اشتراک گذاری

تسمه کش دستی

دستگاه تسمه کش دستی نامحدودکش بهمراه انبر

VN-22764
5 (از 2 نظر)
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,500,000 - 2,500,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,500,000 - 2,500,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تسمه کش دستی نامحدودکش بهمراه انبر

تسمه کش ها به دستگاه هایی گفته می شود که بیشتر در صنایع بسته بندی از آنها استفاده می شود و به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. یکی از انواع این دستگاه، دستگاه تسمه کش دستی نامحدودکش به همراه انبر می باشد که همانطور که از نام آن مشخص است در دسته ابزار و وسایل پرتابل قرار می گیرد. این دستگاه ها بر اساس نوع تسمه ای که در آنها استفاده می شود نیز به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. دستگاه های تسمه کش به دو نوع محدودکش و نامحدودکش نیز دسته بندی می شوند. شاید اگر بسته ای را به اداره پست برده باشید و نیاز به تسمه کش پیدا کنید، این دستگاه را در آنجا بتوانید از نزدیک ببینید.

دستگاه تسمه کش دستی

دستگاه تسمه کش دستی از جمله وسایل و ماشین آلات نیمه صنعتی محسوب می شود که حالتی پرتابل دارد و موارد استفاده بسیار مختلفی دارد که شاید اصلی ترین آن در صنعت بسته بندی باشد. نوع تسمه مورد استفاده در آنها ممکن است از جنس تسمه های فلزی و یا PP،PET باشند که در صنف ها و مشاغل مختلف کاربرد دارند. 

تسمه کش های دستی نامحدود کش از نوع بسیار پرطرفدار این دستگاه هستند. به طور معمول در این نوع دستگاه تسمه کش دستی از تسمه های PP،PET استفاده می کنند و برای انجام صحیح و کامل عملیات تسمه کشی به انبر تسمه کشی و بست های فلزی نیاز خواهد بود. در زمان تسمه کشی با این دستگاه، علاوه بر کشش، می توان با فشار یک اهرم برش تسمه را نیز به سهولت انجام داد. انبر در این دستگاه، وظیفه پانچ کردن و یا به زبان ساده تر پرچ کردن بست ها را بر عهده دارد.

دستگاه تسمه کش دستی نامحدودکش بهمراه انبر

مشخصات دستگاه تسمه کش نامحدود کش دستی

دستگاه تسمه کش دستی نامحدودکش دارای انبر بوده و از تسمه هایی در آن به منظور بسته بندی و تسمه کشی استفاده می شود که دارای عرض 16 میلیمتر است. بدنه این دستگاه تسمه کش از استیل ساخته شده است و مقاومت بسیار خوبی دارد. شما می توانید این دستگاه تسمه کش را با خیالی آسوده خریداری نمایید زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل، دارای خدمات پس از فروش 10 ساله و گارانتی 6 ماهه می باشد. با کمک این دستگاه تسمه کش نامحدودکش می توان انواع بسته های کوچک و بزرگ و همچنین بارهای سنگین را به سهولت تسمه کشی کرد. همچنین می توان به منظور تسمه کشی انواع پالت ها نیز از این دستگاه استفاده کرد.

ویژگی های دستگاه تسمه کش نامحدود کش از نوع دستی

این دستگاه دارای ویژگی هایی است که باعث شده تا بسیاری از افرادی که به این نوع دستگاه نیاز دارند، این مدل را انتخاب نمایند. از جمله ویژگی این دستگاه می توان به ساختار و عملکرد ساده آن اشاره داشت. همچنین می توان از این نوع دستگاه تسمه کش به منظور تسمه کشی و بسته بندی انواع بسته های بزرگ و حجیم نیز استفاده کرد.

استفاده از تسمه های PP،PET در این دستگاه تسمه کش باعث شده که از بابت زیست محیطی نیز مشکلی بوجود نیاورد. دلیل نامگذاری نامحدودکش بر روی این دستگاه این است که دارای کشش نامحدود و پرقدرت می باشد. این دستگاه عمر مفید بالایی دارد و از این بات بسیار مقرون به صرفه می باشد.

البته برای کار با این دستگاه باید انبر و بست فلزی نیز داشته باشید. پس باید سایز انبر با تسمه کش هماهنگی کامل داشته باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
نظرات خریداران 2 نظر
نظرات خریداران
شرکت دیدبان آسمان فردا / 20 مرداد 1401 05:05
محصول خوبی هست فقط گیرهای تسمه یکم گیر میکنه و دفترچه راهنما نداشت حتما دفتر چه راهنما بزارید
مصطفی احمدنتاج / 19 مرداد 1401 09:36
هیچ جای این محصول رو پیدا نکردم فقط سایت شما داشت محصول خوبی هست راضی بودم فقط در فاکتور گرفتن اذیت شدم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
عامر سیری / 13 مهر 1401
توضیحات رو مطالعه کنی بدنیست دوست گرامی...اگه بخوای اطلاعاتتو بالا ببری باید بخونی عزیز
پاسخ
نیوپک / 20 مهر 1401 12:45
سلام
در خدمتم
بابک الماسیان / 5 اردیبهشت 1401
با عرض سلام جنس تسمه ها چیه
پاسخ
نیوپک / 20 مهر 1401 12:46
تسمه پلاستیکی جنس پلی پروپیلن pp
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز