اشتراک گذاری

علف زن

دستگاه علف زن دوشی VICTOR

VN-22657
نوع علفزن: دوشی
قدرت موتور: 1.74 اسب بخار
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه علف زن دوشی VICTOR

امروزه از دستگاه علف زن پشتی VICTOR به عنوان یک وسیله کاربردی و لازم برای کوتاه کردن چمن ها و علف ها نام برده می شود. این دستگاه مزیت های بالایی دارد که در کنار قیمت مناسبش، بسیار چشمگیر می باشند. تیغه های این دستگاه از آلیاژ فلزات ساخته شده اند و به هیچ عنوان به چمن ها آسیب نمی زنند.

مشخصات دستگاه علف زن پشتی VICTOR

دستگاه های علف زن یا چمن زن امروزه به عنوان وسایل ضروری برای افرادی که در خانه های خود حیاط های وسیع دارند نام برده می شود. دستگاه علف زن پشتی VICTOR یکی از مدل های رایج دستگاه علف زدن می باشد که استفاده بسیار راحت از آن موجب شده تا به یکی از مدل های کاربردی دستگاه چمن زن تبدیل شود. امروزه حتی بسیاری از نیرو های فعال شهرداری نیز از این مدل دستگاه برای کوتاه کردن و منظم کردن چمن های کنار خیابان ها استفاده می کنند.

این دستگاه بر پشت اپراتور مربوطه به وسیله دو بند قرار خواهد گرفت و اپراتور نیازی به حمل آن با دست ندارد، بلکه اپراتور دسته بلند آن را در دست خواهد گرفت و چمن ها را کوتاه می کند. این محصول ساخت کشور چین می باشد و موتور آن از نوع دو زمانه است. قدرت موتور این دستگاه برابر با 1.74 اسب بخار می باشد و حدود 9 کیلوگرم وزن دارد. این مدل از چمن زن در دسته دستگاه علف زن پشتی برند ویکتور قرار خواهد گرفت و نسبت به قیمتی که دارد، کارایی آن بسیار زیاد خواهد بود.

مزایا و معایب علف زن پشتی VICTOR

دستگاه علف زن پشتی VICTOR یک دستگاه برقی می باشد و مسلماً نسبت به چمن زن های دستی که موتور ندارند، سنگین وزن تر می باشد. اما برند ویکتور دو بند مخصوص برای این دستگاه قرار داده است تا مانند یه کوله پشتی بر روی کمر اپراتور قرار بگیرد تا وزن آن اذیت کننده نباشد. این دستگاه اندازه بسیار مناسبی دارد و حمل آن نیز بسیار راحت می باشد. عملکرد این دستگاه چمن زن نیز بسیار چشمگیر می باشد و می تواند چمن ها و علف ها با هر ارتفاعی را کاملا تمیز نماید.

یکی از بزرگ ترین مزیت های این دستگاه را می توان کوتاه کردن چمن ها به صورت کاملا یکدست و منظم دانست. همچنین این دستگاه موجب له شدن چمن ها نمی شود و مانند نمونه های دستی، کار کردن با آن خسته کننده و طاقت فرسا نیست. البته این دستگاه با صدا همراه است و در صورتی که موتور آن به صورت صحیح عمل نکند، موجب بروز آلودگی صورتی خواهد شد.

نکات مهم قبل از استفاده از دستگاه علف زن VICTOR

مهمترین نکته ای که قبل از استفاده از دستگاه علف زن پشتی VICTOR باید بدان توجه کنید، این است که ابتدا دفترچه راهنما این دستگاه را به طور کامل مطالعه کنید و با نحوه صحیح کار کردن با آن آشنا شوید. قبل از استفاده حتما میزان روغن و گاز دستگاه را چک کنید تا در سطح مناسب خود قرار داشته باشند.

میزان روغن این دستگاه چمن زنی پس از کار با آن باید تغییر کند و در غیر این صورت عملکرد آن دچار اختلال خواهد شد. به صورت استاندارد روغن این دستگاه پس از گذشت ۲۰ دقیقه کار بی وقفه باید تعویض گردد. توجه داشته باشید که قبل از استفاده تیغه های دستگاه را نیز چک کنید و از تیز بودن آن اطمینان خاطر حاصل نمایید تا سلامت چمن ها حفظ گردد.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع علفزن
    دوشی
  • قدرت موتور
    1.74 اسب بخار
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز