اشتراک گذاری

تیلر کولتیواتور

دستگاه تیلر تراکتور دوچرخ 615LMAX-KM178

VN-22647
نوع موتور: دیزلی
قدرت موتور: 9 اسب بخار
نوع سوخت مصرفی: دیزلی
نحوه شروع کار: هندل
گیربکس: دنده ای
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تیلر تراکتور دوچرخ 615LMAX-KM178

دستگاه تیلر تراکتور دو چرخ یکی از ابزارات مهم و کاربردی در صنعت کشاورزی محسوب می شود. این وسیله جایگزین مناسب تراکتور در شالیزارها و زمین های خیس می باشد.دستگاه تیلر تراکتور دوچرخ 615LMAX-KM178 سبک، کوچک و ارزان است از این رو در بسیاری از باغات و زمین های کشاورزی کوچک از این وسیله استفاده می شود.

معرفی دستگاه تیلر تراکتور دوچرخ  615LMAX-KM178

دستگاه تیلر تراکتور دوچرخ یک نمونه ای از تراکتور در سایز کوچک می باشد که مجهز به دو چرخ متحرک است. طراحی این دستگاه ترکیبی از موتورسیکلت و تراکتور می باشد برخی از انواع تیلر ها جایگاهی برای نشستن راننده دارند برخی دیگر دسته هایی دارند که راننده آن را می گیرد و با آن حرکت می کند. دستگاه تیلر تراکتور دوچرخ برای کاهش هزینه ها و عملکرد بهتر در کشاورزی طراحی و تولید شد. قدرت موتور دستگاه تیلر تراکتور دوچرخ 615LMAX-KM178 در حدود 9 اسب بخار است و سوخت آن نیز دیزلی می باشد و مجهز به تیغه ی شخم زنی و درو است این دستگاه وزن کمی دارد و در حدود 93 کیلو گرم است. انواع تیلر تراکتورها براساس نوع موتور به دو دسته ی دیزلی و بنزینی تقسیم می شوند، نوع دیزلی بیشتر مناسب زمین های کشاورزی بزرگ است اما نوع بنزینی برای باغ ها و مزارع کوچک به کار می رود. قبل از خرید تیلر مناسب زمین خود باید مساحت زمین را بررسی کنید و در نظر بگیرید که از تیلر خریداری شده چه انتظاراتی خواهید داشت.

 

دستگاه تیلر تراکتور دوچرخ 615LMAX-KM178

کاربرد تیلر تراکتور چیست؟

دستگاه تیلر تراکتور دوچرخ 615LMAX-KM178 برای خاک ورزی ثانویه و مخلوط کردن خاک ها، هوادهی لایه های سطحی و آماده سازی برای جذب آب و باران می باشد. تیلر تراکتور از میله ها، تیغه ها و دندانه هایی تشکیل شده است که برای هرس کردن علف های هرز کنار درختان و زمین ها نیز مناسب می باشد. تیلر تراکتورها قابلیت نصب ادوات مختلف را دارند و می توان به آن کولتیواتور نیز نصب کرد. فرمان تیلر تراکتورها به نحوی طراحی می شوند که به راحتی قابل تنظیم است به صورتی که راننده متناسب با قد خود می تواند ارتفاع فرمان را تغییر دهد حتی امکان چرخش فرمان نیز وجود دارد. با حرکت فرمان به قسمت های مختلف شرایطی فراهم می شود تا قسمت های شخم زده را لگد نکنید. تیلر کولتیواتورها به علت نداشتن چرخ به هنگام شخم زدن ارتعاشات زیادی را احساس می کنند اما تیلر تراکتورها به علت داشتن چرخ هایی در عقب دستگاه ارتعاشات کمتری را احساس می کنند.

تفاوت تیلر تراکتور و کولتیواتور

کولتیواتورها تیغه های مناسب برای عمل هوادهی دارند که جایگزین چرخ ها شده اند اما تیلر تراکتورها چرخ هایی در پشت دستگاه قرار داد و تیغه ها نیز در پشت دستگاه نصب شده است. تیلر تراکتورهای دو چرخ نسبت به کولتیواتورها قیمت بالاتری دارند از آن جایی که قدرت موتور تیلر تراکتورها بیشتر است از آن ها برای شخم زنی زمین هایی با مساحت بزرگ استفاده می شود اما کولتیواتورها را در زمین های کوچک و باغات با مساحت کم استفاده می کنند.

قیمت تیلر تراکتور
قیمت تیلر تراکتورها متناسب با نوسانات ارزی متغیر است شما می توانید این دستگاه را با قیمت مناسب از وب سایت ویترین نت خریداری کنید.قبل از خرید تیلر تراکتور حتما مشخصات آن را بررسی کنید هر دستگاهی مزایا و معایبی دارد و شما با توجه به مساحت زمین خود و انتظاراتی که از دستگاه دارید باید تیلر تراکتور مناسب خود را خریداری کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع موتور
    دیزلی
  • قدرت موتور
    9 اسب بخار
  • نوع سوخت مصرفی
    دیزلی
  • نحوه شروع کار
    هندل
  • تعداد دنده
    4
  • گیربکس
    دنده ای
  • انتقال قدرت
    گیربکسی
  • توان شخم زنی
    800 متر مربع در ساعت
  • توان درو
    2000 متر مربع در ساعت
  • عرض تیغه شخم زنی
    80 سانتی متر
  • عرض تیغه درو
    1.15 متر
  • برند دستگاه
    موتور KM178
  • وزن دستگاه
    93 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
شریف محمدی / 15 فروردین 1401
من خریدارهستم
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز