اشتراک گذاری

خمیر پهن کن

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر شاطریار مدل 11

VN-22809
ظرفیت خروجی: 9600 عدد در ساعت
برق مصرفی: تک فاز
جنس بدنه: استیل
گیربکس: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر شاطریار مدل 11

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر شاطریار مدل 11 در حال حاضر مدرن ترین دستگاه اتوماتیک برای پهن کردن و برش دادن نان ها می باشد که با انجام این فعالیت، از اتلاف وقت در نانوایی ها جلوگیری کرده است. کاربرد ها و مزیت های چشمگیر این دستگاه نظیر قیمت مقرون به صرفه و همچنین طول عمر بالا، موجب شده تا در بسیاری از نانوایی ها مورد استفاده قرار بگیرد.

کاربرد دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر شاطریار مدل 11

امروزه شاهد استفاده از دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر شاطریار مدل 11 در بسیاری از نانوایی ها هستیم. این دستگاه به طور کاملا اتوماتیک می تواند خمیر نان را مطابق با قطر و ضخامت از پیش تعیین شده برش دهد. عموما از این دستگاه برای برش دادن و همچنین پهن کردن خمیر نان های سنتی استفاده می شود و به موجب استفاده از این دستگاه، نان ها به طور منظم و با ابعاد یکسان تولید می شوند.

عملکرد این دستگاه به گونه ای است که خمیر را ابتدا بر روی آن پهن کرده و سپس از قسمت تنظیمات، میزان ضخامت و قطر را انتخاب می کنید. پس از آن، دستگاه به صورت خودکار تنظیمات را بر روی خمیر نان اعمال خواهد کرد و خمیر اضافی را به قیف مخصوص منتقل می کند.

مزیت های دستگاه پهن کن اتوماتیک گردبر خمیر نان لواش

یکی از مزیت های دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر شاطریار مدل 11، این است که برای پهن کردن خمیر بر روی آن به افزودنی هایی نظیر جوش شیرین و یا جوهر قند نیاز ندارید. حمل و نقل آن به دلیل نداشتن وزن بسیار بالا و ابعاد زیاد، بسیار آسان است و همچنین در صورت بروز مشکل، به راحتی می توان آن را تعمیر کرد. داشتن گیربکس یکی دیگر از مزیت های چشمگیر این مدل دستگاه خمیر پهن کن گرد بر می باشد که برای تولید نان های یکدست و منظم حائز اهمیت می باشد.

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر شاطریار مدل 11

هنگامی که این دستگاه را خریداری می کنید، نحوه کار با دستگاه نیز به شما آموزش داده می شود و همچنین قطعات جانبی مورد نیاز نیز به شما ارائه می گردد. تنظیمات سرعت این دستگاه به صورت دیجیتالی می باشد و همچنین می توانید متناسب با نیاز خود، ارتفاع دستگاه را نیز تغییر دهید. استفاده از این دستگاه های اتوماتیک در نانوایی های سنتی، موجب افزایش سرعت پخت نان شده و از آن جایی که دست ها در آن دخالتی ندارند، نان ها به صورت کاملا بهداشتی توزیع می شوند.

از دیگر مزیت های این دستگاه را می توان مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش آن عنوان کرد. این دستگاه به مدت 6 ماه دارای گارانتی کامل می باشد و تا 10 سال می توان از خدمات پس از فروش آن استفاده کرد.

مشخصات فنی این مدل از دستگاه خمیر پهن کن

طراحی دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک گردبر شاطریار مدل 11 به گونه ای است که می تواند در هر ساعت حدود ۹۶۰۰ نان، خروجی داشته باشد. برق مصرفی این دستگاه تک فاز است و همچنین ظرفیت موتور آن برابر با 2.01 اسب بخار و ولتاژ آن برابر 220 ولت می باشد.

این دستگاه دارای 510 کیلوگرم وزن می باشد و برای این که طول عمر آن افزایش یابد، بدنه آن از استیل درجه یک ساخته شده است. طراحی منحصر به فرد و ویژگی های فنی این دستگاه موجب عملکرد و طول عمر بالا آن شده است که با در نظر گرفتن تمام مزایای آن می توان گفت که قیمت دستگاه خمیر پهن کن نسبت به کارایی آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    2.15*1.02*2.1 متر
  • ظرفیت خروجی
    9600 عدد در ساعت
  • قدرت موتور
    2.01 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    510 کیلو گرم
  • ولتاژ
    220 ولت
  • گیربکس
    دارد
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز