اشتراک گذاری

دستگاه تسمه کش میزی

دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک

VN-22778
جنس تسمه: تسمه پت PET , تسمه پپ PP
عرض تسمه ها: 12 میلیمتر , 14 میلیمتر , 16 میلیمتر , 8 میلیمتر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک

دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنعت بسته بندی محصولات می باشد. دستگاه های دوخت ریلی به سرعت جایگزین دستگاه های دوخت دستی شد. این قبیل از دستگاه ها به علت هزینه های تعمیراتی و نگهداری پایین، سرعت زیاد در بسته بندی، امکان تنظیم میزان حرارت ، تولید در تیراژ بالا و ... در میان شرکت ها و کارخانه های مختلف بسیار محبوب است.

دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با تاریخزن حکی

ابعاد دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با تاریخ زن حکی 320 * 380 * 840 میلیمتر می باشد. وزن این دستگاه در حدود 23 کیلوگرم است با توجه به بدنه ی آهنی این دستگاه نمی توان از آن در محیط های مرطوب استفاده کرد زیرا بلافاصله دچار زنگ زدگی می شود و بسته بندی محصولات دچار آلودگی می شوند.

عرض دوخت نایلون ها 10 میلیمتر می باشد. این دستگاه قادر است در هر دقیقه 16 متر از هر بسته را دوخت بزند. این دستگاه با ولتاژ 220 ولت و برق تک فاز کار می کند.این دستگاه مجهز به فناوری تنظیم حرارت برای اتصال لبه های پلاستیک می باشد. دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با تاریخزن حکی از انواع دستگاه های رومیزی می باشد که قابلیت بسته بندی انواع حبوبات، ماکارونی، ادویه جات و ... را دارد. می توان از این دستگاه در کلیه ی کارگاه های صنعتی، تولیدی ها و ... استفاده کرد.

دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با تاریخ زن حکی

مزیت های دستگاه دوخت ریلی افقی

دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی دارای مزایای بسیاری است که برخی از آن ها عبارتند از:

دستگاه دوخت ریلی افقی قیمت کمتری نسبت به سایر دستگاه های دوخت ریلی دارد شما می توانید به راحتی انواع محصولات جامد را با این دستگاه بسته بندی کنید. برای کار با این دستگاه نیاز به مهارت ویژه ای نیست و هر فردی می تواند به آسانی با این وسیله به بسته بندی محصولات بپردازد ضمن این که سرعت و تیراژ بسته بندی ها به میزان زیادی افزایش پیدا می کند و کیفیت دوخت دستگاه ریلی افقی بسیار بالاتر از دستگاه های دوخت دستی می باشد. دستگاه دوخت ریلی مجهز به سیستم تنظیم سرعت و میزان حرارت می باشد. این دستگاه از لحاظ اقتصادی بسیار با صرفه می باشد زیرا سبب حذف نیروی کار اضافی می شود.

بررسی قابلیت تاریخ زن دستگاه دوخت ریلی

پس از این که محصولات بسته بندی می شوند معمولا تاریخ انقضا و تولید محصول، لوگوی مورد نظر، کد سریال و ... توسط دستگاه تاریخ زن بر روی بسته بندی چاپ می شود در این صورت شما نیاز به دو دستگاه و نیرو کار جداگانه برای هر دستگاه دارید اما دستگاه دوخت ریلی افقی مجهز به تاریخ زن حکی می باشد. شما می توانید هر حرف، عدد و شکلی که مد نظرتان است بر روی بسته بندی چاپ کنید عملیات چاپ بر روی بسته در یک مرحله و همزمان با عملیات بسته بندی انجام می گیرد.

برای بسته بندی محصولات با دستگاه دوخت ریلی کافی است که در ابتدا دستگاه را به برق بزنید محصول را داخل نایلون بسته بندی قرار دهید لبه های آن را به یکدیگر نزدیک کنید دهانه ی دستگاه دوخت را باز کنید حرارتی که از دستگاه ساطع می شود سبب اتصال لبه های نایلون به یکدیگر می شود. برای بسته بندی محصولات می توان از انواع پلاستیک و فویل آلومینیومی استفاده کرد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    76*56.5*89.5 سانتی متر
  • جنس تسمه
    تسمه پت PET , تسمه پپ PP
  • عرض تسمه ها
    12 میلیمتر , 14 میلیمتر , 16 میلیمتر , 8 میلیمتر
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • وزن
    100 کیلو گرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز