستگاه به دست آورد. کار با دستگاه راحت می‌ باشد و از قدرت خوبی برخوردار است. در صورتی که قصد خرید و آگاهی از قیمت دستگاه تیلر کلتیواتور استارتی را دارید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید. 

موتور دیزلی ابن دستگاه به خوبی کار می کند و راندمان بالایی دارد. اگر به دنبال راهی مناسب برای خاک ورزی باغات خود هستید خرید دستگاه تیلر کلتیواتور استارتی مدل WM1100-AE بهترین انتخاب خواهد بود. از آنجایی که منابع آبی با محدودیت همراه هستند استفاده از این دستگاه پیشنهاد خواهد شد تا بهترین استفاده را از باغات خود داشته باشید. قیمت دستگاه تیلر کلتیواتور نیز با توجه به قدرت و استفاده ای که دارد مناسب در نظر گرفته شده است.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    78*57*105 سانتی متر
  • نوع موتور
    دیزلی
  • قدرت موتور
    7 اسب بخار
  • نوع سوخت مصرفی
    دیزلی
  • ظرفیت مخزن سوخت
    3.5 لیتر
  • نحوه شروع کار
    استارت
  • تعداد دنده
    3
  • گیربکس
    دنده ای
  • انتقال قدرت
    گیربکسی
  • عرض تیغه شخم زنی
    1.1 متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز