اشتراک گذاری

نوار نقاله جت پرینتر

نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل DCN2040 بدنه آهنی

VN-22791
طول نوار نقاله: 200 سانتیمتر
عرض نوار نقاله: 40 سانتیمتر
جنس نقاله: آهن
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

19,900,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

19,900,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل DCN2040 بدنه آهنی

نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل DCN۲۰۴۰ بدنه آهنی از جمله نوار نقاله های ساخته شده است که بسیار دقیق بوده و از ضریب خطای بسیار پایینی برخوردار می باشد. این مدل از نوار نقاله به منظور استفاده در جت پرینتر های صنعتی و یا اتوماتیک طراحی و ساخته شده است. نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل DCN۲۰۴۰ بدنه آهنی یکی از بهترین ها در نوع خود و در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار می باشد زیرا هیچ گونه لرزشی در زمان کار ندارد و این باعث می شود تا تاریخ زن به راحتی کار خود را انجام داده و چاپ بر روی محصول به سهولت و به طور صحیح انجام شود. 

 نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل DCN۲۰۴۰ بدنه آهنی

در صورتی که می خواهید در مجموعه خود یک تسمه نقاله دقیق داشته باشید تا به منظور قرار گرفتن جت پرینتر از آن استفاده نمایید، پیشنهاد ما به شما نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل DCN۲۰۴۰ بدنه آهنی خواهد بود. سرعت و قدرت در نوار نقاله به قدرت موتور و نوع گیربکس آن بستگی دارد که در این نوار نقاله از گیربکس ۱.۴۰ و ۱.۵۰ و قدرت موتور ۰.۱۸ اسب بخار استفاده شده است. شما می توانید بر روی این مدل از نوار نقاله یک اینورتر قرار دهید تا بتوانید سرعت آن را کنترل نمایید.

ارتفاع نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل DCN۲۰۴۰ بدنه آهنی، ۷۰ تا ۹۰ می باشد که قابلیت تنظیم بر اساس ارتفاع مورد نظر شما را دارا می باشد. از این دستگاه جهت حرکت محصولات مختلف و قطعات با سرعت ثابت یا متغیر استفاده می شود. از این دستگاه در مشاغل مختلف می توان استفاده کرد زیرا در مشاغل مختلف می تواند کاربردهای متنوعی داشته باشد.

شناخت نوار نقاله جت پرینتر صنعتی

شاید به صورت کلی بتوان نوار نقاله را وسیله ای برای جابجایی لوازم و وسایل مختلف دانست اما کاربردهای مختلفی دارد. این نوار نقاله از نوع پایه دار می باشد و جنس آن آهنی و بسیار مستحکم است. رنگ استفاده شده در این دستگاه از نوع الکترواستاتیک می باشد. طول نوار مورد استفاده در نوار نقاله پرینتر صنعتی آن ۲ متر بوده و عرض آن نیز ۰.۴ متر یا ۴۰ سانتی متر می باشد. برق مصرفی این نوار نقاله از نوع تک فاز ۲۲۰ ولت است. جنس نوار نقاله مورد استفاده در این دستگاه از استیل می باشد و رنگ نوار مورد استفاده در آن، رنگ استیل می باشد. عرض بدنه این نوار نقاله، ۴۵ سانتی متر می باشد.

ویژگی های تسمه نقاله جت پرینتر مدل DCN۲۰۴۰

نوع گیربکس مورد استفاده در نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل DCN۲۰۴۰ بدنه آهنی از تیپ ۴۰ می باشد. نوع نوار نقاله استفاده شده در این دستگاه از جنس مرغوب و در واقع از جنس PVC می باشد. در این نوار نقاله می توان هم از برق تک فاز و هم برق ۳ فاز به صورت همزمان استفاده کرد. موتور نوار نقاله جت پرینتر صنعتی مدل DCN۲۰۴۰ بدنه آهنی ۰.۱۸ است که قابل تغییر نیز می باشد. 

در زمان خرید این مدل از نوار نقاله بدنه آهنی می توانید دفترچه راهنمای این دستگاه را برای آشنایی بیشتر و استفاده از آن، دریافت نمایید. در زمان خرید می توانید از بابت خدمات پس ار فروش و گارانتی خیالتان راحت باشد. البته در زمان خرید باید نوار نقاله ای را انتخاب نمایید که با کار شما متناسب باشد.  

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول نوار نقاله
    200 سانتیمتر
  • عرض نوار نقاله
    40 سانتیمتر
  • جنس نقاله
    آهن
  • پایه
    دارد
  • قدرت موتور
    0.18 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • رنگ دستگاه
    الکترواستاتیک
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز