اشتراک گذاری

دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینک پک کابینی 50×35

VN-22651
ابعاد دستگاه: 100*65*140 سانتی متر
ابعاد فریم دوخت: 50*35 سانتی متر
حداکثر ارتفاع: 20 سانتی متر
حداکثر عرض رول: 60 سانتی متر
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه شیرینک پک کابینی 50×35

دستگاه شیرینگ پک کابینتی یکی از دستگاه هایی می باشد که محصولات را به خوبی تقسیم بندی می کند و وظیفه ی آن پک کردن محصولات در کنار یکدیگر می باشد. به صورتی که محصول در مقابل  عوامل خارجی اعم از گرد و خاک، اشعه آفتاب، حشرات موذی و... محافظت می شود.معمولا در کارخانه های بزرگ از دستگاه های  صنعتی و بزرگ استفاده می شود و عملیات شیرینگ کاملا به صورت ماشینی انجام می شود اما در دستگاه شیرینگ کابینتی بخشی از کار توسط دستگاه مربوطه و بخش ابتدایی کار توسط دست و نیروی کار انجام می گیرد.

معرفی دستگاه شیرینگ پک کابینتی 50×35

ابعاد دستگاه شیرینگ پک کابینتی در طول 140 سانتی متر، در عرض 65 سانتی متر و در ارتفاع 100 سانتی متر است. محدوده ی دوخت دستگاه در  طول 50 سانتی متر و در عرض 35 سانتی متر می باشد. این دستگاه قابل کار با ولتاژ برق خانگی می باشد. بدنه دستگاه از آهن ساخته شده است و در حدود 140 کیلوگرم وزن دارد از این دستگاه برای شیرینگ و بسته بندی محصولات کوچک استفاده می شود. روش کار به این صورت است که محصول را به روش دستی داخل غلاف شیرینک قرار می دهند سپس در کابین دستگاه شیرینگ باز می شود و بسته داخل شیرینگ قرار داده می شود. سپس دستگاه شروع به گرم شدن می کند آن گاه نایلون بر روی محصولات کشیده می شود و همراه با آن دستگاه شروع به دوخت می کند و محصول بسته بندی می شود.

دستگاه شیرینک پک کابینی 50×35

کاربرد دستگاه شیرینگ کابینتی 50×35 چیست؟

دستگاه شیرینگ پک کابینتی را برای بسته بندی محصولات به کار می برند و از فیلم پی وی سی برای بسته بندی آن استفاده می کنند. در واقع بر روی محصولات به کمک دستگاه شیرینگ سلفون و نایلون می پوشانند. برخی از ویژگی های دستگاه شیرینگ کابینتی عبارتند از:

·        قدرت دستگاه در حدود 3 تا 5/3 کیلو وات می باشد.

·        با این دستگاه می توان بین 200 تا 300 محصول را بسته بندی کرد

از این دستگاه می توان برای بسته بندی کتاب در چاپخانه ها، بسته بندی مواد غذایی در رستوران ها، بسته بندی لوازم بهداشتی در هتل ها و ... استفاده کرد.

مزایای دستگاه شیرینگ کابینتی چیست؟

با استفاده از دستگاه شیرینگ پک کابینتی می توان محصولات را در کنار هم بسته بندی کرد. بدین ترتیب محصولاتی که به علت شکل شان به خوبی در کنار هم قرار نمی گیرند به طور منظم در کنار هم قرار داده می شوند. نایلون هایی که بر روی محصولات کشیده می شود در برابر نفوذ رطوبت عایق خوبی هستند. در واقع می توان گفت شیرینک به نوعی محصولات غذایی را در برابر آلودگی ها محافظت می کند و علاوه بر این بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشند.

مکانیزم دستگاه شیرینگ کابینتی 50×35

بسته بندی با نایلون و سلفون بسیار ارزان با کیفیت و ساده می باشد زمانی که محصولات بسته بندی می شوند راحت تر هم حمل و نقل می شوند. زمانی که محصولات داخل دستگاه قرار داده می شوند بر اثر حرارتی که به نایلون وارد می شود نایلون حالت کششی پیدا می کند و به خوبی بر روی محصولات پوشیده می شود. پوشش یا نایلونی که برای محصولات در نظر گرفته می شود از جنس های مختلفی تولید می شود از این رو هر یک دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند به عنوان مثال نایلون های پلی اتیلن شفاف نیستند اما مقاومت بالایی در برابر پاره شدن دارند و از سوی دیگر نایلون های پی وی سی بسیار شفاف هستند اما به راحتی پاره می شوند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    100*65*140 سانتی متر
  • ابعاد فریم دوخت
    50*35 سانتی متر
  • حداکثر ارتفاع
    20 سانتی متر
  • حداکثر عرض رول
    60 سانتی متر
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ مصرفی
    220 ولت
  • ترموستات
    دارد
  • سرعت تولید
    300 بسته در ساعت
  • جنس بدنه
    آهن
  • نوع رنگ بدنه
    کوره ای
  • وزن دستگاه
    140 کیلوگرم
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز