اشتراک گذاری

خمیر پهن کن

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر مدل 07

VN-22808
ظرفیت خروجی: 9600 عدد در ساعت
برق مصرفی: تک فاز
جنس بدنه: استیل
گیربکس: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر مدل 07

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر مدل 07 را می توانید بیشتر در نانوایی ها ببینید. این دستگاه همانطور که از نام آن مشخص است به صورت اتوماتیک کار کرده و دست در عملکرد آن دخالتی دارد. سیستم کار این دستگاه با کمک تیغه برش تعبیه شده در آن، خمیر را به صورت گرد برش می زند و سپس شاطر می تواند از آن استفاده کرده و خمیر را با کمک ساج مخصوص و اندازه با خمیر برش خورده، در تنور قرار دهد. از این خمیر در برخی از نان و شیرینی پزی ها نیز استفاده می شود.

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر مدل 07

با کمک دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر مدل 07 می توان 9600 عدد خمیر را در ساعت آماده کرده و برش زد . این دستگاه دارای اندازه های 1.52*1.02*1.8 می باشد که باید در زمان خرید فضای لازم را برای آن در نظر بگیرید. جنس بدنه این خمیر پهن کن اتوماتیک از جنس استیل ساخته شده که باعث می شود بتوان آن را به سهولت تمیز کرد.

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک

در سال های پیش باید یک نفر در نانوایی ها مسئول پهن کردن خمیر می شد اما امروزه با کمک دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک، دیگر از نیروی انسانی استفاده نشده و با این کار خمیر ها یکدست تر و یک اندازه تر شده و سرعت در کار نیز بسیار بالاتر می رود. دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر مدل 07 یکی از این دستگاه ها است که دارای 400 کیلوگرم وزن بوده و جز دستگاه ها و ماشین آلات بزرگ محسوب می شود. برق مصرفی برای استفاده از این دستگاه، به صورت تک فاز و برق 220 ولت می باشد.

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر مدل 07

مشخصات دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر

یکی از مشخصه های این دستگاه خمیر پهن کن، وجود گیربکس در آن است که باعث می شود تا کار با آن بسیار ساده تر باشد و در صورت خرابی بتوان آن را به راحتی تعمیر کرد. قدرت موتور در این دستگاه برابر با 2.01 اسب بخار می باشد که با این توان و قدرت در هر ساعت به میزان 9600 خمیر را می توان آماده سازی کرد که باعث سرعت بالا در روند کار خواهد شد.

برق مورد استفاده در این دستگاه 220 ولت می باشد که باید در زمان نصب در نظر گرفته شود. خط تولید و سیستم کار این دستگاه بدین گونه است که خمیر از یک سمت در محفظه مخصوص قرار گرفته و توسط غلطک مخصوص به ضخامت مشخص پهن می شود. این خمیر پهن شده بر روی یک نوار نقاله قرار می گیرد که جنس رویه آن به گونه ای است که به آن نمی چسبد و روی آن را می توان کمی آرد پاشی کرد. در طول حرکت بر روی یک نوار نقاله تعبیه شده قالب خورده و به صورت گرد برش می خورد و در پایان کار نانوا می تواند آن را با کمک ساج در تنور قرار دهد. مازاد برش خمیر به مخزن دیگری منتقل می شود.

شما می توانید در زمان خرید دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر مدل 07 خیالتان از بابت خدمات آسوده باشد زیرا این دستگاه دارای 10 سال خدمات پس از فروش و 6 ماه گارانتی می باشد. همچنین در صورت بروز مشکل در قطعات آن، می توان از تامین و تعمیر قطعات جانبی استفاده کرد. در زمان خرید برای راه اندازی و فراگیری نحوه کار با این دستگاه، دفترچه راهنمای استفاده در اختیار شما قرار می گیرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    1.52*1.02*1.8 متر
  • ظرفیت خروجی
    9600 عدد در ساعت
  • قدرت موتور
    2.01 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    400 کیلو گرم
  • ولتاژ
    220 ولت
  • گیربکس
    دارد
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز