اشتراک گذاری

دستگاه دوخت ریلی عمودی

دستگاه دوخت ریلی عمودی با تاریخ زن جوهری

VN-22789
ابعاد: ۹۵۰*۴۲۰*۵۴۰ میلی متر
عرض دوخت: 10 میلی متر
سرعت: 16 متر بر دقیقه
تاریخ زن: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت ریلی عمودی با تاریخ زن جوهری

دستگاه دوخت ریلی عمودی یکی از انواع دستگاه های پر کاربرد بسته بندی می باشد شما با این دستگاه می توانید انواع مایعات را بسته بندی کنید. در تمام کارخانه جات و تولیدی های بزرگ از دستگاه دوخت عمودی استفاده می شود. شما می توانید با این دستگاه انواع مایعات را به صورت عمودی بسته بندی کنید.

دستگاه دوخت ریلی عمودی با تاریخزن جوهری

ابعاد دستگاه دوخت ریلی عمودی با تاریخزن جوهری 540 * 420 * 950 میلیمتر می باشد. برق این دستگاه از نوع تک فاز و 220 ولت می باشد. این دستگاه قادر است پاکت هایی با عرض 10 میلیمتر و ضخامت 2 میلیمتر را بسته بندی کند سرعت این دستگاه بسیار زیاد است به طوری که می تواند در هر دقیقه 16 متر از هر بسته را دوخت بزند. این دستگاه دارای وزنی در حدود 35 کیلوگرم می باشد.

این دستگاه مجهز به یک تاریخزن می باشد به نحوی که پس از پایان بسته بندی یا همزمان در حین بسته بندی تاریخ انقضا و تولید محصول بر روی بسته بندی چاپ می شود. دستگاه تاریخ زن می تواند لوگو، اشکال، حروف و ... را به آسانی بر روی بسته بندی ها چاپ کند. شما می توانید با دستگاه دوخت ریلی عمودی انواع مایعات مانند شیر، دوغ و ... در داخل پاکت هایی از جنس پلاستیک، نایلون و ... بسته بندی کنید.

دستگاه دوخت ریلی عمودی با تاریخ زن جوهری

مزایای دستگاه دوخت ریلی

برای بسیاری از خریداران دستگاه های دوخت ریلی عمودی، گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه بسیار دارای اهمیت است دستگاه دوخت ریلی عمودی با تاریخزن جوهری دارای 6 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. دستگاه دوخت ریلی کم حجم است از این رو حمل و نقل این دستگاه بسیار آسان است شما می توانید ارتفاع دستگاه دوخت خود را متناسب با قد اپراتور و راحتی خود تنظیم کنید. دستگاه تاریخزن متصل به دوخت ریلی عمودی می تواند به صورت رنگی تاریخ، لوگو و...  را چاپ کند. شما می توانید به آسانی برخی از ویژگی های دستگاه ریلی را متناسب با نیازهای خود و جنس پاکت بسته بندی تغییر دهید به عنوان مثال می توانید حرارت مورد نیاز برای بسته بندی را تنظیم کنید یا سرعت دوخت دستگاه را متناسب با عملکرد اپراتور همسان کنید. کیفیت دوخت دستگاه ریلی عمودی بسیار بالا می باشد. شما می توانید دستگاه های مختلفی را به دستگاه دوخت خود متصل کنید.

ویژگی های دستگاه ریلی عمودی

عملکرد اصلی دستگاه ریلی عمودی برمبنای ایستاده و عمود می باشد بدین صورت که اپراتور باید به صورت ایستاده مایعات را داخل پاکت بسته بندی بریزد سپس هوای داخل بسته را خارج کند در این هنگام دو لبه پاکت را باید به یکدیگر نزدیک کنید سپس زمانی که دو لبه پاکت حرارت ببیند به یکدیگر متصل می شوند. علاوه بر مایعات برخی از مواد هستند که نمی شود به صورت افقی بسته بندی کرد زیرا این مواد هم دارای مایعات هستند و هم جامدات به عنوان مثال برای بسته بندی زیتون، ترشیجات، خیار شور و ... می توان از دوخت ریلی عمودی استفاده کرد. نکته ای که در استفاده از دستگاه ریلی عمودی وجود دارد این است که به علت بسته بندی مایعات باید جنس بدنه دستگاه از استیل باشد تا دچار زنگ زدگی نشود و این آلودگی ناخواسته وارد محصولات نشود. هزینه های مربوط به تعمیرات و نگهداری این دستگاه بسیار پایین است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    ۹۵۰*۴۲۰*۵۴۰ میلی متر
  • عرض دوخت
    10 میلی متر
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • سرعت
    16 متر بر دقیقه
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    2 میلی متر
  • وزن
    35 کیلوگرم
  • تاریخ زن
    دارد
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز