اشتراک گذاری

دستگاه دوخت ریلی افقی

دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با تاریخ زن جوهری

VN-22792
ابعاد: ۹۵۰*۵۵۰*۸۳۰ میلی متر
عرض دوخت: 10 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با تاریخ زن جوهری

دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی یکی از انواع دستگاه های مخصوص بسته بندی می باشد.عملکرد این دستگاه بر اساس حرارت دهی به لبه های مواد مختلف بسته بندی از قبیل نایلون، پلاستیک، فویل آلومینیومی و ... می باشد. این دستگاه ها عموما از انواع مختلفی تشکیل شده اند.استفاده از دستگاه دوخت ریلی باعث افزایش کیفیت پاکت های بسته بندی می شود ضمن این که سرعت و تیراژ محصولات بسته بندی را افزایش می دهد.

دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با تاریخزن جوهری

ابعاد دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با تاریخزن جوهری در طول و عرض 830 در 550 میلیمتر و در ارتفاع 950 میلیمتر می باشد.این دستگاه پاکت هایی به عرض 10 میلیمتر و با ضخامت 1 میلیمتر  را دوخت می زند. برق مصرفی دستگاه از نوع تک فاز و 220 ولت می باشد. وزن دستگاه در حدود 35 کیلوگرم است این دستگاه قادر است در هر دقیقه 16 متر پاکت را دوخت بزند. جنس بدنه ی دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی از فولاد می باشد از این رو در محیط های مرطوب به دلیل زنگ زدگی نمی تواند از دستگاه های دوخت با بدنه فولادی استفاده کرد. زیرا دستگاه به سرعت دچار زنگ زدگی می شود و براده های آن بر روی بسته بندی یا حتی داخل بسته بندی ها نیز نفوذ می کند که موجب نارضایتی خریداران محصولات می شود در محیط های مرطوب و مکان هایی که مسائل بهداشتی بسیار حائز اهمیت است باید از دستگاه های دوخت با بدنه ی استیل برای بسته بندی استفاده شود.

دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی با تاریخ زن جوهری

مشخصات دستگاه دوخت ریلی افقی

از دستگاه دوخت ریلی افقی برای بسته بندی انواع خشکبار، آجیل، حبوبات و ... با انواع پاکت های نایلونی، پلاستیکی، فویل آلومینیومی و ... استفاده می شود. این دستگاه ها نسبت به دستگاه های دوخت دستی بسیار مقرون به صرفه هستند زیرا شما می توانید تعداد زیادی از پاکت های مختلف را بسته بندی کنید. برای کار با این دستگاه نیازی به نیروی متخصص نیست هر فردی به آسانی می تواند با این دستگاه کار کند.همچنین این دستگاه نیاز به نیروی زیادی ندارد از این رو برای تامین نیرو هم صرفه جویی می شود. دستگاه دوخت ریلی افقی بدنه آهنی مانند سایر دستگاه های دوخت و بسته بندی ارائه شده از جانب سایت ویترین نت دارای 6 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. البته دستگاه های دوخت ریلی افقی دارای عمر طولانی هستند و هزینه های مربوط به تعمیرات و نگهداری از این دستگاه ها بسیار ناچیز است.همچنین می توانید به دستگاه دوخت ریلی افقی قابلیت های زیادی را اضافه کنید.

عملکرد تاریخزن دستگاه دوخت ریلی افقی

دستگاه دوخت ریلی افقی دارای یک تاریخزن است این دستگاه همزمان با بسته بندی پاکت های محصولات مختلف شروع به تاریخ زدن محصولات می کند. به غیر از تاریخ زدن می توانید برای چاپ لوگو، اشکال مختلف، کد محصول و ... نیز از این دستگاه استفاده کنید شما می توانید از کاراکترهای مختلفی اعم از حروف و اعداد برای چاپ محصولات استفاده کنید. دستگاه تاریخزن دوخت ریلی افقی از کیفیت بالایی برخوردار است و با فناوری حرارتی حروف را بر روی بسته بندی ها چاپ می کند. برای کار با این دستگاه بعد از قرار دادن محصول به مقدار مناسب داخل پاکت باید هوای داخل پاکت را تخلیه کنید سپس لبه های پاکت را به هم نزدیک کنید پس از برخورد حرارت به لبه های پاکت ها کار بسته بندی به اتمام می رسد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    ۹۵۰*۵۵۰*۸۳۰ میلی متر
  • عرض دوخت
    10 میلی متر
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    فولاد
  • وزن
    35 کیلو گرم
  • سرعت
    16 متر بر دقیقه
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    1 میلی متر
  • تاریخ زن
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز